WORD vprašanje

ajvanho

Pripravnik
3. sep 2007
463
6
18
Mogoče kdo ve, ali je možno v Wordu (morda s kakšnim dodatnim programom) imeti ravno tako zavihke spodaj, kot je to možno v Excelu. List1 List2 List3...
Mogoče si je lažje predstavljati, kaj želim, po spodnji sliki


 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Jezus Marija, zakaj ? Ce bi rad imel tri obrazce, odpri tri inkarnacije Worda (v resnici ne odpres ti treh, v pomnilniku bo samo ena, plus za vsak dokument, ki ga tudi odpres, bo vzela nekaj malega RAMa zase). Med njimi bos preklopil ali z ALt+Tab ali z Ctrl+Tab. Je to sprejemljivo ?
 

ajvanho

Pripravnik
3. sep 2007
463
6
18
Lej Radirko, vprašal sem če je možno ravno iz razloga, da ne bi uporabljal tega, kar mi ti svetuješ. Ne vem, zakaj se tako čudiš ???
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Kaj je pa pri tem tako slabega, da zaprmej ne bi tega uporabljal ?

Naenkrat imas sicer lahko odprtih vec dokumentov ("listov"), Ctrl+Tab te bo prekladal med njimi.
 

Leska

Pripravnik
8. sep 2007
268
0
16
V statusno vrstico - kot vem - ne moreš dodajati gumbov (orodij, na katere vežeš makre). Lahko pa npr.
1. gumbe dodaš v vrstico za hitri dostop
2. v Word kot predmet vstaviš Excelov zvezek
3. Vstaviš glavne naslove List1, 2, 3 ... in preklopiš v orisni pogled
 

ajvanho

Pripravnik
3. sep 2007
463
6
18
Nisem mislil Excelovega zvezka v Wordu, ampk da bi imel reciumo en wordov dokument, v katerem preklapljaš med podstranmi - nekako takole.

vgr-01.jpg

 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.647
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
Ne gre to v WORDu.

Pa še malo "pametovanja" - pojem "List1, List2" je v slovenskem Excelu nerodno preveden - "pravilneje" bi bilo "pola" (veeeeeelik list = plahta
tongue-1.gif
). In tako je v Excelu smiselno imeti več "plaht" - na vsaki pač nekaj "računaš" - in združiš pač na prvi (kot "pregled") - v Wordu pa imaš dejansko različne dokumente - in zato nekak ni logično (med drugim tudi meni), da bi imel zavihke za "poddokumente",