Muči me že pol leta to, le da je zadnje čase to postalo precej moteče...... avto je težko vžigal topel, mrzel pa brez težav, kak teden nazaj sem hotel vžgat topel avto in je štarter obrnil, takoj zatem pa so kazalci padli na nulo in avto je bil "mrtev", tudi če sem obračal ključ se ni zgodilo nič.... sem 2-3 minute počakal in je znova vžgal. Danes se mi je pa to zgodilo pri mrzlem, štarter obrnil, takoj zatem pa kazalci na nulo in avto spet ni reagiral niti če sem hotel dati kontakt, po 3 minutah pa je spet vžgal. Tokrat tudi še kako minuto potem ni delalo pihanje, pa obakrat so se mi resetirali dnevni kilometri. Kaj je narobe?
Avto je fiat bravo 1,2 l. 2001, akumulator je pol leta star (sem mislil najprej da je akku zanič in sem menjal), prejšnji lastnik je menjal štarter, da je nov in ok je potrdil tudi avtoelektričar, ugotovil je tudi da napetost pri vžigu preveč pade, kaj je glavni vzrok za to pa ni ugotovil (takrat z popolnoma novim akkujem!). Več težav pri vžigu je tudi če ga vžigam z vklopljeno ventilacijo, lučmi in podobno.
Avto je fiat bravo 1,2 l. 2001, akumulator je pol leta star (sem mislil najprej da je akku zanič in sem menjal), prejšnji lastnik je menjal štarter, da je nov in ok je potrdil tudi avtoelektričar, ugotovil je tudi da napetost pri vžigu preveč pade, kaj je glavni vzrok za to pa ni ugotovil (takrat z popolnoma novim akkujem!). Več težav pri vžigu je tudi če ga vžigam z vklopljeno ventilacijo, lučmi in podobno.