TURBINA

Smajo

Fizikalc
15. maj 2012
549
25
28
hraše
Kdaj je čas za obnovo, menjavo turbine? Kakšne so cene, kje ste jo zamenjali? Imam peugeota 807, letnik 2003, cc. 280k km. Že dve leti mi na določenih obratih (2000), vrže v rezervni program, izgubi moč, tako da sedaj pazim da pri teh obratih malo stisnem gas, oz zamenjam prestavo.Ustavim, ugasnem avto, pa spet vse deluje. Lučka je še nekaj časa prižgana nato pa ugasne. Vseznalci pravijo da moram zamenjati turbino.
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.323
300
83
39
Ljubljana
Tega poklič pa upraš kok pride obnova: http://www.avtoklime-pro.si/

Men so že 2x obnavljali na 2 različnih avtih pa še laufa
smile-1.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
"Vseznalci"? Je to preverjeno, ali ti je to nekdo stresel iz rokava?
Lahko je tudi kaj drugega ali povsem banalnega, recimo elektroventil ali puščanje vakuuma ali kaj podobnega.
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
Imel enak problem na podobnem avtu. Zamenjali so membrano v swirl ventilu (bila je preluknjana) in to je to. Strošek nekih 100€ na pooblaščencu. Pelji na servis in reči naj ti stestirajo če napeljava drži vakuum. V roku pol ure bo jasno ali je to problem.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.360
2.382
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Smajo pravi:
Kdaj je čas za obnovo, menjavo turbine? Kakšne so cene, kje ste jo zamenjali? Imam peugeota 807, letnik 2003, cc. 280k km. Že dve leti mi na določenih obratih (2000), vrže v rezervni program, izgubi moč, tako da sedaj pazim da pri teh obratih malo stisnem gas, oz zamenjam prestavo.Ustavim, ugasnem avto, pa spet vse deluje. Lučka je še nekaj časa prižgana nato pa ugasne. Vseznalci pravijo da moram zamenjati turbino.

Če bi bila turbina, verjemi, da se nebi vozil 2 leti. Svetujem priklop na tester. Tak na pamet je nemogoče ugotoviti, kaj je narobe, narobe pa je lahko marsikaj. Dosti večja možnost kot turbina je možnost napake, kje na skupnem vodu. V tem primeru je strošek popravila večji kot pa menjava turbine.
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
Tester bo pokazal edino turbo overboost in nič drugega. Za tole rešit si je treba najprej malo roke umazat.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.259
1.891
113
Še najmanj verjetno je to turbina. Ker če gre turbina ne bo nič v kompletnem območju vrtljajev...tebi pa vrže v zasilni prtogram v točno določeni točki.
Plus da ti računalnik zazna napako...ki se jo lahko prebere.

Tako da...na prvo žogo nekaj menjat je draga reč...pkus 280 jurjev za turbino ni baš nekaj...če že bi bili ležaji glasni (piskanje).
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
nic cudnega, ko bi vedel koliko ljudi si kupi avto preko svojih zmoznostih. potem pa nima denarja za sprotna vzdrzevanja. se na menjavo olja prinese svoj kanister, vsake dve, tri leta, da prispara.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.446
3.544
113
Smajo, isti problem sem imel na 607-ki, isto ga je metalo v rezervni program. Počena membrana je delala probleme točno pri 2000 obratih. in isto so mi hoteli prodat novo turbino.
evil.gif
 

Flikca

Pripravnik
12. mar 2013
307
6
18
Škofja Loka
Jaz sem imel isti problem pri passatu. Sem priklopu na računalnik in je pokazal , da je neki s šobo narobe. Bila je počena mebrana, tko da sem samo to zamenjal. ne pa cele turbine.
 

Smajo

Fizikalc
15. maj 2012
549
25
28
hraše
Hvala za odgovore. Grem jutri na servis s temi podatki, pada vidim kaj bodo oni spet natvezili ( peugeot Jesenice). Ker imam avto že 10 let, sem hotel zamenjati staro za novo, pa bi ga raje sam prodal kot tisti na servisu in trgovini , ki mi na ta način zbijajo ceno. Zato želja po čim cenejšem popravilu.
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
Avto Partnerja ne poznam ampak ne pusti se prehitro odgnati!

Jaz sem odslovil dva serviserja (en povprečen in en renomiran FLAR pooblaščenec). Šele tretji (renomiran PSA pooblaščenec) je poslušal kaj mu razlagam in pri tem uporabljal glavo. Prvi bi šaril po DPF filtru, drugi pa je bolj gledal v tester in nekako ni bil najbolj zainteresiran za šraufanje francoske mašine v špagetarskem avtu.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.993
5.631
113
Peugeot Jesenice.....kake 5 let nazaj sem kupil zimske v Mečkatorju na Jesenicah...akcija.....zastonj premontaža pri njih....ker so ble prejšne zimske odslužene so šle na odpad......so rekli da BP vzamejo stare zastonj......pridem po avto....pa me hoče vajenc nategnt da moram plačat za stare gume za razgradnjo.....sm ga samo
13.gif
pogledal pa poklopu.....kako mamco bi pa nategnu....
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
verjetno je nekaj okrog turbine ali krmiljenja turbine. Turbina da preveč pritiska in računalnik vrže s SAFE in potem več nikamor ne gre razen če ugasneš avtomobil in spet prižgeš. Z vakum dozo se krmili torej ko je preveč pritiska vakum doza obrne lopatice da turbina zmanjša tlak . Navadnih turbin kot v golf II TD brez krmiljenja več ni
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Pri starejših PSA je tako, da je ob pomanjkanju vakuuma, tlak turbine prenizek. Se pravi če kje kaj pušča ali pa crkne elektroventil (swirl) bo tlak prenizek, vrže pa ravno tako v safe mode. Lahko je pa tudi kontra, ecu lahko npr. omeji vbrizg in s tem omeji moč in tudi tlak ....