Situacija: poleg ostalih projektov se v podjetju štarta tudi z novim projektom. Pri tem bodo v letošnjem poslovnem letu nastali večinoma stroški (pač vpeljava, promocija, priprava vseh zadev), v drugem poslovnem letu pa se pričakujejo resni prihodki in zgolj še nekaj malih variabilnih stroškov. V tem letu bo zgolj malenkost prihodkov.
Ali je za DURS lahko ta razkorak med stroški in prihodki problematičen? Baje naj bi se le to dvoje terminsko moralo ujemati znotraj poslovnih let in bi lahko ob nadzoru stroške v letošnjem letu vrgli ven iz davčno priznanih stroškov. Ima kdo kakšne izkušnje na to temo?
Hvala za korektne odgovore.
Ali je za DURS lahko ta razkorak med stroški in prihodki problematičen? Baje naj bi se le to dvoje terminsko moralo ujemati znotraj poslovnih let in bi lahko ob nadzoru stroške v letošnjem letu vrgli ven iz davčno priznanih stroškov. Ima kdo kakšne izkušnje na to temo?
Hvala za korektne odgovore.