toyotine mašine in zamenjava v garanciji

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
kolega me prepričuje, da si zmišljujem, da so veliko modelov toyotinih motorjev po spisku menjali v garanciji

si res zmišljujem?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.265
1.894
113
evil.gif


Če ti njemu razlagaš, moraš vedeti.

(jaz, moram rečt, da kaj takega še nisem slišal).
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
evil.gif


Če ti njemu razlagaš, moraš vedeti.
aplauz.gif


Jaz vem, da so menjali 130kw 2200ccm dizle, tudi izven garancije.
Ampak pomojem ne "po spisku", temveč "po potrebi", ko/če je prišlo do napake.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
2.2 dizel (d4d)?

Papcajo olje, toyota menjala nekaj mašin ampak potem dala v navodila da je poraba olja normalna (1l/1000km) in s tem "rešila" problem. Mislim da so bili pri lexusu malce bolj radodarni in so menjali več mašin zaradi enakih/istih problemov.

Enak motor je imel v določenih serijah probleme s turbino ki so vodili do zaribanja motorja. To se je pojavilo dokaj zgodaj (napaka pri izdelavi, motorji zaribali skoraj nov) tako da so lastniki dobili nadomestne motorje v okviru splošne garancije.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.012
978
113
...........motorje so menjali tudi izven garancije(pod določenimi pogoji) ....če je bilo z njim kaj narobe(gre se za točno določene stvari)
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
2.2 dizel (d4d)?

Papcajo olje, toyota menjala nekaj mašin ampak potem dala v navodila da je poraba olja normalna (1l/1000km) in s tem "rešila" problem. Mislim da so bili pri lexusu malce bolj radodarni in so menjali več mašin zaradi enakih/istih problemov.

Enak motor je imel v določenih serijah probleme s turbino ki so vodili do zaribanja motorja. To se je pojavilo dokaj zgodaj (napaka pri izdelavi, motorji zaribali skoraj nov) tako da so lastniki dobili nadomestne motorje v okviru splošne garancije.

Ti to malo na pamet? Imam 2.2 D4D (110kw) pa ne pije olja ali če se izrazim drugače - med servisnima intervaloma (15 000km) je iz palčke razvidno na oko enako olja kot ga je bilo na začetku.
Bom pa še preveril če v navodilih res piše, da je pitje olja 1L na 1000km normalno. To piše pri VW grupi, pri Toyoti tega nisem zasledil. Bom pa preveril, me res zanima.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
V navodilih (vsaj pri letnikih 2011+) res piše:
Oil consumption: Max. 1.0 L/1000 km (1.1 qt./600 miles, 0.9 Imp.qt./600 miles)

Mislim da imajo tako napisano praktično vse avtomobilske znamke.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.195
42
48
2.2 100 kW je imel probleme s pitjem olja zaradi tega, ker so bili batni obročki zaradi manjše porabe preveč "narahlo" vpeti in je zaradi tega motor kuril olje. Jaz sem mel 7 let starega ko sem jih to spraševal, pa so mi ponudili, da mi brezplačno to uredijo, v kolikor motor pije olje. Celega motorja ne menjavajo. Moj je dobrih 10 let star pa porabi morda 1-2 dl olja na interval (pač veliko avtoceste). Vem da so bili 130 kW sploh problematični, samo ne vem, če zaradi olja ali zaradi šob ali česa čisto drugega
smile-1.gif


LP
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Veliko avtoceste je verjetno prednost, ker motor naredi manj motornih ur kot pri cijazenju v mestu. Pameten proizvajalec napiše dovolj veliko cifro za porabo olja, da ne bo plačeval novega avta dostavljalcu pic, ki naredi 10 km v uri v nekem mestnem središču in 1000 km lahko pomeni 100 motornih ur. Kdo drug pa 100 urah prevozi blizu 10.000 km.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
2.2 D4d....nekateri 1.4 D4d.....1.8 bencinci.....menjalo se je kompleten blok (gred blok bati ojnice...vse že sestavljeno nekje v Nemčiji v centralnem skladišču)

Ne vem če so bli ravno obročki krivi......jaz sem slišal da so ble puše v bloku premalo zakaljene in jih je "pohonalo" do tolerance kjer je začelo pit
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.195
42
48
Meni je bilo tako razloženo s strani vodje delavnice. Seveda je možna tudi tvoja razlaga.