Če se vinjeta pri nameščanju na vetrobransko steklo poškoduje ali če ste na vozilo, za katerega je potrebna vinjeta 2B (višje od 1,3 m nad simetralo prednje osi) nehote namestili letno vinjeto 2A (ali obratno), jo je mogoče reklamirati, vendar le v Cestninsko uporabniškem centru v Ljubljani.
Tovrstne reklamacije oziroma premestitve veljavne vinjete je mogoče urediti v roku 30 dni od njenega nakupa.
Vinjete (ali delov vinjete) ne poskušajte odstranjevati z vetrobranskega stekla. V takem primeru pokličite v Cestninski uporabniški center (080 15 03 ali +386(0) 151 88 350) in se dogovorite glede nadaljnjih postopkov. Če boste poskušali vinjeto odlepiti ali jo boste odlepili, se bo pojavil znak NEVELJAVNO, s čimer se vinjeta razveljavi. Vinjeta, na kateri se je v celoti ali delno pojavil varnostni napis NEVELJAVNO ne more biti predmet reklamacije.
Pri lepljenju vinjete ni dovoljeno uporabljati drugih lepil, posebnih folij, lepilnih trakov in podobno.