Wizzair in Easyjet izkušnje

Marezi

Pripravnik
2. jun 2009
296
0
16
Pozdravljeni!

Do sedaj sem vedno letel z Ryanair iz Trsta, Benetk ali Bologne.
Nimam izkušenj kako je z Wizzair ali Easyjet. Je logika ista kot pri Ryanair? Pač kupuš in natisneš karte preko interneta in potem na letališču poiščeš pravi vhod. So osebni kovčki (tisti, ki neseš na letalo s sabo) enako veliki in težki kot pri Ryanair?

Kako je na Brniku? Kakšna druga logika pri teh nizkocenovnikih kot v tujini?

Hvala za napotke!
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.885
1.271
113
Morda boš tukaj našel kakšne uporabne info:
https://www.alter.si/tabla/show...8&fpart=all

Kar se tiče EasyJeta je bilo nazadnje tako, da je dovoljena ročna prtljaga malenkost večja kot pri Ryanair, pa tudi omejitve glede teže ni pri Easyjetu (moraš biti le sposoben dvigniti svojo torbo čez rešetke za pomerjanje velikosti torbe).
Za Wizzair si pa oglej pričujoči posnetek:
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Pri Wizzairu vem da ce opravis checkin na letaliscu placljiv. Sedaj ga lahko opravis preko neta ze 14 dni prej in je zastonj ce se ne motim al okol 2 €.
 

Cooper

Pripravnik
27. jan 2009
498
0
16
Ljubljana
Easyjet in Wizzair sta enaka, kot Ryanair. S to razliko, da Wizzair brezplačno omogoča ročno prtljago do velikosti 42x32x25cm, za velikost 56x45x25cm (kot je to dovoljeno pri Easyjet in Ryanair) je potrebno doplačat 10€ v eno smer. To je edina omembe vredna razlika.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Samo eno 'opazko' bi podal vsem potnikom, ki potujejo z nizkocenovnimi prevozniki: vi potujete za 20 evrov zato, ker stevardesa pri Ryanairu zasluži manj kot 1000 evrov na mesec (odvisno, plačane so na uro), s čemer mora plačati najemnino v svoji bazi, socialno in zdravstveno zavarovanje, bohnedaj da ima še družino. In zato, ker kopilot zasluži nekaj več (v dobrih mesecih 3000 evrov, v slabih manj kot 1000 - plačani so na uro letenja), pri čemer mora plačati vsak mesec obrok kredita (če želiš delati za Ryanair, si moraš iz lastnega žepa plačati 40.000 evrov šolanja, ki jih pobaše Ryanair, seveda pa si imel kredit že prej, ko si si moral plačati okoli 50.000 evrov, kolikor stane začetni trening za pilota), plus seveda vse prispevke, najemnino, potne stroške itd.
 

Cooper

Pripravnik
27. jan 2009
498
0
16
Ljubljana
kravakonj, kaj želiš s tem povedat? Žal je tako, da se je treba obnašat ekonomično. In pot z nizkocenovcem je najbolj ekonomična. Bi z veseljem šel z Adrio. A ne za 5-10x višjo ceno in nekaj malega višjo kvaliteto.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.070
3.157
113
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Samo eno 'opazko' bi podal vsem potnikom, ki potujejo z nizkocenovnimi prevozniki: vi potujete za 20 evrov zato, ker stevardesa pri Ryanairu zasluži manj kot 1000 evrov na mesec (odvisno, plačane so na uro), s čemer mora plačati najemnino v svoji bazi, socialno in zdravstveno zavarovanje, bohnedaj da ima še družino. In zato, ker kopilot zasluži nekaj več (v dobrih mesecih 3000 evrov, v slabih manj kot 1000 - plačani so na uro letenja), pri čemer mora plačati vsak mesec obrok kredita (če želiš delati za Ryanair, si moraš iz lastnega žepa plačati 40.000 evrov šolanja, ki jih pobaše Ryanair, seveda pa si imel kredit že prej, ko si si moral plačati okoli 50.000 evrov, kolikor stane začetni trening za pilota), plus seveda vse prispevke, najemnino, potne stroške itd.

Greš s tistim kar si lahko privoščiš. Zadnič je sodelavec letel z Adrio v pariz za 850€. Za ta denar grem jaz v London desetkrat.
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Točno tako. In kaj naj jaz naredim? Ne bom govoril za koliko ur in odgovornosti ter denarja delam jaz in komu naj grem jokat??? Kako naj jim pomagam? Sam si lahko le tako privoščim prevoz do destinacij ki bodo UPAM moj dom v najkrajšem možnem času...
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
No ko clovek izracuna ves cas ki ga izgubi med potovanjem z temi letecimi riksami, nato se transport do sekundarnih letisc vec ni neke razlike v ceni. Zraven pa z regularnim prevoznikom letis kot gospod,
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Govoriš kot da nikoli ne letiš z nizkocenovniki. Oprosti, sam nisem opazil neke razlike med Adriinim in Easyjetovim letom. Razen to, da na letu z Adrio ponujajo sendvič iz menze (ki ga nikoli nisem vzel), pri Easyjet letu pa lahko kupiš topel obrok za majhen denar (http://buyonboard.easyjet.com) in lahko kupim kar mi srce poželi (od hladnih do toplih jedi, ki sicer niso presežek, ampak so veliko bolje pripravljene).

Letala so enako ohranjena, posadka enako prijazna, s tem da so veliko bolj organizirani na samem letu.

Ah ja...

Zadnji moj let do Stansteda me je stal 1oo evrov, z vključenim kovčkom oddane prtljage, ter povratni vlak do Liverpool Street-a. Ne vem, zame več kot odlična cena in storitev.

P.S.: Je mogoče že kdo srečal na teh letih slovensko zaposleno posadko?
 
