Sem že polomljenemuminzažganem omenil da se bom tu oglasil z vprašanjem, upam da mi bo znal kdo svetovat!
Pri passatu imam že dalj časa problem da občasno za nekaj časa izgubim "turbino", torej nadtlaka je skoraj 0 (ni sikanja turbota), avto od 1500rpm naprej vleče povsem zaspano. Zadeva ni vezana na neko splošno situacijo (ni važno a je dež, sneg, sonce, mraz), pojavlja se v intervalih in vedno bolj pogosto, ponavadi v takem stanju ostane tudi če izklopiš vžig oz. odstraniš accu. Drugih simptomov, ki bi kazali na okvaro kakšnega dela, ki bi vplival na samo moč motorja ni (ni cukanja, v štrandgasu dela normalno, ...).
No ker zadnje čase bolj ne dela kot ja sem šel malo raziskovat in sistematično prišel do tega da zajebava N75 ventil ki krmili potem wastergate. Če namreč prekinem tlačno cev med N75 ventilom in wastergate "odpiračem" (kako se reče tistemu delu ki skrbi za odprtost ventila?) ostane wastergate zaprt in posledično turbina polni normalno (s premalo pameti na gasu lahko polni tudi toliko da posesa sama sebe).
Načeloma ni problem bi naročil nov N75 vnetil, ampak sedaj me zanima naslednje. Ali je napaka lahko tudi drugje kot v tem ventilu, recimo v dovodnih poteh ki pridejo na ventil? Tako na pamet del, ki pride na sesalno cev nima kaj bit pokvarjen, druga cev ki pripelje tlak?! (domnevam da bi se to še kje drugje poznalo če ne bi bilo pravega tlaka) in na koncu še elektronsko krmiljenje (dvopinski konektor).
Recimo slednje bi lahko bilo problematično, bi se dalo to kako stestirat. Kolikor berem nikjer ni omenjeno kaj naj bi tja po žicah prihajalo, da bi ventil odpiral/zapiral wastergate? Ker ima samo dva pina predpostavljam, da pride samo napetost ki potem preko elektromagnetnega ventila skrbi za odpiranje?
Aja pa če ima še kdo pri roki, katero kataloško številko nosi N75 ventil za 1.8T AEB motor.
Pri passatu imam že dalj časa problem da občasno za nekaj časa izgubim "turbino", torej nadtlaka je skoraj 0 (ni sikanja turbota), avto od 1500rpm naprej vleče povsem zaspano. Zadeva ni vezana na neko splošno situacijo (ni važno a je dež, sneg, sonce, mraz), pojavlja se v intervalih in vedno bolj pogosto, ponavadi v takem stanju ostane tudi če izklopiš vžig oz. odstraniš accu. Drugih simptomov, ki bi kazali na okvaro kakšnega dela, ki bi vplival na samo moč motorja ni (ni cukanja, v štrandgasu dela normalno, ...).
No ker zadnje čase bolj ne dela kot ja sem šel malo raziskovat in sistematično prišel do tega da zajebava N75 ventil ki krmili potem wastergate. Če namreč prekinem tlačno cev med N75 ventilom in wastergate "odpiračem" (kako se reče tistemu delu ki skrbi za odprtost ventila?) ostane wastergate zaprt in posledično turbina polni normalno (s premalo pameti na gasu lahko polni tudi toliko da posesa sama sebe).
Načeloma ni problem bi naročil nov N75 vnetil, ampak sedaj me zanima naslednje. Ali je napaka lahko tudi drugje kot v tem ventilu, recimo v dovodnih poteh ki pridejo na ventil? Tako na pamet del, ki pride na sesalno cev nima kaj bit pokvarjen, druga cev ki pripelje tlak?! (domnevam da bi se to še kje drugje poznalo če ne bi bilo pravega tlaka) in na koncu še elektronsko krmiljenje (dvopinski konektor).
Recimo slednje bi lahko bilo problematično, bi se dalo to kako stestirat. Kolikor berem nikjer ni omenjeno kaj naj bi tja po žicah prihajalo, da bi ventil odpiral/zapiral wastergate? Ker ima samo dva pina predpostavljam, da pride samo napetost ki potem preko elektromagnetnega ventila skrbi za odpiranje?
Aja pa če ima še kdo pri roki, katero kataloško številko nosi N75 ventil za 1.8T AEB motor.