Pozdravljeni!
Vozim Toyoto Auris TS 1.4 D-4D, 2017, 62.000 km.
Prejšnjo zimo se mi je začelo dogajati, da je v 3 najbolj pa v 4 prestavi začela drseti sklopka. Najbolj je recimo opazno 4 prestava, cca 1600-1700 obratov in potem gas. Obrati grejo preko 2000, potem pa začnejo padati. Ampak ne vedno, samo ob določenih pogojih, recimo kadar so bili hladnejši in bolj megleni dnevi. Včasih je bilo bolj opazno, včasih manj. Sprva sem bil mnenja, da se to dogaja samo takrat kadar je avto še hladen. Vsaj po ravnem je bilo tako videti. Dokler nisem šel na Kope, avto pa je bil po 100 prevoženih kilometrih ogret na delovno temperaturo. Po ravnini do hriba nisem opazil težav. Celoten hrib pa sem moral prevoziti precej previdno in z lahko nogo na gasu. Potem pride poletje. Omenjene težave nisem zasledil niti enkrat, pa čeprav sem velikokrat poizkušal izzvati drsenje v območju obratov kjer je najpogosteje bilo opaziti težavo. Junjija sem bil recimo tudi na Kopah, pa težave nisem opazil. Do zime, ko pa se je drsenje spet začelo pojavljati. V prejšnjih dneh niti ne toliko, predvidevam da zaradi tega ne, ker so bili bolj suhi. Včeraj zvečer pa je bila megla pa se spet opazi. In prvič sem zazanal tudi tresenje v tistem času ko je sklopka drsela oz. tarat ko je bilo drsenje največje. To je bilo v hrib, po ravnem pa tresenja ob drsenju nisem zaznal.
Sem bil na dveh različnih Toyotinih servisi, nimajo pojma. Če bi bla sklopka, bi se drsenje pojavljalo vedno, ne pa samo pozimi, tudi na servisu se nekako strinjajo s to trditvijo. Mogoče je kaj narobe z vztrajnikom? Na servisu to izključujejo.
Mogoče kakšna ideja, nasvet. Avto je do konec januarja še v garanciji, pa bi blo fajn, da se zadevi pride dno dna.
LP
Vozim Toyoto Auris TS 1.4 D-4D, 2017, 62.000 km.
Prejšnjo zimo se mi je začelo dogajati, da je v 3 najbolj pa v 4 prestavi začela drseti sklopka. Najbolj je recimo opazno 4 prestava, cca 1600-1700 obratov in potem gas. Obrati grejo preko 2000, potem pa začnejo padati. Ampak ne vedno, samo ob določenih pogojih, recimo kadar so bili hladnejši in bolj megleni dnevi. Včasih je bilo bolj opazno, včasih manj. Sprva sem bil mnenja, da se to dogaja samo takrat kadar je avto še hladen. Vsaj po ravnem je bilo tako videti. Dokler nisem šel na Kope, avto pa je bil po 100 prevoženih kilometrih ogret na delovno temperaturo. Po ravnini do hriba nisem opazil težav. Celoten hrib pa sem moral prevoziti precej previdno in z lahko nogo na gasu. Potem pride poletje. Omenjene težave nisem zasledil niti enkrat, pa čeprav sem velikokrat poizkušal izzvati drsenje v območju obratov kjer je najpogosteje bilo opaziti težavo. Junjija sem bil recimo tudi na Kopah, pa težave nisem opazil. Do zime, ko pa se je drsenje spet začelo pojavljati. V prejšnjih dneh niti ne toliko, predvidevam da zaradi tega ne, ker so bili bolj suhi. Včeraj zvečer pa je bila megla pa se spet opazi. In prvič sem zazanal tudi tresenje v tistem času ko je sklopka drsela oz. tarat ko je bilo drsenje največje. To je bilo v hrib, po ravnem pa tresenja ob drsenju nisem zaznal.
Sem bil na dveh različnih Toyotinih servisi, nimajo pojma. Če bi bla sklopka, bi se drsenje pojavljalo vedno, ne pa samo pozimi, tudi na servisu se nekako strinjajo s to trditvijo. Mogoče je kaj narobe z vztrajnikom? Na servisu to izključujejo.
Mogoče kakšna ideja, nasvet. Avto je do konec januarja še v garanciji, pa bi blo fajn, da se zadevi pride dno dna.
LP