Vprašanje za uporabnike 2-taktnih motorjev

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Dvotaktna motorna kosilnica po mojem občutku nenormalno veliko kadi.
Uporabljeno olje je TOP 2T ( ISO-L-EGD, JASO FC/FD synthetic blend)
Sicer obstaja možnost, da je bila mešanica premočna (menda celo 4%) , kljub temu pa mi je tolikšno kajenje premočno.
Po nekih mnenjih obstajajo tudi razlike med posameznimi olji prav v intenzivnosti izgorevanja.

Hvala za pomoč!

LP
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Ne sekiraj se. Naredi novo mešanico z olja kot je predpisano ter dolij ko staro pokuriš.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.077
5.652
113
Zakaj potreba po 4%?

Naredi svezo mesanco z 2% pa sploh ne bos vedel da mas olje v bencinu...seveda ce uporabljas TOP sinteticno olje
smile-1.gif


Mogoce bo pokadila cisto na zacetku...ko se motor segreje ne kadi 0!!!

Lahko pa da si koso konzerviral...pa se ti sedaj kadi ujeto olje v avspuhu?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.077
5.652
113
Drugace olje ki ga imas (predvidevam petrol TOP 2t) je cisto ok izbira...pomojem se ti je v avspuhu nabralo olje od konzervancije/uporabe (prevelik %)

Odsravfaj tista dva sravfa na avspuhu...nekateri izpuhi se dajo razdret...spucaj...naredi mesanco z 2-3% (v motorke dajem 3%....odvisno tud od kvalitete olja...ce je dobro 2%!!)

In bo pomojem to to
wink-1.gif
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Sicer ne gre za mojo kosilnico, poskušam malo pomagati sosedu.
Verjetno je res vse kar si zapisal, dilema je bila pri dveh stvareh - vrsta olja in količina v mešanici.
Bom prenesel informacije in predlog ki ga je zapisal Vincenc - novo mešanico.

Lepa hvala!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.077
5.652
113
Np!

Vem...mi gori lucka v glavi...ampak mam cas v 99% cez weekend...
frown-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.743
6.742
113
pri taščici
Preden razkopavaš motor, naredi novo mešanico pri kateri boš prisoten, oziroma jo naredi sam. Tebi nekako zaupam, da boš naredil 2%.
Staro izlij, nalij novo in poročaj.
Včasih so govorili da ni dobro imeti stare mešanice (leto in več). Bo kameleon povedal kako je sedaj s tem pri sintetiki.
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Je že urejeno - očiščen izpuh, nova mešanica in sedaj mu po kakšni minuti ne kadi več tako intenzivno.

LP
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.077
5.652
113
Za delanje mesance gres v Sanolabor (btc)...v apotekah niso mel....pa reces plasticno menzuro z skalo tm 25-30ml bi rabu...pride tm cca 5eur....pol pa si na google play potegnes "two stroke gas/oil calculator"...najdl jih bo miljon...pac izberes enga....instaliras na androida in je to to...delas mesanco po pol litra al pa liter za sprot....

Mesanca se se zmeram stara...ker ni fora v olju ampak v bencinu ki zgublja lastnosti...tud v kanti zaprt...
 

wildude

Fizikalc
24. jun 2008
1.570
29
48
Imam olje za 2-taktne motorje. Ker pa je staro vsaj 5 let, je sploh še ok?
Nikjer na embalaži ni videti datuma roka.
 

wildude

Fizikalc
24. jun 2008
1.570
29
48
Takle imamo ...

Vse spodnje se bo najbrž večini zdelo smešno, morda celo trapasto, ... whatever.
Ampak po 5 letih neuporabe hočem biti ziher. Brez kančka dvoma.

1.
Tole naj bi bila uplinjač in ročica za zagon hladnega motorja.
a. Se pod "hladno" šteje takrat, ko je zunaj hladno oz. tudi, ko motor že dlje časa ni bil prižgan?
V navodilih piše, da naj se, če je motor mrzel, pritisne na to ročico. Samo pritisne ali tišči navzdol nekaj (koliko?) sekund?
b. Kdaj mora biti ročica poravnana oz. dvignjena navpično?



2.
Zgornja slika je stikalo STOP. Položaj v desno (odprt krog) je vklop, položaj v levo (prekinjen krog) je izklop?



3.



4.
Puščica navzgor je rezerva, vodoravno zaprto gorivo, navzdol pa odprto gorivo.
Kako vedeti, kdaj je potrebno oz. priporočljivo preklopiti na rezervo? Zgolj po prevoženih kilometrih (oz. manjku bencina) ali po čem drugem?



Hvala za pojasnila.
Lp.
 

wildude

Fizikalc
24. jun 2008
1.570
29
48
Pa še tole ... se da moped predelati tako, da bi signalna lučka za olje kazala tudi približevanje bencinski rezervi?

P.s.: Vprašanje pod točko 2 lahko ignorirate, ker je malo prej električni vžig uspel.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.077
5.652
113
1) mrzel je ko pač ga zjutraj vžgeš....ko stoji naprimer zunaj 2 uri itd
Čok je na ON ko je palčka (klecno stikalo) navpično...ko 1x lavfa na mestu cca 1-2 minuti daš v vodoravno in je ok za vožnjo

2) etak je treba še bremzo stisnt da kresne ( varnostna fora)

3) ja to je kamor vtakneš ključ
smile-1.gif


4) vseeno...lahko se voziš z rezervo že v štartu....sam pol ko bo znanjkalo jo pač ne boš mel
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.077
5.652
113
Citat:
Uporabnik wildude pravi:
Pa še tole ... se da moped predelati tako, da bi signalna lučka za olje kazala tudi približevanje bencinski rezervi?

Ammm ne ker to lučko vklaplja plovec v rezervoarju za olje ki je stand alone od bencina
smile-1.gif
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.986
355
83
tam ko se terc po tori rola
Pet let ti je stal (motorček) in je normalno vžgal? A ni bil bencin totalno zanič, neeksploziven...? Ker menda ti čez zimo bencin tako izgubi na oktanih, da sploh ne vžge več. Vsaj tako so zapisali eni modreci na nekem forumu...