Neprestano spreminjanje datumov dostave/dobave. Že dvakrat se nam je zgodilo, da je naš šofer že krenil na Dunaj, ko smo ga morali klicati nazaj, ker so nam preklicali dostavo s tovornjakom. Enkrat je celo prišel nazaj v Ljubljano, ko so nas poklicali nazaj po robo. Včasih izgleda kot da nas zajebavajo. Včasih dobimo staro robo, sadje ni sveže, itd. Smo mali odjemalec in očitno nepomemben za njih. Ker tako velikih dobaviteljev kot je ta v EU ni ravno veliko, nimamo preveč izbire. Najraje bi jim je*al mater in našel druge. Pa ne morem, vsaj ne še. Primerov je za cel zvezek, pa ne bom tratil časa. Imam na izbiro le CANCEL in/ali nadaljevanje takega neprofesionalnega odnosa? Jih lahko jaz kako zajebavam v zameno? Nisem si mislil, da lahko na Nizozemskem delajo tako neprofesionalno. Drugi dobavitelj (ki pa ni tako velik), je pa vzor profesionalnega poslovnega odnosa.