Twingo e-tech

crunchy

Zelenc'
15. feb 2018
27
2
3
Sej jih večina ne vidi daljše razdalje...

"V letu 2017 so prebivalci Slovenije (15–84 let) na svojih vsakodnevnih opravili več kot 12 milijard kilometrov, kar na prebivalca pomeni okoli 7.200 kilometrov".

7200/365dni = 19,7 km.

Sicer so 4 leta stari podatki ampak zdaj so zaradi korone številke sigurno še nižje.
Na prebivalca in ne na voznika/avto? Predvidevam, da nimajo tudi 15 letni otroci avtomobilov?
Potrebno je poiskati podatek, ki velja za avtomobile, torej povprečno število km na avto v enem letu (omenjam avto in ne katerokoli vozilo).
 

josephe

Zelenc'
23. maj 2009
21
20
3
Največ kritik na račun električnega avta pišejo tisti, ki ga nimajo oz spletni vsevedi.
Neka raziskava, ki sem jo nazadnje gledal je kazala, da bo 96% lastnikov električnih avtov, kupila še enega električnega. Tudi sam sem med njimi, vendar je pogoj seveda cena.
Imeti el twingota za dnevno delanje relacij, je isto debilno kot imeti križarko za delanje km po mestu.
Realni doseg avta je v mestni vožnji pozimi 150km, vmestno obdobje 250, poleti pa tudi okoli 220-250 ( od 100-0% )
Glede na to, da imam povprečno hitrost po mestu okoli 25kmh, to pomeni, da se lahko vsak dan vozim praktično cel šiht po mestu.
Domet pada z kvadratom hitrosti, je pa renault lepo objavil, da povprečen evropejc dela povprečno dnevno 30km, kar je nekje eno polno polnenje na teden, oz. stroškovno nekje 2eur za cel teden vožnje. Praktično večji stošek kot "gorivo" predstavljajo gume.

Sicer žrtvuješ 3% baterije, vendar ni lepšega, kot zjutraj pri minusu preko mobilne aplikacije vklopiti gretje. Stekla odtopljena, sedeži ogreti, kabina pa topla. Poleti pa obratni, se vsesti v že ohlajen avto.

Če tak avto dela večino voženj v mestne/primestnem prometu, je nakup smotern, v primeru delanja dnevnih relacij pač ne.

LP
 
  • Všeč mi je
Reactions: mukwai in tomi

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Sicer žrtvuješ 3% baterije, vendar ni lepšega, kot zjutraj pri minusu preko mobilne aplikacije vklopiti gretje. Stekla odtopljena, sedeži ogreti, kabina pa topla. Poleti pa obratni, se vsesti v že ohlajen avto.
To se lahko naredi tudi na marsikateremu bencinarju/dizlu (najbrž ne v garaži :D ). Problem v dosegu 150km je, da ne moreš nikamor dlje takrat, ko to rabiš, brez da bi najemal. Seveda, če je to edini avto. In problem pri e-vozilih je, da so mnogo dražja za nakup, še posebej pri večjih baterijah.
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
8.884
2.354
113
Eno in isto lajnanje. Saj A320 ne zmore do AUS, pa odlično služi po EU. Twingo EV za LJ Komenda npr...kaj rabiš več? Naša pravica ni, da si izpušne pline bašemo v pljuča. Je le ozkoglednost. Oz. neumnost.
 
  • Všeč mi je
Reactions: futuristic

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.282
1.373
113
Največ kritik na račun električnega avta pišejo tisti, ki ga nimajo oz spletni vsevedi.
Neka raziskava, ki sem jo nazadnje gledal je kazala, da bo 96% lastnikov električnih avtov, kupila še enega električnega. Tudi sam sem med njimi, vendar je pogoj seveda cena.
Imeti el twingota za dnevno delanje relacij, je isto debilno kot imeti križarko za delanje km po mestu.
Realni doseg avta je v mestni vožnji pozimi 150km......Lepšega, kot zjutraj pri minusu preko mobilne aplikacije vklopiti gretje. Stekla odtopljena, sedeži ogreti, kabina pa topla. Poleti pa obratni, se vsesti v že ohlajen avto.

Samo malo.....

Sredi zime bi ti rad v mestu imel porabo 14,5 kw/100km? S kurjavo v avtu?

