Yeti - cviljenje ob vzvratni vožnji v klanec

frisk

Pripravnik
25. sep 2007
700
5
18
Domžale
Pri yetiju so bile pred 5000km menjane zadnje ploščice in diski, sedaj pa se pri rikvec vožnji v klanec pojavi grozen cvileč zvok (pleh na železo pomoje, ker to ni zvok, ki ga ustvarita ploščica + disk). Punco so na servisu, kjer je bilo to menjano, elegantno odpikali (ne da bi pogledali ali poslušali!), da je to od 'usmerjenosti obrabe na oblogah ploščic v smeri vožnje, zato v obratni smeri malo zacvili, ko ploščica podrsa po disku, preden se po sprostitvi zavore odmakne'. Preden grem osebno tja in jim povem, kaj si mislim o tej bulšit razlagi, me zanima, če kdo na pamet ve, kaj bi to bilo, da skrajšam pregovarjanje in jim takoj rečem, kaj naj pogledajo?
 

tony

Guru
23. jul 2007
8.067
570
113
Lahko drgne železen ščitnik zadaj za diskom ob disk. Če se ti da, poskusi dol pobrati zadnje feltne in ga na roke ukriviti stran od diska (je iz tankega pleha in gre brez problema). To res ni nič hudega. Ampak, v resnici še ne vemo, če je samo to, ali pa je že skočila ploščica ven iz čeljusti :valjamse:.

Povem še moje mnenje o servisu, kjer so tako prekleto leni, da se jim ne da niti pet minut zapeljati z avtom (En tak mi je dve leti reševal problem z motorjem, ki je pri sto na uro tresel: najprej so bile krive gume (niso), nato avtomatik (ni bil), nato je bil kriv fouš luft v ceveh okrog motorja (nič ni bilo narobe z njimi) itn. Na koncu je nekdo tretji le pogruntal, da sta bili zanič 2 vžigalni tuljavi hkrati. Bil je tudi prvi, ki si je vzel pet minut in naredil en krog z avtom.) - hoditi tja bi bila izguba časa - pokliči jih po telefonu in jih kar na daljavo nazjaj.

Nato zbriši cifro iz telefona in pozabi nanje, ter začni avto vozit drugam. Če pride stranka in jamBra okrog ropota zavor, pa avta niti od daleč ne pogledajo, so na takem servisu:
a) budale in
b) brezbrižne budale.

Kar je pa lahko nevarno. Pozabi na ta servis. Naj zrihta nekdo drug, ki ga še ni zagrabil sindrom "zaradi bogatije zaprto".
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in Kamele0N

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
14.475
2.317
113
Lahko je tudi samo hillholder ki preveč agresivno prijema oz. premalo popušča zavore oz. do sedaj je to delal neopaznoj ko je na eni osi nova komponenta pa slišno.

Drugače recimo VAG hillholder je meni vedno zaružil, ko sem obračal v klanec in nebododigalen spuščal vozilo s klanca v prestavi naprej in s sklopko. Moraš za vsako menjavo smeri v klancu dat "ukaz" preko šalthebla in spusti sklopko da ve kako mora delat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Zgaga

Guru
25. jul 2007
9.243
1.595
113
Na sončni strani ALP
Na škodi mi konstantno zašteka kkšen kamenček nekj pri disku. Včasih pomaga malo naprej on nazaj in pade ven. Drugič pa bolj dolgo dokler se ne zdraja in pade ven. Zvok pa kot da bo 1/2 avta raztrgalo.

Na zadnje pase imel težavo, ko je olupilo pakno in je drsalo železo na železo. Najprej v ovinkih potem pa vedno bolj pri zaviranju.

Moji 2 izkušnji...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
10.871
2.531
113
Se zgodi včasih ja, da ploščice cvilijo nazaj. Ni nobene nevarnosti.