Težave z vžigom

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.563
1.090
113
Titograd
Muči me že pol leta to, le da je zadnje čase to postalo precej moteče...... avto je težko vžigal topel, mrzel pa brez težav, kak teden nazaj sem hotel vžgat topel avto in je štarter obrnil, takoj zatem pa so kazalci padli na nulo in avto je bil "mrtev", tudi če sem obračal ključ se ni zgodilo nič.... sem 2-3 minute počakal in je znova vžgal. Danes se mi je pa to zgodilo pri mrzlem, štarter obrnil, takoj zatem pa kazalci na nulo in avto spet ni reagiral niti če sem hotel dati kontakt, po 3 minutah pa je spet vžgal. Tokrat tudi še kako minuto potem ni delalo pihanje, pa obakrat so se mi resetirali dnevni kilometri. Kaj je narobe?

Avto je fiat bravo 1,2 l. 2001, akumulator je pol leta star (sem mislil najprej da je akku zanič in sem menjal), prejšnji lastnik je menjal štarter, da je nov in ok je potrdil tudi avtoelektričar, ugotovil je tudi da napetost pri vžigu preveč pade, kaj je glavni vzrok za to pa ni ugotovil (takrat z popolnoma novim akkujem!). Več težav pri vžigu je tudi če ga vžigam z vklopljeno ventilacijo, lučmi in podobno.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.563
1.090
113
Titograd
Baje je tudi ta ok. Kaj pa vem, ko sem imel probleme z altenatorjem na enem drugem avtu mi je isti človek takoj našel napako. Še je lahko kaj drugega?
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.563
1.090
113
Titograd
Mam dodatno maso že
smile-1.gif
pa je isto. Kabli so sicer na oko videti ok. Se da kako ugotoviti da so zanič ali se pač enostavno menja?
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Mah, če so na oko videti dobri... ponavadi se išče kak precvikan kabel, ali pa takšnega, ki mu odpada izolacija.
Kaj pa stiki? Je mogoče kaj rje? Če je -> odstrani kabel, vse skupaj očisti in zloži nazaj.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.563
1.090
113
Titograd
Vsi kabli so videti zelo vredu, daleč od tega da bi bil kateri videti porozen.

Misliš stik na masi? Hja, problem je da je avtoelektričar gledal in je rekel da je masa ok, pa da mi bo dal dodatno če bo bolje.... jaz sam nisem gledal tega, tako da sploh ne vem kje je na avtu to.... sicer bi se itak rad še sam prepričal kako je s tem.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.563
1.090
113
Titograd
Sem nekaj nastavljal eno izmed sprednjih luči ker mi je preveč v tla svetila in pri tem odklopil akumulator, potem ko sem priklopil nazaj sem malo zvijal kleme in zdaj je 4 dni vžgal kot grom, ne glede na to ali je bil topel ali ne
smile-1.gif
izgleda je to to. Koliko pa to kaj stane sploh?
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.563
1.090
113
Titograd
No, je bilo nekaj dni ok, potem pa spet po starem, avto je vžigal nekoliko z obotavljanjem, danes pa sploh ne vžge več. Glede na to da je bil akku menjan pred pol leta kaj bi bilo? Da je kak porabnik v stiku in žere štrom? Kot rečeno, avtoelektričar ni našel napake ko je premeril napetosti. Ne pomaga če pri vžiganju pogasnem luči, ventilacijo, radio in podobno..... ne mrda enostavno več, zaganja se pa še to z težavo.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
najverjetneje slab stik kablov ki grejo za akumulatorja. Lahko je tudi kabel za maso ki je med karoserijo in motorjem(menjalnikom)
Ponavadi se tam kjer je slab stik greje.Probaj malo drzat kljuc v poziciji za startanje pol pa probaj ce so kleme ali pa kabel vroc.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.563
1.090
113
Titograd
Oba, plus in minus, kabla nista ravno vroča, sta pa na otip topla takoj po verglanju. Blizu stikov z akkujem. To si mislil?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ja. Potem mas nekje slab stik.
Preglej kable kje so priviti na stike, odvij te stike in ocisti nalezne dele.
Pravtako ocisti kleme.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.563
1.090
113
Titograd
Presneto, te že bo nekaj na tem, sem zmeril akku pa je 90% poln. Uh, kje naj iščem stike? Našel sem maso, kje približno naj iščem ostale? Se pa prav ta za maso greje najbolj, na plusu komajda kaj, tako da za plus niti nisem več prepričan
bonk.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.265
1.894
113
poigraj se potem z maso...poglej kje je pritrjena...odstrani, pobrusi fino, namaži z mastjo, ter namontiraj nazaj..ter seveda sprobaj.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Saj ponavadi je problem masa. Samo sledi kabel od mase kam gre in kjer je kam pritrjen in vse ocisti.
Lahko pa cist preprosto preveris ce je masa problematicna. Nekdo naj ti pomaga startat avto ti pa daj startkabel na maso(direkt na cep akuja) drugi konec pa na blok motorja.
 
Nazadnje urejeno:

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.563
1.090
113
Titograd
Sem spucal, pošmirglal šasijo kjer pride gor masa, dal gor, še kar isto..... potem pa opazil nekaj kaj prej nisem, izgleda so mi na servisu nedolgo nazaj zjebali napajalni kabel za tubo (neka aktivna stvar, tako da ni nekaj močna) in je bila pritrjena kar brez kablšuha, zgledalo je ko sračje gnezdo
bonk.gif


no, sem odklopil in probal brez tube, pa je avto vžgal, po pol minute sem ga ugasno, našel nek kablšuh, dal gor na kabel in prišraufal nazaj na plus, probal še enkrat in spet je normalno vžgal. Zaj je tu kaj veze da je to kar tako bilo? Ali je mogoče od tube ojačevalec zanič in spet recimo jutri zjutraj ne bo vžgal? Čeprav, ko sem avto kupil nisem imel še kak mesec tube noter, pa so ravnotako bile težave. Ko sem dal noter pa ni blo nič bolje ali slabše.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
kam je pa bil pritrjen ta napajalni kabel?
Nekje samo nimas stika pomoje, sedaj si spet malo zmigal da ima stik in je vredu.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.563
1.090
113
Titograd
Zadaj tako pride na tubo, ker ima vgrajen ojačevalec, ozemljitev tube je zadaj v kuferanu na šasijo (lepo pošmirglano in pod zategnjenim šraufom), spredaj pa pride na plus od akkuja, vmes 20A varovalka. S tem da sem prej lepo imel na koncu kabla kablšuh, nedolgo nazaj pa je bil na servisu avto in tam so zgleda okoli kabla nekaj prčkali in ga dali nazaj brez kablšuha, čisto po amatersko. Opazil šele danes to.

Hja, zgleda nisem rešil zadeve. Pojma nimam kje bi še lahko bil problem.