VW Sharan 1.8

Abeta

Fizikalc
13. avg 2007
1.861
3
38
evo sedaj bom pa dal mir
grin1.gif

po enem letu bolj ali manj aktivnega iskanja in zbiranja med Vitoti, Transporterji, Espace, Sceniki, pa karavani, pa . . . .
se mi nekako zdi, da sem našel en primeren avto. Zanima me kako je vaše mnenje o teh mašinah:

bencinski motor, 1781 ccm, 110 kW / 150 KM - letnik 2000

nahrung002.gif
hvala
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.680
1.312
113
Ključna beseda je " 1.8T " in boš najdel RES veliko napisanega o tem motorju na tem forumu.

Na splošno so ti motorji, dobri motorji.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
1.8T, veliko napisanega tudi na tem forumu!

Pomembno je da dobiš VZDRŽEVAN motor, ki je videl redne kakovostne servise (predvsem olje+filter). Če je ta točka ok, potem problemov ob rednem vzdrževanju ne sme bit. Šibka točka je turbo, crknejo pa kar radi predvsem v povezavi s slabo kvaliteto olja in pa neredno menjavo le-tega.

Motor sicer pije olje, 1l/5k km je baje normalno!
evil.gif
 

Abeta

Fizikalc
13. avg 2007
1.861
3
38
sem dal na iskanje, pa nič pametnega najdu
crazy1.gif

koliko kaj popije to čudo?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.387
5.662
113
išči pod passat 1.8T VW 1.8T; 1.8T....

Olje mora bit redno menjano....in interval servisa se razpolovi.....takrat bo dober motor...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Ma išči teme tipa, passat/audi a4 ...

Sicer pa tule imaš približno porabo teh vozil (Sharan 1.8T). Kolikor vidim je poraba med 9-12l/100km, največji delež jih ima med 10-11l, tako da za povprečno vožnjo vzemi ta podatek, če šparaš je lahko manj, če pa ne je pa lahko več.

Sicer motor velja za dokaj varčnega glede na moč, vsaj v primerjavi z bencinci istega letnika.

Od napak, kot sem rekel, motor je zelo zanesljiv je pa občutljiv in zahteva pravo negovanje. Glavni problem tega motorja je majhen karter v povezavi s turbino kar povzroča pregrevanje olja (sicer sharan mislim da ima prečno postavljen motor, torej ni tako podvržen tej težavi). Olje je tako priporočeno imeti vedno na max. in pa menjati na redne intervale (oz. raje prej). Olje mora bit kakovostno, priporočen je sicer Aralov 0W40, uporabiš lahko tudi ostala kvalitetna 5W40 olja, ampak če je bil avto servisiran s prvim si lahko 100% da je pravo! Oljni filter je poseben (večji, da gre več olja notri) in večina jih pri vzdžrevanju doma naredi napako in da klasičen filter kar spet povečuje možnost pregrevanja olja.

Posledice prej omenjenih šlaparij so lahko precej drage, v večini primerov trpi turbina in tudi kmalu izdihne. Še dražje pa je da se zogljenelo olje (nenekšen mazut) zabaše v oljčne kanle in posledično lahko zariba kakšen od motornih ležajev (recimo tisti na glavni gred) kar večinoma pomeni da je motor za odpad (ni pa nujno, če se zavedaš težave lahko hitro ukrepanje tudi reši motor).

Pri nakupu poglej v odprtino za dolivanje olja, preveri stanje "saj" in oblog na vidnih delih. Če je motor čist je OK, če je umazan (dejansko obložen s črno oblogo) je malo manj OK.

Motor je znan po tem da pije olje kar je normalno, baje že iz tovarne pride tak. Sicer je precej odvisno od stila vožnje, pač olje pobira večinoma na sami trubini in posledično če j ta veliko v uporabi je tudi poraba olja višja. Pri meni je poraba okoli 1l/10k km, s tem da vedno dolivam olje do max.!

Sicer pa motor ima dober navor tudi v nizkih vrtljajih, turbina se zbudi dokaj zgodaj in je fajn za vozit tudi v penzionističnem načinu (50km/h, 5. prestava, 1400rpm pa lepo prede). 20 ventilov pa daje nekaj užitka tudi pri končnih obratih!

To je to, kar se motorja tiče sem ti povedal več ali manj vse. Kako je pa s samim avtom bo pa povedal kdo drug.
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Citat:
Uporabnik Abeta pravi:
sem dal na iskanje, pa nič pametnega najdu
crazy1.gif

koliko kaj popije to čudo?

