Za uvod upam, da bo vsaj kak odgovor koristen in ne bomo zašli v Alterjevske vode. Upam.
Torej, navedeni motor, letnik 2005, cca 60 kkm; pred pol leta mi je začel "butat nazaj" iz prednjega cilindra. Opazi kakor pri nizkih obratih kot tudi med vožnjo. Tudi pod zaugom, ko ga zalaufam hladnega, Pa še oteži zaganjanje motorja, saj en cilinder nazaj seka.
Če bi se to stalno dogajalo bi se verjetno rešitev našla.
Se pa ne dogaja stalno, enkrat ga prime, drugič ne. Včasih se pelješ par 100 km pa nič. Drugič spet začne to počet po par 100 km, zjutraj pa prede kot cukrček.
Nekega pravila ni; včasih se voziš po luknjah pa potem začne to počet, drugič pa spet ne.
Ker sem bil z njim po egzo državicah sem posumil na bencin. Porabil 3 flaške aditivov, spucal rezervoar - pa nič- Preveril fergazerje - pa so bili čisti.
Spucal kontakte na elektro sklopu in naprej, vse do špul; ni spremembe. Svečki sta obe enake barve, olja ne žre, vleče ko zmešan - če se mu ne zmeša...
Guglal po netu, ameri so se razpisali o problemu z vakum senzorjem - ali MAPu. Zveni logično, nekaj takega bi počel okvarjen MAP ali pa slab stik na njemu.
Samo hudiča, ne najdem tega senzorja. Pa mam motor čisto razkopan.
Torej, znalci, umetniki in simpatizerji: a se komu sanja, kje bi ta MAP bil (če sploh je na evro modelih) ali če ima ta motor kaj podobnega temu.
A je možen realen sum na kakšno drugo napako? Pa prosim preberite cel post, večino sem jih izključil.
Vnaprej hvala za realne in konstruktivne predloge, tistih tipa "zneb se teh jajc" pa prosim preskočite.
Lep dan in lepe praznike, Miklavž
Torej, navedeni motor, letnik 2005, cca 60 kkm; pred pol leta mi je začel "butat nazaj" iz prednjega cilindra. Opazi kakor pri nizkih obratih kot tudi med vožnjo. Tudi pod zaugom, ko ga zalaufam hladnega, Pa še oteži zaganjanje motorja, saj en cilinder nazaj seka.
Če bi se to stalno dogajalo bi se verjetno rešitev našla.
Se pa ne dogaja stalno, enkrat ga prime, drugič ne. Včasih se pelješ par 100 km pa nič. Drugič spet začne to počet po par 100 km, zjutraj pa prede kot cukrček.
Nekega pravila ni; včasih se voziš po luknjah pa potem začne to počet, drugič pa spet ne.
Ker sem bil z njim po egzo državicah sem posumil na bencin. Porabil 3 flaške aditivov, spucal rezervoar - pa nič- Preveril fergazerje - pa so bili čisti.
Spucal kontakte na elektro sklopu in naprej, vse do špul; ni spremembe. Svečki sta obe enake barve, olja ne žre, vleče ko zmešan - če se mu ne zmeša...
Guglal po netu, ameri so se razpisali o problemu z vakum senzorjem - ali MAPu. Zveni logično, nekaj takega bi počel okvarjen MAP ali pa slab stik na njemu.
Samo hudiča, ne najdem tega senzorja. Pa mam motor čisto razkopan.
Torej, znalci, umetniki in simpatizerji: a se komu sanja, kje bi ta MAP bil (če sploh je na evro modelih) ali če ima ta motor kaj podobnega temu.
A je možen realen sum na kakšno drugo napako? Pa prosim preberite cel post, večino sem jih izključil.
Vnaprej hvala za realne in konstruktivne predloge, tistih tipa "zneb se teh jajc" pa prosim preskočite.
Lep dan in lepe praznike, Miklavž