VW TDI Bluemotion

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.629
722
113
Recimo, da primerjamo dva identična vozila, prvi je "navaden" TDI, drugi "Bluemotion".

So razen nižje porabe goriva (po tehničnih prospektih ~ 0.5 litra) še kakšne druge ugodnosti (cestni sklad)?
Recimo polo je uradno ~700EUR dražji, golf ~500EUR, passat je zgolj bluemotion. So popusti na oba modela isti?

Če čez palec preračunamo v kilometre, se nam investicija pri polu povrne po 116.000 km, pri golfu 83.000 km.
Koliko motorju škoduje povečano število toplih zagonov?


O tehnologiji
http://www.volkswagen.co.uk/technology/bluemotion-technologies


Ceniki in tehnični podatki
http://www.volkswagen.si/konta...%8Dni%20podatki
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Z Bluemotion avtom je predvsem potrebno narediti kak krog...ker razen par kg manj, malenkost boljše gume z vidika kotalnega upora je vsa znanost v daljših prestavnih razmerjih...po domače in na grobo rečeno, kot bi povprečne hitrosti (kot sedaj) vozil z eno prestavo više.

In je vprašanje če ti to paše glede na tvoj način vožnje in poti, ki jih pogosto uporabljaš.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Pa ločit je treba Bluemotion in Bluemotion Technology ... Pri enih gre tudi za spremembe na motorju ipd, pri drugih samo za start/stop + zgoraj omenjene malenkosti ...
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Se pravi ob priliki kupiš cenejše ožje gume in imaš nižjo porabo in jebeš doplačilo za bluemotion. Ker če se z avtom dejansko voziš ne vem kakšno korist ima start & stop...

Ali pa sem kaj blazno pomembnega spregledal?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Vozila BlueMotion in Škoda Greenline so tudi z cca. 1.5cm nižjjim podvozjem in malenkostno spremenjeno masko, spoilerji.
geneva-2009-volkswagen-reveals-polo-bluemotion-concept-87-g-km.jpg


Pozornost usmeri na spoilerji na spodnjem delu maske in prostor, kjer gre zrak za hlajenje motorja, ki je pokrit. Torej, izboljšana je tudi aerodinamičnost.

Start-Stop ugaša motor na križiščih, ima 'kvazi regeneracijo zavorne energije', ko alternator deluje pri zaviranju, ne pa pri pospeševanju. Pri enakomerni vožnji le pogojno, če je polnost akumulatorja prenizka. Tudi tukaj se nekaj privarčuje.
Seveda pa ožje gume z nižjim kotalnim uporom in nižja teža vozila z uporabo drugačnih materialov.
 
Nazadnje urejeno:

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.629
722
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
nižja teža vozila z uporabo drugačnih materialov.
ne-ne-1.gif

tehnični podatki pravijo, da sta tako Polo, kot Golf v BlueMotion izvedbi kakšen kg težja.

povezava v prvem sporočilu
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.118
6.947
113
pri taščici
marsikaj so že pogrunatali, čudno se mi zdi da niso pogrunatal že variabilnih sprednjih "grilov". Če pa kdo pozna razlog proti pa naj napiše
Ko je motor hladen bi lahko sprednje žare zaprli ali vsaj priprli. . Tako bi prej ogreli motor, zmanjšali zračni upor....
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.184
3.644
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
marsikaj so že pogrunatali, čudno se mi zdi da niso pogrunatal že variabilnih sprednjih "grilov". Če pa kdo pozna razlog proti pa naj napiše
Ko je motor hladen bi lahko sprednje žare zaprli ali vsaj priprli. . Tako bi prej ogreli motor, zmanjšali zračni upor....
hysterical-1.gif
LOL, to so na avtih pogruntali hkrati s toplo vodo (dobesedno). Za ogrevanje motorja ne potrebuješ nobenih variabilnih sprednjih grilov, ampak je dovolj že termostat na hladilnem sistemu (voda ne kroži, dokler se ne ogreje na delovno temperaturo).

No včasih si videl na kakšnih Ladah Samarah, da je kdo karton nalpil na gril. To je bila samo zasilna rešitev, če je termostat crknil, predvsem da ga ni zeblo v avtu, torej kakšna posebna homemade pogruntavščina variabilnih grilov.
smile-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
marsikaj so že pogrunatali, čudno se mi zdi da niso pogrunatal že variabilnih sprednjih "grilov". Če pa kdo pozna razlog proti pa naj napiše
Ko je motor hladen bi lahko sprednje žare zaprli ali vsaj priprli. . Tako bi prej ogreli motor, zmanjšali zračni upor....
















ima BMW
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.629
722
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
nižja teža vozila z uporabo drugačnih materialov.
ne-ne-1.gif

tehnični podatki pravijo, da sta tako Polo, kot Golf v BlueMotion izvedbi kakšen kg težja.

povezava v prvem sporočilu

BlueMotion 1.2 TDI 75PS: 1150kg
1.6 TDI 90PS: 1157kg

http://www.volkswagen.co.uk/#/new/polo-v/which-model/engines/towing/

primerjal iste tipe motorjev recimo 1.6 proti 1.6
izsek iz pdf
1066371-poloBM.png
 

Priponke

  • 1066371-poloBM.png
    1066371-poloBM.png
    58,9 KB · Ogledi: 640

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Jup, 320d Efficient Dynamics. 163 KM pa 4,1 poraba.

tudi moj 318d ED ima to in ima 143 konjev in poraba nekje 4,3 je pa res, da se vozim samo relacije.