Torej po skoraj enem letu mučenja in času, ko je potrebno opravit menjavo amortizerjev sem se že napol odločil, da gredo Eibachovi fedri z avta DOL in da se namesti spet originalne!
Zgodba pa je sledeča: kupil sem rabljeni avto, ki je imel malo pred tem opravljen poseg nižanja podvozja (vozilo je bilo v lasti nežnejšega spola, pa se ji je luštno zdelo če se avto malo spusti na tla), papirje sem dobil poleg (potrdilo o montaži, izpis optike in TUV) samo v enem letu pa pol nisem imel časa oddit na LPP po homologacijo (na tehničnem niso nikoli težili, organi pa me tudi niso povohali).
Seveda sem v prvem tednu po nakupu vozila ugotovil, da je kamenje na cesti nevarno (posledično menjava karterja) in da so luknje precej trde; da so naše rovte polne prehodov, kjer če ne greš diagonalno podrsaš "od spodej" in da je plastična zaščita podvozja uporabna stvar samo če jo dodatno podkrepiš z vezicami. No pa da raznorazno svinjarijo, ki se pobere po cesti občasno moraš očistit z rok in ostalih izboklin na dnu!
Z letnimi gumami je vsakodnevna vožnja napor za hrbtenico in živce. Z zimskimi sedaj je malo boljše! Ležeæi policaji so sovražniki, bolj kot tisti živi in stoječi!
Pločnik je neprehodno področje (ovira), parkiranje pa tudi samo do varne oddaljenosti od robnika. 10 cm snega fino čisto podvozje, kar pa ne velja za makadam .. peskanje namreč še ni potrebno, se pa (ne)prostovolno izvaja ob vsaki vožnji po takem terenu.
Tudi mehaniko so veseli .. če hočejo dat avto na dvigalo morajo spustiti tiste vijačne gumice (x4) kar traja kar nekaj časa! Sem zadnič razmišljal kako je če gre k vragu guma .. se da na dvigalki avto dvignit? Verjetno moraš skopat malo luknje da jo stlačiš pod avto!
Skratka naj mi en pove, zakaj imeti 3cm manj če imaš lahko več in nič (oz. manj) zgoraj omenjenih težav? Sam sicer ne divjam, je pa res lepo zapeljati hitreje skozi ovinke ... samo jeba ker te sredi ovinka čaka kamen, luknja ali pa kaj podobnega!
Koliko je razlike med serijskim in -30mm vzmetmi? Se bo avto res toliko slabše peljal? Bo ratal kaj bolj udoben (al naj kupim francoza)?
Zgodba pa je sledeča: kupil sem rabljeni avto, ki je imel malo pred tem opravljen poseg nižanja podvozja (vozilo je bilo v lasti nežnejšega spola, pa se ji je luštno zdelo če se avto malo spusti na tla), papirje sem dobil poleg (potrdilo o montaži, izpis optike in TUV) samo v enem letu pa pol nisem imel časa oddit na LPP po homologacijo (na tehničnem niso nikoli težili, organi pa me tudi niso povohali).
Seveda sem v prvem tednu po nakupu vozila ugotovil, da je kamenje na cesti nevarno (posledično menjava karterja) in da so luknje precej trde; da so naše rovte polne prehodov, kjer če ne greš diagonalno podrsaš "od spodej" in da je plastična zaščita podvozja uporabna stvar samo če jo dodatno podkrepiš z vezicami. No pa da raznorazno svinjarijo, ki se pobere po cesti občasno moraš očistit z rok in ostalih izboklin na dnu!
Z letnimi gumami je vsakodnevna vožnja napor za hrbtenico in živce. Z zimskimi sedaj je malo boljše! Ležeæi policaji so sovražniki, bolj kot tisti živi in stoječi!
Tudi mehaniko so veseli .. če hočejo dat avto na dvigalo morajo spustiti tiste vijačne gumice (x4) kar traja kar nekaj časa! Sem zadnič razmišljal kako je če gre k vragu guma .. se da na dvigalki avto dvignit? Verjetno moraš skopat malo luknje da jo stlačiš pod avto!
Skratka naj mi en pove, zakaj imeti 3cm manj če imaš lahko več in nič (oz. manj) zgoraj omenjenih težav? Sam sicer ne divjam, je pa res lepo zapeljati hitreje skozi ovinke ... samo jeba ker te sredi ovinka čaka kamen, luknja ali pa kaj podobnega!
Koliko je razlike med serijskim in -30mm vzmetmi? Se bo avto res toliko slabše peljal? Bo ratal kaj bolj udoben (al naj kupim francoza)?