Ma išči teme tipa, passat/audi a4 ...
Sicer pa
tule imaš približno porabo teh vozil (Sharan 1.8T). Kolikor vidim je poraba med 9-12l/100km, največji delež jih ima med 10-11l, tako da za povprečno vožnjo vzemi ta podatek, če šparaš je lahko manj, če pa ne je pa lahko več.
Sicer motor velja za dokaj varčnega glede na moč, vsaj v primerjavi z bencinci istega letnika.
Od napak, kot sem rekel, motor je zelo zanesljiv je pa občutljiv in zahteva pravo negovanje. Glavni problem tega motorja je majhen karter v povezavi s turbino kar povzroča pregrevanje olja (sicer sharan mislim da ima prečno postavljen motor, torej ni tako podvržen tej težavi). Olje je tako priporočeno imeti vedno na max. in pa menjati na redne intervale (oz. raje prej). Olje mora bit kakovostno, priporočen je sicer Aralov 0W40, uporabiš lahko tudi ostala kvalitetna 5W40 olja, ampak če je bil avto servisiran s prvim si lahko 100% da je pravo! Oljni filter je poseben (večji, da gre več olja notri) in večina jih pri vzdžrevanju doma naredi napako in da klasičen filter kar spet povečuje možnost pregrevanja olja.
Posledice prej omenjenih šlaparij so lahko precej drage, v večini primerov trpi turbina in tudi kmalu izdihne. Še dražje pa je da se zogljenelo olje (nenekšen mazut) zabaše v oljčne kanle in posledično lahko zariba kakšen od motornih ležajev (recimo tisti na glavni gred) kar večinoma pomeni da je motor za odpad (ni pa nujno, če se zavedaš težave lahko hitro ukrepanje tudi reši motor).
Pri nakupu poglej v odprtino za dolivanje olja, preveri stanje "saj" in oblog na vidnih delih. Če je motor čist je OK, če je umazan (dejansko obložen s črno oblogo) je malo manj OK.
Motor je znan po tem da pije olje kar je normalno, baje že iz tovarne pride tak. Sicer je precej odvisno od stila vožnje, pač olje pobira večinoma na sami trubini in posledično če j ta veliko v uporabi je tudi poraba olja višja. Pri meni je poraba okoli 1l/10k km, s tem da vedno dolivam olje do max.!
Sicer pa motor ima dober navor tudi v nizkih vrtljajih, turbina se zbudi dokaj zgodaj in je fajn za vozit tudi v penzionističnem načinu (50km/h, 5. prestava, 1400rpm pa lepo prede). 20 ventilov pa daje nekaj užitka tudi pri končnih obratih!
To je to, kar se motorja tiče sem ti povedal več ali manj vse. Kako je pa s samim avtom bo pa povedal kdo drug.