Velik servis Opel Zafira 1.9CDTI

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
397
83
Kras
www.mtl.si
Na specializiranem forumu ni ravno hudega odziva, tako da še tukaj vprašam.
Avto ima 150KM (tip motorja BF11), letnik 11/2005, 130.000 km (baje) in še ni imel narejenega velikega servisa. Ker je načrt, da bo avto pri hiši kar nekaj let, bi se sedaj naredil velik servis in zamenjale še vse ostale ''malenkosti'' katere so priporočljive za zamenjat. Kaj torej zamenjat? Predvidevam, da bi bilo fajn zamenjat tudi plin v klimi, zavorno olje, še kaj?
150KM verzija naj bi imela problematične lopute sesalnega kolektorja. Se da to kako preverit, v kakšnem stanju so? Kakšna je posledica, če to crkne in okviren strošek?
So še kakšne šibke točke na tem avtu, kar bi bilo fajn preverit? Morda kakšne roke, zavore, itd...
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
915
81
28
prvič slišim, da bi dizli imeli lopute v sesalnih kolektorjih...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik cat pravi:
prvič slišim, da bi dizli imeli lopute v sesalnih kolektorjih...

Fiatov (torej, v tem primeru vgrajen v Opel) 1.9 multijet ima mešalne lopute ... ko se stvar obrabi, se menja cel kolektor + motorček, ki ponavadi crkne skupaj ... ni pa nujno.

Stvar izgleda takole:

 

Priponke

  • 1461994-images.jpeg
    8,4 KB · Ogledi: 350

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.574
9
38
Citat:
Uporabnik cat pravi:
prvič slišim, da bi dizli imeli lopute v sesalnih kolektorjih...
imajo lopute vsaj za bimerje vem in se tudi odlomijo in padejo notr!
evil.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.277
3.912
113
Kakor je meni znano je to motor z oznako Z19DTH in za tega se dela velik servis tako da se menja jermene, vodno pumpo in ostalo kot pri rednem servisu, skratka brez posebnosti. Ostalo se menja ko crkne. Oziroma npr. če vleče slabo (da recimo "traja 100 let" da pride do 2k) bi še preveril cevi okoli intercoolerja in spucal EGR.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Če govorimo o e46 je ravno obratno, probleme z loputami imajo 150hp motorji, ki so v e46 prišli z faceliftom. Starejši 136hp jih naj ne bi imeli (ti imajo bolj probleme z turbinami).
 

sung

Pripravnik
10. dec 2011
323
0
16
pri velikem servisu se ponavadi menja olje + filtri (zraka,klime,olja,goriva-če je posebej), svečke, komplet zobati jermen z napenjalci, oba mikrojermena, vodna pumpa, mislim da sem naštel vse

drugače se pa preveri še zavorno olje, ploščice, diske, antifriz, pri klimi če se dofila plin in podmaže kompresor
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
397
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik cat pravi:
prvič slišim, da bi dizli imeli lopute v sesalnih kolektorjih...

Fiatov (torej, v tem primeru vgrajen v Opel) 1.9 multijet ima mešalne lopute ... ko se stvar obrabi, se menja cel kolektor + motorček, ki ponavadi crkne skupaj ... ni pa nujno.

Stvar izgleda takole:
Khm, bere se drago...
grin1.gif

O kakšnem strošku govorimo, če crknejo in lopute in motorček oz. zgolj lopute posebej?

Kakšni so znaki, da bo to crknilo? In če crkne ali je avto vozen?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
No, to je sofisticiran italijanski motor, ki verjetno ni vozen za razliko od traktorja, kjer nima kaj crknit.

A si stardec wagen ubodel iz Italije?
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.711
1.070
113
Jaz mam tak motor v svoji Vectri.

Avto je menda še vedno vozen, vendar vleče z zakasnitvijo.

Sesalni kolektor s temi loputami je pa od Pierburga (nemški).

Naj bi pa po zadnji spremembi konstrukcije loputk nekje 2007 teh problemov ne bilo več.

Strošek: Ko sem nazadnje čekiral ebay okoli 600€.

Dolnilo: Sem še enkrat pogledal. Aktualna cena okoli 230€, rabite pa še motorček za odpiranje loputk. Tako da skupaj okoli 450€.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
397
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Strošek: Ko sem nazadnje čekiral ebay okoli 600€.

Dolnilo: Sem še enkrat pogledal. Aktualna cena okoli 230€, rabite pa še motorček za odpiranje loputk. Tako da skupaj okoli 450€.
A imaš še shranjen kakšen link?
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.711
1.070
113
Matr si pa zahteven danes
smile-1.gif


http://www.autoteiledirekt.de/...r-saugrohr.html


Drugače je pa običajno motorček vedno nekje blizu ponudbe za sesalni kolektor, če že ni ponudba kar v paru.

Motorček je pa treba zamenjat, ker ima spomin, in ko si zapomni, da dela na stari-"zrabljeni "loputi noče več pravilno premikat nove.

Za to obstaja ne cel filmček na netu in navodila z razlago za zamenjavo. Ampak tega pa nebi tkole za 5 min našu. Razen z velik sreče.

PS Res da mam tak motor v moji Vectri, ampak NIČ od tega še nisem menjal, tako da vse kar pišem sem prebral drugje in tako posredujem naprej (upam da s čim manj napakami).

Je pa res, da mam na svoji Vectri EDS-IPF tunning in izklopljen ERG ventil (softwersko-opcija v tunning nastavitvah), kjer izbiraš enega od 6 programov, ki ga potem uploadaš v motorni računalnik.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ma spremljam od začetka. Sam mi ni dal mira..l
grin1.gif
kaj si nadomestil? Traktorče ali dekavca?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Kakšni so znaki, da bo to crknilo? In če crkne ali je avto vozen?

Crkne zaradi obrabe, nekih znakov pred tem ni (razen vidnih, za kar pa je seveda treba demontirat sesalni kolektor).

Če crkne, računalnik javi napako in gre v safe mode. Avto je vozen, po domače rečeno pa "ne gre nikamor" oz. ima zmanjšano moč.