Ne vem, kako iščeš, ampak tukaj je bilo res dosti napisanega o tem motorju.
Pri meni se je na ARX motorju poraba gibala med 8 in 10l, z SKN remapom in haldexom. Danes, ko gledam nazaj, je ta motorček res malo pil glede na zmogljivosti. Samo žal nimam več toliko časa za servisiranje, ne da se mi vsak drugi dan pregledovat nivoja olja, menjavat LMM ja, študirat ali bo šla naslednji dan vžigalna tuljava, svečka, kabli in čakat kdaj bodo pocrkali še tisti senzorji, ki niso.
evil.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Aja, to goviš za češki izdelek ne!?
evil.gif


Moraš povedat da Nemec teh probemov nima!
cheer.gif
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Aja, to goviš za češki izdelek ne!?
evil.gif


Moraš povedat da Nemec teh probemov nima!
cheer.gif

hysterical-1.gif

Res je, ARX motor so razvijali čehi že v času pred 2. svetovno vojno, potem je pa to tako ratalo.
grin1.gif

Predlagam, da odpiralec teme pogleda malo po tujih forumih, je veliko napisanega glede klasičnih napak. Pri nas v Sloveniji pač VAG motorji ne trpijo za okvarami LMM ipd.
evil.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.387
5.662
113
Kolega ma ta motor v passatu karavanu.......pije malo....na relacije!!!!.......če se boš pa vozil po mestu pa premišljuj o predelavi na plin

Edini problem ki ga je mel je bil ventil pri oddušku za oljne hlape iz odmične gredi! Na servisu so menjal od lambde do čiščenja EGRja........ko je preletel cel internet je na angleškem forumu ugotovil da se ta ventilček zapaca in dela štalo...

Razlika je bila 10eur za ta ventilček (menjal sam-ni težko) VS cca 300++eur na servisu kolker so mu vzel "majstori" za te motorje po priključitvah na vse računalnike
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Dejansko se LMM ne kvari nič bolj kot pa pri ostalih (sodobnih) avtih, sicer pa obstaja home made rešitev za to težavo tako da ni potrebno ravno 300EUR dajat za neumnosti, ki so tam zaradi "kao" ekologije!
grin1.gif


Od senzorjev pa ne vem kaj bi crknilo (je sicer zlogasni temp. senzor, ki pa je v vseh VAG motorjih enak in se enako tudi kvari), tudi el. napeljava ni problematična (zdej jasno pri 300k km bi veljalo razmislit, da poleg svečk zamenjaš mogoče tudi kable).
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Ne da se mi sedaj razgljabljat o teh "vžigalnih" težavah, saj je na spletu veliko napisanega na temo teh motorjev po l. 2001.
V glavnem, če kdo rabi original vžigalno tuljavo in kable, jih imam na zalogi.
 

Abeta

Fizikalc
13. avg 2007
1.861
3
38
evo kupil
cheer.gif

avto super, samo se mi je že takoj pojavil problem
uf-1.gif

se peljem jaz lepo po omejitvah (max. 140 km/h) iz Veleja proti gorenjski in lepo normalno laufa vse, malo pred domom, od LJ. proti Torovem, pa rečem no, da vidim koliko to čudo gre. dam gas in glej ga hudiča, ko šibam jaz tam 170, 180 km/hse mi prižge lučka za olje
10.gif
avto ugasnem, spet prižgem spet normalno dela. gas, sedaj se že pri 140 km/h prižge lučka. spet ugasnem, spet dela. se potem vozim soboto, nedeljo, ponedeljek - naredim cca 400 km ne hitreje kot 150 km/h, včeraj zvečer sep ga pa nažgal po avtocesti spet čez 170 in se je spet lučka prižgala. danes zjutraj, sem se pa spet normalno (130 km/h) na šiht pripeljal....
se komu sanja kaj bi lahko bilo.
se najlepše zahvaljujem v naprej
nahrung002.gif
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Ziher so čehi ta motor skupaj pacali.
tongue-1.gif


Samo res, saj si preveril nivo olja?
Možno je tudi, da ko doliješ olje, lučka še kar naprej sveti (to se je tudi meni že zgodilo, ampak se je težava potem enostavno rešila). Možnih je pa še nekaj drugih stvari.
evil.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Glede na to da ti pri 170km/h ni ribnil bi rekel, da je pritisk olja OK ampak ga senzor nekaj zajebava! Vseeno se s tem ni za hecat, preventivno zamenjaj senzor za pritisk olja. Vprašal bi se tudi zakaj ta senzor povzroča probleme (verjetno je bil velikokrat v uporabi)!

Drugače sem ti pa že omenil, če je motor slabo vzdrževan je v karterju polno svinjarije, ki je verjetno tudi že zabasala oljčne kanale.

Olje si menjal? Prvo pravilo po nakupu novega vozila, menjaj olje .. menjaj s kvalitetnim in s pravim filtrom!

Če se res izkaže, da je motor zapacan potem je prva stvar da reskiraš par cekinčkov in odpreš karter ter preveriš stanje "cedila", kjer se vleče olje iz karterja. Če ni brezhibno obvezna menjava (tam je namreč prvo ozko grlo in se najprej zapaca).