Optimisticna napoved......
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Eno in isto lajnanje. Saj A320 ne zmore do AUS, pa odlično služi po EU. Twingo EV za LJ Komenda npr...kaj rabiš več? Naša pravica ni, da si izpušne pline bašemo v pljuča. Je le ozkoglednost. Oz. neumnost.
Naša pravica je tudi, da nekam pridemo... kot da vsa energija pride iz obnovljivih virov. Upam, da nekoč bo, ampak danes pač ne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

mr_

Guru
20. sep 2007
8.884
2.354
113
Da nekam prideš je želja. Pravice pa je voda, zrak, svoboda. Pa OŠ, zdravstvo.
 

josephe

Zelenc'
23. maj 2009
21
20
3
To se lahko naredi tudi na marsikateremu bencinarju/dizlu (najbrž ne v garaži :D ). Problem v dosegu 150km je, da ne moreš nikamor dlje takrat, ko to rabiš, brez da bi najemal. Seveda, če je to edini avto. In problem pri e-vozilih je, da so mnogo dražja za nakup, še posebej pri večjih baterijah.
Pri katerem preko aplikacije prižgeš gretje/hlajenje? Gretje zicev tudi vklopi, pa gretje stekel?
Ker ta "marsikaterem" se sliši, kot da ima to polovica voznega parka, jih je pa samo par z doplačanim webastom pa kakšen premium, primerjamo ga pa praktično z podnom od renoja :)
Cena: Je dražje, samo konkretno twingo KONČNA cena za isto opremljen bencinar je bila pol leta nazaj razlika....+-500eur, v eno ali drugo stran, ker se ju ni dalo enako opremit.
Še enkrat, range NI problem za kar je mišljen. Če pa greš enkrat na leto 500km, daleč, pa tudi ni problem se ustavit na 200km za kafe. Sej konc koncev, po 200km si že v praktično v puli.
Če pa imaš dnevno relacije pa je električen twingo sigurno napačen nakup. Avto se kupi za tisto, kar ga uporabljaš +95% časa, če pa se občasno prilagodiš te pa tudi ne bo hudič probral.

LP
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bakki33

josephe

Zelenc'
23. maj 2009
21
20
3
Samo malo.....

Sredi zime bi ti rad v mestu imel porabo 14,5 kw/100km? S kurjavo v avtu?

Optimisticna napoved......
Probano letos v začetku leta, poraba je za gretje je prvih 5min 2kw, potem pa pod kw.
Torej, v enem šusu to porabo niti ni problem doseč.
Nikoli pa je ne boš, če boš avto segrel, naredil 1km, ohladil, segrel, naredil 1km......
Če pa imaš celo pot gretje na high, pa malo kadiš v avtu, je pa res, nikoli ne dosežeš teh km.

LP
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.624
766
113
A ti morda kdo jemlje pravico do bencinskega Twinga? To pravico boš, ne glede na prepovedi, ki jih politiki obljubljajo imel še zelo dolgo. Prepovedi sploh ne bodo potrebne, ker bo ekonomija obsega naredila svoje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.457
9.153
113
Realni doseg avta je v mestni vožnji pozimi 150km, vmestno obdobje 250, poleti pa tudi okoli 220-250 ( od 100-0% )
Glede na to, da imam povprečno hitrost po mestu okoli 25kmh, to pomeni, da se lahko vsak dan vozim praktično cel šiht po mestu.
Domet pada z kvadratom hitrosti, je pa renault lepo objavil, da povprečen evropejc dela povprečno dnevno 30km, kar je nekje eno polno polnenje na teden, oz.
Torej ti hočeš povedati, da imaš na eTwingu z 22kW baterijo doseg poleti do 250km? Torej 8,8kW na 100km/h. :eek: A Guinessovo knjigo si že poklical za vpis noter?
A pa to uporabljaš bosansko klimo? Ker nekako ni ravno korektno primerjat ICE Twinga, kjer si noter lepo v hladu na 22ih stopinjah, na drugi strani pa prešvicano vožnjo v eTwingu z odprtimi stekli.
In spet, pozimi imaš porabo 14kW na 100 km. Hm. Meni to malo smrdi na nakladanje. Razen, če si lepo zavit v bundo in s puhovko na glavi.

