Najbolj pomembnega ti še nihče ni povedal. Nihče ne vozi prazne počitniške prikolice. Verjetno je tudi ti ne boš. Skratka, razporeditev teže v prikolici je zelo, zelo pomembna za udobno vožnjo le-te. Prikolica mora biti tako naložena, da jo moraš zlahka dvigniti spredaj tudi sam, da nimaš težav pri montaži prednjega kolesa. Ker imaš limuzino, vedno odstrani prednje kolo, če ne boš pri vkrcavanju na trajekt ali pri vožnji čez policaje nasedel. Ponavadi odtrgaš električni priključek na kljuki. Običajna prikolica je na vsaki strani tvojega avtomobila širša za cca. 30cm, vožnja po bankini ne pride v poštev. Če je močnejši veter / burja, te bodo izločili iz prometa, vklopljen imej RDS, ker so kazni visoke, če se ne boš sam izločil v primeru obvestil. Pri priklopu prikolice na avto pazi, da se ti ne bo vlekel električni kabel po tleh, obenem mu daj dovolj hoda, da ga pri zavijanju ne bo šponalo. Pred štartom preveri vse žarnice. Test zavor tudi ne bo škodoval, ker ti bobni zelo radi zaribajo na morskem zraku. Posebej velika težava je, če ti blokira eno kolo, potem ti prikolico in avto pri zaviranju vleče v eno stran. Da se ne boš ustrašil zaviranja - ko boš zažlajfal, te bo najprej naprej pahnilo, nato pa te povleče nazaj, ko primejo zavore od prikolice - hecen občutek, ITD. ...