Ti avti ne bodo šli ne v ličerijo, niti k strankam, niti ne jih ne bo dalo kupiti po kakšni posebno ugodni ceni. Mercedes standard namreč ne dovoljuje popravil tako poškodovanih vozil.
Vozila, gredo nazaj v tovarno, kje se namenijo za razne raziskave (tudi v snemanju filmov, kjer jih na koncu razbijejo). Vsekakor pa gredo na koncu ta vozila pod prešo in se z njih ne sme vzeti niti ventilčka za gume. V Nemčiji je namreč zakonodaja, da so proizvajalci upravičeni do določenih davčnih olajšav glede na višino sredstev, ki jih vložijo v raziskave. In v kolikor postopajo tako, kot sem zgoraj napisal, se to šteje pod raziskave.
Zanimiv imajo tudi princip uporabe testnega vozila v zasebne namene. Vsi zaposleni (od snežilke naprej) lahko dobijo čez vikend testno vozilo. Obstaja spisek z vrstnim redom, kamor se vpišejo in ko pridejo na vrsto se lahko čez vikend peljejo.
Je pa zanimivo, kako je to rešeno. V kolikor od petka do ponedeljka naredijo manj kot 1.700 kilometrov se šteje, da so ga rabili v privatne namene in morajo plačati dohodnino. V kolikor naredijo več kot 1.700 kilometrov napišejo poročilo (npr., ni mi všeč, kje so stikala za dvih stekla, premajhenj prtljažnik, škripa zadnja leva letvica...) se šteje, da je šlo za test v raziskovalne namene dohodnine ni potrebno plačati.