V prostem teku mi avto potresava

marela

Zelenc'
12. jul 2015
26
0
1
Audi 2.0 tdi s prevoženimi realnimi 290k km mi ne glede na stisnjeno sklopko ali ne potresava v prostem teku. Berem, da so za to lahko kriv zmahan nosilec ali "razštelan" prosti tek. Med speljevanjem ni nobenega potresavanja.

Lopute še nisem čistil od nakupa in ne egr. Kaj pravite kaj bi lahko bilo?
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
točno to počne meni cdi motor občasno, rahlo trese, prvi odgovor je bil, da so verjetno šobe.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.194
41
48
črpalka za gorivo je tako ali tako na najnižji točki rezervoarja tko da razni miti da ti čisto prazen tank potegne smeti v motor je malo za lase privlečen. Kot je Miha rekel... zato mamo filtre
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
Citat:
Uporabnik MiHa88 pravi:
Pomojm ni kriva "svinjarija" ker zato mamo filtre...

...ki niti pod razno ne zadržijo oz. prefiltrirajo vsega. So mi to lepo obrazložili nekoč na bosch servisu, ko sem zaradi smeti v gorivu moral menjati glavno BOSCH pumpo, še eno pumpo zraven ter dve šobi in sem bil podobnega mnenja kot ti.

Citat:
Uporabnik model1a pravi:
črpalka za gorivo je tako ali tako na najnižji točki rezervoarja tko da razni miti da ti čisto prazen tank potegne smeti v motor je malo za lase privlečen. Kot je Miha rekel... zato mamo filtre

Super, za lase privlečen mit. Kaj je torej pri meni povzročilo odpoved dveh zaporedno vezanih črpalk ter 4ih šob, od katerih sta bili dve popolnoma fuč in potrebni zamenjave, dve pa sta bili po obnovi spet povsem ok? Vsi mojstri (pa ne altermojstri) so bili enotnega mnenja in sicer smeti v gorivu.
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.549
36
48
44
Matey, ja ampak smeti ti potegne če maš poln al pa prazen tank lahko.
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
ksz

Nekako se pridružujem mnenju CLIO15.

S tem, da še ni "crknil", bo pa počasi.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Smeti lahko tudi plavajo na vrhu in ko imaš na rezervi pridejo zelo blizu območja "sesanja" goriva iz rezervoarja in takrat jih potegne noter, katere ob polnem rezervoarju ne bi.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Smeti velikokrat potegne naprej če se znajdejo v rezervoarju...zato imaš pa pred vhodom v motor nameščen filter.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik MiHa88 pravi:
Pomojm ni kriva "svinjarija" ker zato mamo filtre...

...ki niti pod razno ne zadržijo oz. prefiltrirajo vsega. So mi to lepo obrazložili nekoč na bosch servisu, ko sem zaradi smeti v gorivu moral menjati glavno BOSCH pumpo, še eno pumpo zraven ter dve šobi in sem bil podobnega mnenja kot ti.

Citat:
Uporabnik model1a pravi:
črpalka za gorivo je tako ali tako na najnižji točki rezervoarja tko da razni miti da ti čisto prazen tank potegne smeti v motor je malo za lase privlečen. Kot je Miha rekel... zato mamo filtre

Super, za lase privlečen mit. Kaj je torej pri meni povzročilo odpoved dveh zaporedno vezanih črpalk ter 4ih šob, od katerih sta bili dve popolnoma fuč in potrebni zamenjave, dve pa sta bili po obnovi spet povsem ok? Vsi mojstri (pa ne altermojstri) so bili enotnega mnenja in sicer smeti v gorivu.

Najprej se moramo zmeniti, kje se v tanku nabirajo smeti: na dnu ali na vrhu. (Verjetno ene nekje in drugje drugje
grin1.gif
.)

Dejstvo pa je, da je pumpa na dnu tanka (ker se mora hladiti, da ne ropota in ker to preprečuje vapor lock), kjer se moramo strinjati, da sesa gorivo z dna rezervoarja. Lahko pa odpove zaradi pregretja, če veliko lavfa s skoraj/čisto praznim rezervoarjem.

Še glede odpovedi pri tebi: kriva je ali slaba kakovost materiala, premalo "varnostnega" faktorja pri načrtovanju črpalk (po domače: manj železa -> manjši strošek za fabriko), vedno večji tlaki (ob prejšnji postavki), utrujenost materiala zaradi predprejšnje postavke (včasih so pumpe delale 300k km, danes pa jih razfuka pri 160k km.
tongue-1.gif
)

Aja, morda še super kvaliteta dizelskega goriva.SI.
smile-1.gif
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.194
41
48
Citat:
Uporabnik Matey pravi:

Citat:
Uporabnik model1a pravi:
črpalka za gorivo je tako ali tako na najnižji točki rezervoarja tko da razni miti da ti čisto prazen tank potegne smeti v motor je malo za lase privlečen. Kot je Miha rekel... zato mamo filtre

Super, za lase privlečen mit. Kaj je torej pri meni povzročilo odpoved dveh zaporedno vezanih črpalk ter 4ih šob, od katerih sta bili dve popolnoma fuč in potrebni zamenjave, dve pa sta bili po obnovi spet povsem ok? Vsi mojstri (pa ne altermojstri) so bili enotnega mnenja in sicer smeti v gorivu.

Potem pa .. nočem izpasti nesramen al pa žaljiv, ampak kupi drugačen filter/pumpo.... Ker težko verjamem, da bi pumpe tako zelo crkovale... Meni v 20 letih ni še nikoli, prav tako nobenemu od kolegov, ki se kar nekaj prevozijo na rezervo. Tko da ja.. ne verjamem da bi ti tolikokrat zaporedoma smeti povzročile odpoved.. Razen če maš zanič/uničen filter.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.734
5.897
113
A ni lep in eleganten izgovor, smeti v tanku. Moje mnenje je da kaj takega lahko pove le mehanik ki nima pojma. Smeti v tanku so lahko krive k večjemu za zamašitev filtra goriva. Lahko pa da je filter bil slab, neoriginalni ali se ga zalo dooolgo ni menjalo.
Pa enkrat za vselej, ne mešat smeti in nekvalitetno nafto. Če so v nafti nezaželene spijine ji še tak filter ne pomaga.