Avto je xsara, 1,4i, etnik 99. Lani sem ostal na cesti, ker mi je avto ob zagonu takoj crknil oz. ni drzal prostega teka. Motorcek sem zamenjal z novim in od takrat ni bilo tezav.
Vceraj pa so se znova zacele pojavljati tezave. Avto mi je je zacel mocno cukati med voznjo. Cukal mi je, ce sem recimo spustil gas in znova pritisnil po gasu ali pa pri hitrem pospesevanju. Cukanje ni bilo stalno prisotno. Obcutek sem imel, da tudi obrati nekoliko nihajo - tezava je v tem, da mi namrec obratomer ne delujo. Danes mi je tudi zacel ugasati v prostem teku. Ko mi je le uspelo, da sem avto prizgal in je imel normalen prosti tek, sem motorcek prostega tega odklopil. Sedaj je voznja kolikor toliko v redu. Cuka obcutno manj. A je za avto kaj narobe, ce se vozim z odklopljenim motorckom prostega teka?
Se dve stvari sta zanimivi. Ko sem pomajal konektor, ki gre na motorcek prostega teka, sem slisal motorcek. Ali bi lahko bila tezava v konektorju? Ob odklopu MAP senzorja se stvari niso ne izboljsale/ne poslabsale - a bi lahko bile tezave se v MAP senzorju?
Hvala za pomoc.
Vceraj pa so se znova zacele pojavljati tezave. Avto mi je je zacel mocno cukati med voznjo. Cukal mi je, ce sem recimo spustil gas in znova pritisnil po gasu ali pa pri hitrem pospesevanju. Cukanje ni bilo stalno prisotno. Obcutek sem imel, da tudi obrati nekoliko nihajo - tezava je v tem, da mi namrec obratomer ne delujo. Danes mi je tudi zacel ugasati v prostem teku. Ko mi je le uspelo, da sem avto prizgal in je imel normalen prosti tek, sem motorcek prostega tega odklopil. Sedaj je voznja kolikor toliko v redu. Cuka obcutno manj. A je za avto kaj narobe, ce se vozim z odklopljenim motorckom prostega teka?
Se dve stvari sta zanimivi. Ko sem pomajal konektor, ki gre na motorcek prostega teka, sem slisal motorcek. Ali bi lahko bila tezava v konektorju? Ob odklopu MAP senzorja se stvari niso ne izboljsale/ne poslabsale - a bi lahko bile tezave se v MAP senzorju?
Hvala za pomoc.