Drugače pa je najbolje pri EVjih to, da jih lepo ponoči filaš na elektriki, nastaviš timer recimo ob 6.45 za odhod, omejiš filanje na 80% baterije in nastaviš, da ti lepo na elektriko iz kabla ogreje/shladi kabino. Čista zmaga. Nimaš porabe baterije, hkrati pa imaš v avtomobilu ustrezno temperaturo. Nastaviš enkrat in pozabiš. Tisti app naj si pa proizvajalci v rit utaknejo, sploh če v pol primerih ne deluje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in novaa

josephe

Zelenc'
23. maj 2009
21
20
3
Torej ti hočeš povedati, da imaš na eTwingu z 22kW baterijo doseg poleti do 250km? Torej 8,8kW na 100km/h. :eek: A Guinessovo knjigo si že poklical za vpis noter?
A pa to uporabljaš bosansko klimo? Ker nekako ni ravno korektno primerjat ICE Twinga, kjer si noter lepo v hladu na 22ih stopinjah, na drugi strani pa prešvicano vožnjo v eTwingu z odprtimi stekli.
In spet, pozimi imaš porabo 14kW na 100 km. Hm. Meni to malo smrdi na nakladanje. Razen, če si lepo zavit v bundo in s puhovko na glavi.
Ne bit žaljiv in ne polagaj mi besed v usta. Lahko se dobiva tudi osebno, da prikažem, da navedene cifre okvirno držijo, pod pogoji pod katerimi avto uporabljam .

Povprečno imam okoli 12-13kw/100. Klima lavfa po potrebi, priznam pa da redko kdaj ( pa ne zaradi varčevanja ampak ker mi ne paše klime šopat za 15min vožnje, večkrat pa uporabim precondition. ).
Še enkrat, twingo je mestni avto, konkretno prejšni bencinarji so nam žrli povprečno 8-13l/100( twingo, meriva, cordoba,matiz,sephia,laguna...).
Nobenega ne prepričujem v supriornost EV, pravzaprav z tem trenutkom odsvetujem, da bo čimveč praznih polnilnic.
Z tem pa pomoje končujem debato, ker se mi ne da.

lp
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.166
8.953
113
jaz se po mestu vozim 50 na uro...tole ce se vozis ti 20 do 25...je to kolo. To so redki in nisi dober primerek za uporabo vozila in porabo.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.208
699
113
Jaz pri klasiki postenm živčen zaradi dometa vsaj z gorivom za vsaj še 50-100 km vožnje...

Tole ko imaš po tovarniških podtakih 150km dometa ni zame...Če samo pomislim, da bi moral vaj 50 km prej razmišlaji o polnjenju...Potem je domet...uff samo kakih 100km...pozimi pa 50km....
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in ales85

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.282
1.373
113
Jaz pri klasiki postenm živčen zaradi dometa vsaj z gorivom za vsaj še 50-100 km vožnje...

Tole ko imaš po tovarniških podtakih 150km dometa ni zame...Če samo pomislim, da bi moral vaj 50 km prej razmišlaji o polnjenju...Potem je domet...uff samo kakih 100km...pozimi pa 50km....
No tak hudo.... Dejansko se sploh ne obremenjuješ... Vsako jutro ko se vsedeš v avto maš 150km na razpolago.... ( Se napolni čez noč)
Če ti je to premalo, rabiš večji avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi in sad

sad

Guru
24. avg 2007
20.457
9.153
113
Ne bit žaljiv in ne polagaj mi besed v usta.
Kaj sem ti polagal v usta? Izračunal sem na PODLAGI TOČNO TVOJIH ŠTEVILK.
Povprečno imam okoli 12-13kw/100. Klima lavfa po potrebi, priznam pa da redko kdaj ( pa ne zaradi varčevanja ampak ker mi ne paše klime šopat za 15min vožnje, večkrat pa uporabim precondition. ).
No vidiš, pa smo prišli na malo bolj realne cifre. Pa dajva za foro to vreč v računalnik. Tvojih 12kw/100 je ''samo'' 36% več od tvoje prvotne IZJAVE, 13kW/100 je pa spet ''samo'' 48% več od tvoje prvotne izjave.
Toliko o tem, da največ kritik imajo tisti, ki nimajo izkušenj z EVji. No, ti si pa na drugi strani, svojega EVja klešeš v zvezde z nerealnimi/neresničnimi/morda namerno lažnjimivi izjavami, ki jim očitno na koncu še sam verjameš. Potem smo pa drugi žaljivi.
In še tole: polnjenje/praznenje 0-100 je popolna neumnost, saj uničuješ baterijo, ampak ja, nekomu, ki mu je važno, da mu za dobo lizinga zadeva zdrži, itak dol visi, kaj bo potem naprej z vozilom.
jaz se po mestu vozim 50 na uro...tole ce se vozis ti 20 do 25...je to kolo. To so redki in nisi dober primerek za uporabo vozila in porabo.
Če se v urah ob gužvi v Ljubljani voziš s povprečno hitrostjo 25km/h si lahko izredno vesel. Žal s(m)o večinoma s kolesi hitrejši od stoječega prometa. Pa marsikateri eskiro tudi lepo leti mimo. :evil: