Trgovine mobilnikov

vodka

Pripravnik
26. apr 2008
56
0
6
Zanimam se za nakup Nokije N82 ker trenutno nakup ni možen pri nobenemu operaterju sem se odločil da ga kupim iz redne prodaje. Malo sem gledal cene po netu in sem našel dve zanimivi ceni za 379€ pri mobisvetu in 395€ pri kommdata, pri mobisvetu bi moral doplačati še poštnino ker je prodajalna malo daleč tako da skupaj pride pri mobisvetu 385€. torej je razlike 10€. Zdaj me pa zanima če mate kakšne izkušnje z obema trgovinama, kakšno uveljavljanje garancije, vračilo denarja, ...
 

nidan

Pripravnik
2. feb 2008
449
0
16
Mobisvet bo imel na N82 slovenski meni in garancija 2 leti, Kommdata ima N82 brez slo menija in garancija 1 leto
 

vodka

Pripravnik
26. apr 2008
56
0
6
Citat:
Uporabnik nidan pravi:
Mobisvet bo imel na N82 slovenski meni in garancija 2 leti, Kommdata ima N82 brez slo menija in garancija 1 leto

ok, pol se bom kr za mobisvet odloču

hvala,lp
 

nightfire

Pripravnik
4. sep 2007
857
0
16
MB
ja so original in tudi novi so zato pa imaš tudi garancijo takokot proizvajalec da jaz sem kupil že dosti aparatov pa ni bilo nikakaršnjih problemov
 

breza89

Zelenc'
2. dec 2008
15
0
1
aha super ker sem namrec narociv SE k850i pa se mi je mal cudno zdelo da je tako poceni. a ma slo menije gor?
 

Zorroslav

Zeroslav
5. jan 2008
1.441
0
36
36
Mobisvet je zakon trgovina. In ja, telefoni imajo slo. menije
wink-1.gif
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Samo nimajo pa SLO garancije, mobilniki so iz tujine.. in, ko kaj zagusti, si jebo jeza..
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Tudi moj glas za Mobisvet.com. Kupil že dva GSMja in vedno brez problemov, pa če bo šlo vse po sreči bom pisal Boužičku tudi na Mobisvet.com
smile-1.gif
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.465
6.969
113
jaz sem kupila telefon pri Mobisvetu potem, ko sem povprašala, kako je s tem. Pošlješ k njemu in on potem naprej v tujino (za SE je to Dunaj). Hendikep ali pa tudi ne, glede na to kako se servisi pri nas obrnejo, je v tem da se s pošto zgubi nekaj časa. v sloveniji je vse naslednji dan, za v tujino je pa treba takoj še kakega zraven prišteti. ne šari pa po telefonu sam oz. kak njegov kolega, kar je bistveno tu. res pa je, da se meni to ni kaj hudo grozno zdelo, ker mojega Svema itak ne bi hotela popravljati, ker ga ne bo uvažala, vsaj tako so mi v mailu zagotovili. Verjetno to velja za vse telefone, ki jih Svema ne več sama uvažala. Če bo pa potem potrebno v Zagreb pošiljati, je pa to isti šmorn kot Dunaj.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.400
235
63
Citat:
Uporabnik peter_nn pravi:
Citat:
Uporabnik prijam pravi:
me zanima kaj bi razne Sveme; Teleray in drugi porekli na tole tolmačenje....

http://www.zps.si/sl/svetovanje-in-zakonodaja/vipov-paragraf/evropska-garancija.html

So pa tole zelo hitro umaknili s svoje strani
uf-1.gif


Ali imaš morda posnetek strani?

Google ga ima:


Evropska garancija
petek, 13. junij 2008

Ali zares obstaja garancijski list EU, ki je veljaven v vseh državah EU? Kako naj ukrepamo, če se v tujini kupljeni izdelek pokvari, na pooblaščenem servisu v Sloveniji pa nas odslovijo, češ da tega modela ne popravljajo? Ali mora prodajalec vedno ponuditi garancijo? Na takšna vprašanja pogostokrat odgovarjajo pravniki Evropskega potrošniškega centra. Kakšna so torej pravila na področju evropske garancije?

Bistveno je, kaj obljubijo!


Potrošnik je v trgovini v Avstriji kupil mikrovalovno pečico. Ob nakupu je dobil tudi neizpolnjen garancijski list. Od prodajalke v trgovini je zahteval EU-garancijo, ki bi veljala tudi v Sloveniji; slišal je namreč, da takšna garancija obstaja. Če bi se pečica pokvarila, mu je ne bi bilo treba peljati na popravilo v Avstrijo. Prodajalka mu je odgovorila, da mu takšne garancije ne more zagotoviti. Ko je pečico plačeval pri blagajni, je še enkrat zahteval EU-garancijo in zaprosil za ustrezno potrditev priloženega garancijskega lista. Njegovo zahtevo pa so zavrnili in ga napotili v informacijski center za stranke. Tam so mu zatrdili, da v Avstriji za uveljavljanje garancije zadošča zgolj račun, na podlagi katerega mu bodo izdelek v primeru okvare takoj zamenjali z novim. Potrošnik jih je nato vprašal, kako bi ravnali, če bi se aparat morda pokvaril čez nekaj mesecev in enakega modela pečice ne bi več imeli na zalogi. Prav tako ga je zanimalo, kdo v primeru okvare krije stroške za prevoz izdelka do trgovine in nazaj domov. Zmotilo ga je tudi, da v prilogi navodil, ki so bila priložena aparatu, ni bil naveden noben pooblaščeni servis v Sloveniji. Potrošnik je bil vztrajen in je zahteval odgovore na svoja vprašanja, zato so poklicali še vodjo trgovine. Ta mu je zatrdil, da za uveljavljanje garancije zadostuje originalni račun iz trgovine brez garancijskega lista. Takšna garancija naj bi veljala v celotni EU. Potrošnik s takšnim pojasnilom ni bil zadovoljen, podvomil je tudi v verodostojnost pojasnil poslovodje trgovine. Zato je o garanciji za izdelke, ki jih kupimo v kateri od drugih držav članic EU, povprašal naš evropski potrošniški center.
Ali mora prodajalec vedno ponuditi garancijo?
Po zakonodaji EU dajanje garancije ni obveznost, tako kot to velja za nekatere tehnične izdelke v Sloveniji. V Evropski uniji je garancija torej prostovoljna, če pa jo proizvajalec za posamezen izdelek ponudi, mora tudi izpolniti vse obljube z naslova garancije. Če prodajalec ali proizvajalec v oglasu ali v garancijskem listu na primer navede, da ima izdelek 5-letno garancijo, potem je zanj ta obljuba zavezujoča.
Ali za uveljavljanje garancije res zadošča samo račun iz trgovine, kjer je bil izdelke kupljen, brez izpolnjenega in potrjenega garancijskega lista?

Vsaka država članica sama določi podrobnejša pravila o garanciji – ali je potrebno izdati poseben garancijski list, ali zadošča račun, kakšni so roki za izvedbo popravila, ipd. V Sloveniji je izdaja garancijskega lista za nekatere tehnične izdelke obvezna, kar pa ne pomeni, da velja enako tudi npr. v Avstriji. Za informacije o tem, kakšna so aktualna pravila glede garancije v posameznih državah članicah EU, lahko povprašate naš EPC.

Ali zares obstaja garancijski list EU, ki je veljaven v vseh državah EU?
Garancijski list EU obstaja, pomeni pa, da proizvajalec ponuja garancijo v vseh državah članicah EU. Proizvajalec pa EU-garancije ni dolžan ponujati samo zato, ker prodaja izdelek v EU. Če torej na garancijskem listu piše, da gre za EU- garancijo, potem lahko pravice iz garancije uveljavljate v vseh državah članicah EU, tudi v Sloveniji. Če pa garancijski list tega ne določa, pa ni nujno, da boste lahko garancijo razen v državi, kjer ste izdelek kupili, uveljavljali tudi drugje. Pomembno je torej, kaj določa garancijski list ozir. proizvajalčev oglas.
Kako naj ukrepamo, če se v tujini kupljeni izdelek pokvari, na pooblaščenem servisu v Sloveniji pa nas odslovijo, češ da tega modela ne popravljajo?


V svojem vprašanju je naš potrošnik zapisal, da ve za primere, ko so na servisih v Sloveniji popravilo izdelkov (uveljavljenih blagovnih znamk) zavrnili s pojasnilom, da kupljenega modela v Sloveniji ni v prodaji, zato serviserji za popravilo niso usposobljeni, nimajo rezervnih delov, ali da za ta model nimajo sklenjene pogodbe s proizvajalcem. Če v garancijskem listu ozir. v proizvajalčevem oglasu piše, da daje za izdelek EU-garancijo, ali pa je na garancijskem listu zapisano, da ta velja (tudi) v Sloveniji, so zastopniki proizvajalca v Sloveniji dolžni tak izdelek prevzeti v popravilo. Če boste naleteli na težave, lahko prosite za pomoč naš EPC.
Kaj storiti, če ne vemo, kateri servis v Sloveniji je pooblaščen za popravilo izdelka, ki smo ga kupil v tujini?


Najbolje bo, če za informacijo prosimo proizvajalca. Če je proizvajalec iz države članice EU in morebiti ne bi odgovoril, lahko pokličete naš EPC in prosili bomo kolege v evropskem potrošniškem centru v državi, iz katere je proizvajalec, za posredovanje.

Vir: zps.si


LP,

Milan
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Ti imas mogoce malce specificno situacijo z X1..

Samo, ce pa kupis nek srot, za 200€, pa ga potem cakas mesec in pol, ker je servis v tujini.. No, saj tudi pri nas vcasih ni dosti drugace, samo se vsaj lahko na koga usajas, pa je kaj prej
smile-1.gif


Kako pa ves, da v tujini ne sarijo po telefonu?
smile-1.gif
 

nidan

Pripravnik
2. feb 2008
449
0
16
Sem pa prepričan da od teh malih trgovin prej dobiš popravljen telefon kot pa od Sveme ali Teleray. Razen R2 kjer so tudi hitri.