VW goljufal pri emisijah NOx v US

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
VW je obtožen namernega goljufanja pri NOx emisijah, američani bodo kot kaže zadevo vzeli resno:
http://www.greencarcongress.com/2015/09/20150918-epaarb.html
http://www.channelnewsasia.com/news/business/us-accuses-volkswagen-of/2136882.html
http://www.telegraph.co.uk/fin...on-charges.html
http://www.theguardian.com/bus...-air-violations

The potential fine for the offense is US$37,500 (S$52,452) per vehicle under the Clean Air Act, yielding a potential fine of as much as US$18 billion, according to US media reports.

Ogrožen je tudi svetovni rekord 48 zveznih držav z najmanj goriva (Golf TDI z 2,9 l/100 km)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
shocked-1.gif
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
ksz

Pred kratkim sem bral, da dizl Audi v ZDA dosega 1/4 EU emisij.
O ZDA in ekologiji si lahko mislite kar hočete, a glede izpušnih emisij so desetletja pred EU.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
Lahko da posamezne države majo dobre eko standarde...naprimer Californija....

Majo pa slabše gorivo kot mi tu....veliko več nečistoč in žvepla majo tm do 300ppm še po standardu....

ASTM 975 glej....

Plus tam VAG in razni BMW...MBji ne veljajo za zanesljivo vozilo.......je pa po moje mnenju glavni del krivde na slabšem gorivu in oljih ki ne dosegajo ACEA standardov....
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
V US že od leta 2007 uporabljajo ULSD z manj kot 15 ppm žvepla, do 500 ppm lahko uporabljajo samo železnice, ladje in druge "off road" zadeve, tako piše v standardu katerega navajaš.

Imam občutek da ima VW v zadnjih let samo en cilj, postati največji proizvajalec ne glede na ceno, druga dva (GM, Toyota) sta glede tega postala veliko bolj tiho.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
VW je že v petek prekinil prodajo vseh 2.0 TDI
15_VW_TDI_No_Sale_Order.jpg


Winterkorn se je tudi odzval, da je zadeva resna in da bodo sprožili notranjo preiskavo.

Drugače pa glede na raziskavo iz katere je tudi prišel sum je
- Jetta TDI ki nima SCR (AdBlue) za 15x-35x presegla emisije NOx
- Passat TDI opremljen s SCR pa je vrednosti presegel za 5x-20x

V raziskavi so imeli še BMW X5, ki pa je tudi v real world testu imel teste pod vrednostjo, torej očitno BMW obvlada zadeve, tudi iz zgornejga linka na evropsko raziskavo je razvidno, da BMW edini dosega normo.

Kaj čaka VW:
- kazen max 18 miljard $
- urediti emisije 482.000 vozilom z vpoklicom, ni čisto jasno kako bodo to tehnično izvedli na vozilih brez SCR, v najslabšem primeru bo VW ta rabljena vozila odkupil nazaj in uničil.
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Na srečo VW se v ZDA proda zelo malo dizlov celo manj kot hibridov
wink-1.gif
v EU so na varni strani, saj si nihče ne upa tožit "domače" tovarne, ker bo to imelo neposreden vpliv na to kar imajo evropejci najraje.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
ksz

Tako je to, ko za vsako ceno želiš biti prvi. Se mi zdi, da je ta nemški ponos šel že predaleč ter da je pregovorna nemška kakovosti tudi le pregovorna in zgolj na papirju. Ah ja...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/c0BRGasUUr4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

karma za ketne, TFSI porabo olja...
cheer.gif

hysterical-1.gif
 
mene bolj zanima dejanska/realna kakovost njihovega dizla, pa še marsikaj drugega. Tud to, kako so ta vozila bila testirana, kje, če majo AdBlue, a je iste kakovosti kt tisti v EU....

meni to njihovo kazanje s prstom nekak ne pije vode. Sicer je res, da so si njihovo tržišče razdelili Azijci pa Europejci, da imajo tukaj blazno odtekanje denarja drugam, ampak vseeno. Konc koncev, kar gre not gre tud ven. pa š eneki..kako usran zrak majo? Namreč sistemi čiščenja niso vsemogočni, in če maš že prej v zraku dost svinjarije, tud NOx, potem pač tud izpust ne bo ravno nek presežek. med laboratorijem in dejansko uporabo so pa vedno razlike
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
@visek_izobrazbe Škandal je to zato ker naj bi ECU avtomobila na "testnih valjih" to vedel in drugače krmilil motorno elektroniko. To je pa kakorkoli obračaš - GOLJUFIJA.

Tvoja izjava da je NOx že prej v zraku je pa lahko samo
hysterical-1.gif


Poleg tega na vzporednem testu BMW ni kazal prekomernih emisij NOx, pri enakih pogojih, čisti dokaz, da se da če se hoče.
 
Nazadnje urejeno: