Trženje oglasnega prostora

COBO

Pripravnik
21. feb 2008
114
0
16
Pozdravljeni,

ker nimam nikakršnih izkušenj s področja se obračam na vas za morebitne nasvete. Odkrili smo zanimivo tržno nišo in izdelali zanimiv načrt, kako vpeljati novo možnost oglaševanja oz. "ustvarili" smo nov oglasni prostor, ki menimo da bi bil zanimiv predvsem za večja podjetja ( oz. za občo populacijo , torej ni ciljano oglaševanje ).

Ker pa nimamo nikakršnih izkušenj z samim trženjem je bolje to prepustiti storkovnjakom ? Obstajajo podjetja, ki se s tem ukvarjajo sami pa nimajo v lasti oglasnega prostora ali ne gre to tako ? Verjetno gre za določene % - kakšne ?

Če ima kdo kako informacijo na dan z besedo.

Lp, COBO
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Tu zadaj so lobiji... če imate res kakšen inovativen prostor ga lahko ponudite marketinškim agencijam, ki ga lahko vključijo v celostne načrte trženja za svoje stranke. marketinške agencije v veliki večini primerov nimajo lastnega oglasnega prostora temveč ga zakupujejo glede na trženjske akcije (npr. 20 jumbo plakatov, 20 minut prime time reklam na dan in ???????? in ??????).

Če ste prepričani v svoj produkt potem lahko le-ta postane eden od ???????.

Kar se cen tiče je pa odvisno od vašega cenika in večinoma ni vezano na določene %.