hehe, si se moral prav registrirat, da si reklamo tule naredil, a?
Pa če že ne morem spat, te lahko mal tule razsujem...
Nekaj predpostavk je v tvojem zapisu, pa jih bom izpostavil:
Predpostavljaš, da imajo uporabniki te storitve mobilnik na dostopnem mestu v avtu.
FAIL: tega ne moreš predpostavljat... še kartice ZA PARKIRNO RAMPO nimajo na dostopnem mestu v avtu
Citat:
pritisnem tipko "2" na kateri sem si shranil številko za odpiranje (hitra tipka)
Ne poznam ENEGA SAMEGA ČLOVEKA, ki bi imel hitre številke sprogramirane v telefonu. In ja, poznam dosti ljudi
Svoj argument si zgradil na dveh predpostavkah, ki si jih potegnil iz zraka in za njiju nimaš POVSEM NOBENE podlage, le željo... Ampak želja žal ni dovolj.
Dejstvo je, da ljudje pred rampo mečkajo že pri tem, ko je treba poiskat kartico, za katero so PRED tem, ko so se zjutraj vsedli v avto VEDELI, da jo bodo potrebovali za vhod v garažo. Pa jo morajo samo približat senzorju, čisto nič drugega... pa se tudi pri tem kdaj zaplete, itak.
Dejstvo je, da je postopek:
- poišči telefon
- odkleni telefon
- (ooo... SMS sem dobil/a... itak, da ga je treba pogledat!)
- odtipkaj številko, ki je napisana na vratih
- (ooo... napačna številka... koga sem pa dobil/a? A znate vi vrata odpret? Aja... OK. Ponovi vajo
)
- če imaš srečo in te je Sezam slišal, se vrata odprejo
zelo močno bolj zahteven od
- mečkanje
- kartico k senzorju
- a, celo ratal mi je
- vrata se odprejo
In še full disclosure: Moja povezava s TTparking? Njihov "mini TV" gledam vsako jutro na vhodu v garažo v Tehnološkem parku v LJ, tudi tiste mičkene fonte, pa totalno nasmeten screen, kjer NIMAŠ ČASA BRAT F.ING NAVODIL, KER ZA TABO STOJI OSEM AVTOMOBILOV!!!
Kakšna je pa tvoja, natakar? Si morebiti zaposlen pri njih, pa moraš delat reklamo? Si morebiti celo lastnik ali pa, še bolje, kak bogi PRovc, ki še ni vzel osnovnih načel komuniciranja?