Ne vidim problema. Levi pas je enak na dvo ali tropasovnici. Tak, da problemov ne bo.Ali bodo ljudje sploh znali vozit tripasovnica v Sloveniji?
Upam da čim prej...Dve vprašanji?
kdaj bo dokončana?
in
Ali bodo ljudje sploh znali vozit tripasovnica v Sloveniji?
No to enostavno pač ni res - več kot je pasov, več ljudi (nas) lahko tam stoji in večja je možnost, da stojiš skupaj s kakšnim znancem, prijateljem ter se med čakanjem malo podružiš in porekreiraš s hojo gor&dolČe stojiš na AC, je vseeno, če je dvopasovnica ali pa xpasovnica!
Celoten projekt širitve štajerske avtocestne vpadnice v Ljubljano, po pogodbi vreden skoraj 99 milijonov evrov z davkom, naj bi po napovedih Darsa končali do konca leta 2027.kdaj bo dokončana?
Hvala na odgovoru, sprašujem zato ker so barikade vmes že postavljene, samo še asfalt flikajo malo in kako raže bi lahko že odprli. Amapk po napisanem še nekaj časa ne....Celoten projekt širitve štajerske avtocestne vpadnice v Ljubljano, po pogodbi vreden skoraj 99 milijonov evrov z davkom, naj bi po napovedih Darsa končali do konca leta 2027.
Dela bosta izbrana izvajalca, podjetji CGP in Pomgrad, izvajala v dveh etapah. Prva zajema odsek med Domžalami in Šentjakobom, rok za izvedbo del je 355 dni od uvedbe v delo, druga pa odsek med Šentjakobom in razcepom Zadobrova, kjer je rok 430 dni od uvedbe v delo. Etapi bosta po zagotovilih pristojnih na Darsu potekali vzporedno, tako da se roka prekrivata.
Po koncu rekonstrukcije odseka v šestpasovnico, ki je po besedah vodje Darsove službe za obnovo Matica Pozniča tehnično zelo zahteven poseg, ki je zahteval večletne priprave, bodo na vsakem smernem vozišču trije vozni pasovi. Na levem in sredinskem bo omejitev 130, na desnem pa 110 kilometrov na uro.
Očitno še nisi spoznal kako nesposobni so nekateri šoferji in šoferke (da ne bo diskriminacije)Ne vidim problema. Levi pas je enak na dvo ali tropasovnici. Tak, da problemov ne bo.
Na levem in sredinskem bo omejitev 130, na desnem pa 110 kilometrov na uro.
