Xsara 1,4i L 97 (senzor klenkanja)

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Zdravo,

Že dlje časa imam težave z neke vrste cukanjem (iz nulte pozicije pedala za plin v delovno pozicijo in obratno avto cukne).
Mimogrede: poraba je pri zelo umirjeni vožnji cca. 7l/100km.
Svečke, kabli, vžigalna tuljava, lambda sonda, potenciometer lopute plina, motorček prostega teka, MAP senzor in senzorji temperature so v redu.

Po podatkih iz citroenservice.com naj bi moja Xsarca imela tudi senzor klenkanja ("pinking sensor"). Isto pravi Autodata.
Jaz tega senzorja na avtu ne najdem.
redface-1.gif
Se komu sanja kje je?

p.s. Prosim, če se lahko izognete odgovorom v stilu:

- "pelji na servis na tester" (sem že bil in niso našli nič)
- "pomoje so svečke"
- "tankaj 100-oktanski bencin"
- "bi moral biti nekje v okolici motorja/bloka/glave/sesalnega kolektorja" - bi rekel, valda ni v prtljažniku

Če komu koristi, tole je VIM: VF7N1KFXF36023725


lp
 
Nazadnje urejeno:

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Ni razlike.

Vem, da v primeru crknjenega senzorja klenkanja (ali če sploh ni priklopljen), računalnik dela po režimu brez dodajanja predvžiga (ravno zato, da prepreči klenkanje, ker ne ve, kakšno je v resnici stanje), kako se pa v tem režimu motor obnaša, je pa drugo vprašanje.
Podobna godlja se zgodi, če je senzor npr. preobčutljiv in računalnik normalne vibracije motorja "vidi" (lahko tudi da "sliši") kot klenkanje, pa smo spet tam....

Sprašujem zato, ker se (spet) bojim, da ni kakšen "garažni mojster" kaj brkljal tam kjer ni treba (avto je pač iz druge roke).
Še slika oz. priponka iz "citroenservice.com" (omenjeni senzor je št. 2)
 

Priponke

  • 656105-xsara.pdf
    130,3 KB · Ogledi: 418

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Tako nekako. Prideš pa do njega šele, ko odstraniš plastično škatlo z zračnim filtrom, sicer ni šans.
off: A ponoči ne moreš spat?
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Ja odstrani filter in pod sesalnim je senzor, zategne se nekje po spominu 20Nm, več ga nesmeš ker ga lahko uničiš, je pa dobro da je motor hladen, ker drugače težko prideš zraven ne da bi čutil posledice. Vendar pa mislim da imaš napako drugje verjetno je senzor položaja glavne gredi nameščen naprej pri menjalniku, nov stane 35€. Druga možnost pa je ECU, glih pred dvema tednoma sem imel problem na KFX motorju z magneti marelli Ecuto, je baje šla neka ploščica v ecutu. Je pa avto šel normalno, včasih pocukal, naenkrat ugasnil. Nato si ga b.p. spet vžgal in je šel naprej dokler spet ni ckrnil. Rešitev je bila potem drug ECU, baje pogosta napaka na teh motorjih z magneti mareli krmiljem.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Hvala za odgovor, no kakorkoli, vse kar vem o raznoraznih senzorjih na tem avtu kaže da je v redu.
Bomo videli v sredo, gre avto na tester, mogoče bo tudi menjava software-a (upam da ne ECU-ja).
Edit: Verjetno bi avto težko vžigal (ali pa sploh ne), če bi bil senzor glavne gredi?
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Ekola, avto bil na servisu, zamenjali so software in je veliko bolje (zdaj je up-to-date).
Je pa tako obnašanje menda kar normalno (sem dobil na testno vožnjo še eno drugo Xsaro in se podobno obnaša).
 

xsara

Pripravnik
11. sep 2008
117
0
16
In koliko stane menjava software-a?
Moja xsara ima tip motorja KFX in glede na to, da sem tretji lastnik me res zanima, katera je zadnja verzija software-a. Verjetno tudi na pooblascenih servisih niso redno posodabljali software, ali pac?