Ventilator zalaufa šele ko ga odklopim in priklopim

frisk

Pripravnik
25. sep 2007
735
18
18
Domžale
Sem že spraševal na bmw forumu ampak mogoče ni specifično na znamko vezan problem:

Torej na e90 320i mi ventilator na hladilniku mašine pogosto ne zalaufa, ko prižgem avto (in klimo). Takrat moram ročno razklopiti konektor in ga ponovno priklopiti, da se resetira in je nekaj časa ok, po parih vžigih pa spet 'zaspi'. Če se vozim, ni težav, ko pa obtičim v koloni, je to problem, ker moram šariti po vroči mašini. Konektor zgleda ok, sem ga tudi spucal z alkoholom. Še kaka ideja, preden direktno zvežem žice mimo konektorja?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Tako je, tole je problem za avtoelektrikarja, ki bo potrdil diagnozo in nato ventilator obnovil (če je ta tako narejen, da se to še da - verjetno ni več, to se je dalo delati na bemlfih tja do leta 1995) ali pa ga zamenjal z novim.

Sicer je pohvalno, da si težavo opazil že zdaj, je pa treba povedati: e90 je (veliko) preveč sodoben avto za rešitve iz časov jugov in 101k, kot je "bom pa poskusil direktno vezal ventilator". Pelji avto k šolanemu človeku, če pozna BMWje toliko bolje.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Aja, in seveda: dokler ne bo težava rešena, se kaj dosti ne vozi z avtom. Vsak dan bolj je vroče, in če tak avto enkrat orenk zakuha, boš avto čez kakšno leto peljal samo še na odpad.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in VanZ

frisk

Pripravnik
25. sep 2007
735
18
18
Domžale
Krtačke na motorju so verjetno že bolj švoh. Tko je blo pr men na audiju.
Ventilator je praktično nov, ker sem ga pred 3 leti zamenjal ravno zato, ker sem mislil, da je crknil. Tudi tester ga ni pognal. Ko novi prvič ni zalaufal, sem ga razklopil in pogledal kontakte, nazaj priklopil in je zalaufal. Zdaj to že nekaj časa prakticiram, ker mi razen direktne vezave 2 štromarja nista znala kaj drugega svetovat.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
cela znanstvena fantastika. zmontiraj temperaturni senzor kateri pri željeni temperaturi preko releja vklopi ventilator.
 
  • Všeč mi je
Reactions: B81

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Ventilator bo verjetno tako verjetno prehitro crknil (ali pa slišno ropotal), ker bo ves čas delal na polnih obratih, saj sicer obrate popolnoma brezstopenjsko krmili DME. Tako preproste regulacije kot je nekoč bila (2. stopnji obratov je imel nazadnje E39 pred FLjem) že dolgo ni več.

OP: Takle problem ti bo rešil Crash brez da bi se kaj dosti namatral ali pa, če si iz Lj, pelji avto k Avtoelektroniki v Črnuče, tam boš našel Denisa, ki dela samo BMWje:
 
  • Všeč mi je
Reactions: frisk

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Ventilator je praktično nov, ker sem ga pred 3 leti zamenjal ravno zato, ker sem mislil, da je crknil. Tudi tester ga ni pognal. Ko novi prvič ni zalaufal, sem ga razklopil in pogledal kontakte, nazaj priklopil in je zalaufal. Zdaj to že nekaj časa prakticiram, ker mi razen direktne vezave 2 štromarja nista znala kaj drugega svetovat.
Kaj pa če maš samo zjahane konektorje? Se da kaj zatisnit....al pa z špiccangami kontakte popravit?