Motor in še prej regulator boš skuril ker najbrž ni narejeno za več kot 24V. Čeprav vsaj pri e-kolesih velikokrat podpirajo večje območje napetosti (recimo med 24 in 36V), dvomim pa da obstajajo taki ki so od 24-48V.
Če boš menjal svinčeve baterije za kvalitetne oz. če daš še vzporedno vezavo na 24V boš itak dobil precej boljše karakteristike napetosti pod obremenitvijo in posledično več toka = moči ki gre skozi motor. Tebi ko daš gas do konca pade napetost na nekvalitetnem akumulatorju na 10V ali manj, tako da potem namesto 300W moči da od sebe realno 150-200W moči.
Še bolje kot svinčeve baterije je da se odločiš za litijonske, te imajo celice z nazivno voltažo 3.2-3.6V in so tako v kombinacijah recimo 4S (za LiFeO4) ki je ekvivalent 12.8V nazivne ki jo ima svinčeva dejansko precej "močnejše". Litionske baterije namreč imajo precej manjši padec napetosti med obremenitvijo (zdržijo precej večje tokove), so lažje in posledično bo skuter bolje potegnil pa še življenska doba je nekajkrat večja. Slabost je da so dražje/drage in da rabiš (večinoma) drugačen polnilnik. Dobiš jih sicer tudi v obliki blokov za 12V svinčev ekvivalent, recimo
tole (20AH je najmanj kar ponujajo, ne vem če ti dimenzijsko ustreza).