Podatki iz vremenske postaje se mi lepo shranjujejo vsako uro.
Sedaj imam pa končno nekaj časa, da bi naredil nadgradnjo tega.
Torej delal bi rad dodatno statistiko, najvišja in najnižja mesečna temperatura, veter, pritisk,.., računal povprečno mesečno temperaturo in podobno.
Ker se občasno zgodi kakšna napaka(izguba senzorjev ali pa, da za kak dan pozabim prenesti podatke) sem v Excelu prvi list na katerega se uvažajo podatki skopiral in naredil še njegovo kopijo, da bi tam na hitro popravil take stvari.
Problem je, ker se mi pri uvozu podatkov spremenita tako prvi kot drugi list.
1. Bi se dalo narediti, da se drugi list ne bi posodabljal z novimi podatki ampak bi se to na drugem listu naredilo lahko izključno ročno-tako, da niti slučajno ne more priti do pomote, če napačno klikneš osveži vse podatke?
2. Kako bi se dalo narediti, da mi excel avtomatično preimenuje vse številke v določeni koloni-recimo v koloni D naj vse števila tri spremeni v sreda, 4 v četrtek, recimo v koloni U naj mi vse številke 1 spremeni v sončno in šestke v deževno.
3. Se bi morda dalo narediti tako formulo, da bi mi avtomatično sama ob strani prikazala statistiko za vsak mesec posebej(max in minimalna temperatura, povprečna temperatura....) ali bo to treba delati ročno.
Že vnaprej hvala za vse nasvete.
Lep pozdrav.