Vlečna kljuka

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.676
3.272
113
Ima kdo Megana 3 GT Line z vlečno kljuko oz. s katerimi proizvajalci ste nasploh najbolj zadovoljni (tudi pri drugih znamkah avtomobilov)? Malce me moti ker je veliko kljuk Slovenskih proizvajalcev homologiranih le do 1300 KG, avto pa ima v homologaciji vpisano dovoljeno do 1500KG.

Za Bartoljevo že vem, da rada rjavi, vsaj klasika pa tudi mislim da ni do 1500 kg, za vertikalno pa bi moral vprašati. Šeškotova je do 1300 KG, Kogovšek ta osnovna snemljiva pocinkana ravno tako do 1300 KG.

Zgleda, da bom moral gledati v rang Bosal, Auto-Hak, Westfalija, da sploh najdem kaj z ustrezno obremenitvijo.

Vaše izkušnje?

Morda kdo ve, če 2012 letnik Megane rabi elektroniko za priklop prikolice? Škoditi najbrž sicer ne more, v primeru, da gre kaj narobe. Avto nima LED luči in opozoril za pregorene žarnice.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
pojma nimam, vem samo da tukaj na forumu na njihove lambote pa rr ne dajejo kljuk
 
  • Všeč mi je
Reactions: plexix

plexix

Fizikalc
10. sep 2007
907
153
43
Jaz sem dal na Superba3 Westfalio, vertikalno. LAhko bi še izbiral od Auto hak, razlika je bila cca 40 EUR, skupaj nekaj čez 500EUR.

Te dve sta bili tudi edini, kateri sta bili narejeni tako, da se je izrezala samo original pripravljena luknja. Vzel v MB - Hoče, vgradnja BP
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.676
3.272
113
Torej pri Formuli. Sem včeraj govoril z njimi. Nekako se res bolj nagibam v smeri Bosal - Oris, ali pa Auto Hak, obe izgledata solidno. Sedaj do ponedeljka tako nihče ne dela, da bi povprašal monterje.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
mb ml westfalia 3,5T, večino časa ima obešeno zadaj prikolico, nobenga problema. mislim, da imam na enmu avtu nekje celo eno bartoljevo ampak ni toliko rjava, da bi se sekiral. Lahko ti uredim bosal. V času montaže dobiš nadomestno vozilo in malico v lokalni gostilni :)
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.086
446
83
45
dolenska
Daniel, a ni GT mal nizek avto? Si pomislil na skrito kljuko, ker da na GT vn gleda tist štrcel... nej lepu.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Malce me moti ker je veliko kljuk Slovenskih proizvajalcev homologiranih le do 1300 KG, avto pa ima v homologaciji vpisano dovoljeno do 1500KG.
Osnovno vprašanje je, ali boš sploh vozil tako težke prikolice in pa, ali ti prikolica z NDM 1500 kg že ne presega B kategorije vozniškega dovoljenja?
Pa tudi preveri ali je teh 1500 kg dejansko dovoljenih s polno naloženim avtom ali le delno?
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.676
3.272
113
Ja, sedaj sem se po nekaj premišljevanja in debate z monterji odločil za Auto-Hak skrito varianto, sicer ne zaradi lepega (ja, je lepše brez štrclja) ampak zaradi same višine, da ne bi po kakih ležečih policajih drsal. Nismo pa mogli ugotoviti ali so pri GT Line kake posebnosti ker na nekaterih straneh piše, da ni za GT Line, meni pa se nekako zdi, da avto ni nič drugačen od klasičnega Megana Grandtour razen, da ima odbijač barvan v barvi avta in pa morda ima malo trše vzmetenje.

Kljuka je verjetno nekaj takega:

https://www.rameder.eu/auto-hak-towbar-complete-set-117269-08145-2.html

S tem da je pač 7 polna vtičnica namesto 13, elektroniko pa bomo preventivno dodali, ker se različni mehaniki ne morejo zmeniti ali jo ta avto rabi ali ne. Tukaj sicer piše tudi, da je potreben izrez, pri nekaterih kljukah pa da ga ni, tako, da ne vem točno.

Skupaj nekje 451 EUR

Kar se pa tiče nosilnosti pa je tako kot si napisal, za vleko 1500 KG ne smeš imeti polno naloženega avta. Avto ima sicer NDM 1825 KG, ampak je
največja dovoljena masa skupine vozil 3.125 kg, torej lahko ob polno naloženem avtu za sabo vlečeš še 1300 KG.

To po mojem razumevanju še gre z B varianto, drugače pa ima oče vse potrebne kategorije tudi za to.

Sicer realno je zelo malo možnosti, da bom kdaj vlekel tako prikolico, sploh pa pri največjem NDM ampak je bolje, če je že kljuka, da je taka kot jo avto omogoča.

Oris je tudi bil opcija ampak so bojda imeli tam, ko bojo montirali z eno neke težave z mehanizmom zaklepa, tako, da so mi svetovali ali Auto-Hak ali pa neko Špansko. Mislim, da so vse kar solidno narejene.

Evo, našel še na njuškalu sliko z Meganom GT Line (malce novejši, že ima LED luči) in AutoHAK kljuko:

https://www.njuskalo.hr/vucne-kuke/...ertikalne-nevidljiva-euro-kuka-oglas-25099461
 
Nazadnje urejeno:

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.383
172
63
Španska ja Aragon.

Jo imam in super funkcionira, štrom v originalu 13 polni.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Daniel Vzemi 13 polni konektor, prekonektor na 7pin je nekaj eurov, prednosti 13 polnega odtehtajo teh nekaj eurov razlike.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.676
3.272
113
Pride to še kje drugje prav kot na kamp prikolici? Je pa prekonektor spet dodatna možnost slabega stika.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Če ne rabiš napajat dodatnih porabnikov, nimaš tega kaj rabit, škodi pa tudi ne. 13-polni priklop je dostikrat tudi nekaj dražji. Če je za isto ceno, pa komot.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Tudi nekateri nosilci za bicikle (recimo Thule) imajo original 13-polni priklop.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.676
3.272
113
13 polna vtičnica namesto 7 = +14 eur
13 polna z elektroniko (vzvratna luč) = +50 eur
13 polna z stalnim plusom (kamp) = + 70 eur

Mislim, da bom ostal kar na 7 in po potrebi dodal adapter iz 7 na 13 (dela vse razen vzvratna luč), kar pri npr. nosilcu za kolesa ni nek problem.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Kje te tako skubijo?

Upam, da 13 polna postane kmalu standard in se 7 polna dokončno umakne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.676
3.272
113
Mislim, da je bolj problem v količini dela kot pa sami opremi. Za napajanje kamp prikolice (stalni plus) je treba elektriko vleči vse od prednjega levega praga, ker naj bi bil tam puščen kabel (gledal sheme za Bosalovo elektroniko). Za luči pa najbrž potegnejo kar iz vtičnice v prtljažniku.

Saj v večini EU je 13 polna že standard. Ampak ker zagotovo ne bom vlekel kamp prikolice je nesmiselno na 7 let star avto montirati tako elektroniko. Za ostalo je pa tako adapter. Morda ima tista dražja elektronika še izklop PDCja, ker sem tudi za to spraševal in je bilo +50 eur. Je skorajda bolj enostavno narediti par klikov v meniju in ga izklopiti.