Postopek je enak kot pri mio drugih predpisih:
1. Premisliti, če so zahteve zakona smiselne. Mogoče je treba zahteve postaviti z nekaj več tolerance.
2. Določiti smiselno kazen, ki ne grozi, temveč opominja in opozarja.
3. Ugotoviti, kako to nadzirati, da ujameš min. 1 promil kršitev.
4. Če 3. ne gre, se vrni na prvo točko.
MB radarji so lahko zgled, kako bi se moralo delati, le da so spustili prvi dve točki, za tretjo točko pa jih je bilo še vedno premalo.
Varnostna razdalja se danes ne nadzira, če pa slučajno koga dobijo, pa je kazen pretirana. Naj bo kazen 10 €, vendar naj dobi tisti, ki na vožnji iz MB v LJ 50-krat prekrši to razdaljo nekaj kazni za isto vožnjo. Kdor je nagnjen k taki vožnji, bo dejansko naredil na vsakih 500 metrov en tak prekršek na avtocesti.