Nazadnje urejeno:

shift

Guru
20. jul 2007
9.861
2.245
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
No ko clovek izracuna ves cas ki ga izgubi med potovanjem z temi letecimi riksami, nato se transport do sekundarnih letisc vec ni neke razlike v ceni. Zraven pa z regularnim prevoznikom letis kot gospod,

te leteče rikše so v povprečju celih 5 let mlajše od flag carrierjev.in a320 je pri hansi isti kot pri easyju.brnik ni sekundrano letališče prav tako ne CDG,tudi stansted ni nek bavbav če greš turista špilati.recimo ostali nizkocenovnci letijo tudi v minhen,barco,istanbul,marakeš,skandinavijo in ne boš verjel na glavna letališča.sicer pa tudi naša preljuba adria leti v luton in ne heatrow.
povej mi razliko zakaj se recimo počutiš gospoda v adrii v easyju pa ne
confused-1.gif
recimo easy je vbeliko boljši od iberie
ni to qatar,emirati,cathay vse ostalo je zgolj povprečje
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Se strinjam. Adria je sice nehala leteti v UK. Le zakaj ima recimo Stansted 99 vrat za odhod leta?! Iz Stansteda so poleti na 173 lokacij.
 
Nazadnje urejeno:

djpiky

Pripravnik
21. feb 2008
373
13
18
Pred tednom 4x letel z easyjetom. Kar se tiče ročne prtljage. Nam ni nihče preveril velikosti teže. Na koncu je bilo pomembno samo da so se vsi predali za prtljago zaprli, in nekateri so imeli nahrbtnike drugi pa cele kovčke, ki so ornk presegali dovoljeno velikost. Na vsakem check-inu so nas tudi lepo vprašali če želimo tudi ročno prtljago dati v prtljažnik in to zastonj.

Osebje prijazno, glede prostora za noge pozitivno presenečen. Ni bil prvi razred, ampak tak hudo kot so pa nekateri strašl pa spet ni blo. Edino kar je bilo tečno je bilo ko so reklamirali izdelke. Ampak preživiš.

Še eno vprašanje. Zaradi stavk po Evropi so nam 1 let skenslal. Morali smo prespati. Hotel je kril easyjet. Zanima pa me, ali je možno pridobiti kakšno denarno protivsoto zaradi nastalih drugih stroškov. Zavarovanja za lete nisem imel.
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Teže ne preverjajo ker ni omejena... Glede odškodnine bo pa gotovo vedel Eurofil...
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
No ko clovek izracuna ves cas ki ga izgubi med potovanjem z temi letecimi riksami, nato se transport do sekundarnih letisc vec ni neke razlike v ceni. Zraven pa z regularnim prevoznikom letis kot gospod,

te leteče rikše so v povprečju celih 5 let mlajše od flag carrierjev.in a320 je pri hansi isti kot pri easyju.brnik ni sekundrano letališče prav tako ne CDG,tudi stansted ni nek bavbav če greš turista špilati.recimo ostali nizkocenovnci letijo tudi v minhen,barco,istanbul,marakeš,skandinavijo in ne boš verjel na glavna letališča.sicer pa tudi naša preljuba adria leti v luton in ne heatrow.
povej mi razliko zakaj se recimo počutiš gospoda v adrii v easyju pa ne
confused-1.gif
recimo easy je vbeliko boljši od iberie
ni to qatar,emirati,cathay vse ostalo je zgolj povprečje

Adria sicer ni nek pojem, ima pa ob starejsem letalu konkretno vec prostora za sedet, ima sedezni red in vse ostalo. Sicer pa je kar nekaj okoliskih "flag carrierev" ki so vzorni, kvalitetni in cenovno ugodni, ko izracunas celotno ceno jebade.
O letalih ki jih Ryanair naroca zase pa je podvomila celo sama IATA. Vsezanizanjestroskov.press
bonk.gif


Ce grem nekam za 3-5 dni, nimam casa ciganit z nekaksnimi kombiji 6 ur do milana da bom od tam v naslednjo vukojebino. Nekaterim je pac cas dejansko tudi denar.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.164
6.019
113
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Samo eno 'opazko' bi podal vsem potnikom, ki potujejo z nizkocenovnimi prevozniki: vi potujete za 20 evrov zato, ker stevardesa pri Ryanairu zasluži manj kot 1000 evrov na mesec (odvisno, plačane so na uro), s čemer mora plačati najemnino v svoji bazi, socialno in zdravstveno zavarovanje, bohnedaj da ima še družino. In zato, ker kopilot zasluži nekaj več (v dobrih mesecih 3000 evrov, v slabih manj kot 1000 - plačani so na uro letenja), pri čemer mora plačati vsak mesec obrok kredita (če želiš delati za Ryanair, si moraš iz lastnega žepa plačati 40.000 evrov šolanja, ki jih pobaše Ryanair, seveda pa si imel kredit že prej, ko si si moral plačati okoli 50.000 evrov, kolikor stane začetni trening za pilota), plus seveda vse prispevke, najemnino, potne stroške itd.
Koliko pa (glede na konkretno višje cene vozovnic) zasluži stevardesa pri Adrii?
confused-1.gif
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Tu se govori o Wizzair in Easyjetu. Ryanair je med tema dvema najslabši...
 

Stipe

Pripravnik
4. sep 2007
366
0
16
Ryan je res največji budget možni, pa tečni so zaradi prtlage v 100 mater ...

Wizz & Easy imate boljša customer service na letališču in avionu.

Če kermu pilotu ne paše delat za Ryan mu ni treba, enako velja za stevardese, časi k so bli piloti in ostalo osebje plačano v zlatu so samo v ČB fimih
smile-1.gif
Pač avion je avtubus, sam da leti.