Težave s hladnim motorjem (1.8 TSI)

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
To zimo se mi je začelo pojavljati sledeče: ko med pospeševanjem nenadoma spustim plin (npr. pri prestavljanju navzgor), motor precej "cukne" (sunkovit pojemek, kot bi ga nekaj zadušilo). Če sem lepo usklajen s sklopko, se zadeve niti ne opazi, če pa plin spustim, ko sklopka še malo drži, pa se zelo čuti (tudi če med pospeševanjem samo umaknem nogo s plina). Če plin spustim lepo počasi, ne cukne. Da zadeva ne bi bila preveč preprosta, se ne pojavlja vsakič. Je vedno ob mrzlem motorju, ko se segreje, deluje normalno. Danes sem se odpeljal do bližnje trgovine, vse ok, ko sem šel dalje (avto je vmes 10 minut stal), sem pa med vožnjo po parkirišču že "slamal" v avtu. Po cca. 5 minutah sem avto ugasnil, ko sem šel malo kasneje dalje, je bilo vse ok. Razen tega motor deluje brez težav, tudi zvok je ok.
Na zadnjem servisu pred nekaj tedni je bila menjana lambda (je računalnik kazal neko napako na njej), ampak težave to ni odpravilo. "Moderni" mehaniki večinoma žal le berejo napake iz testerjev, pri meni sedaj ne pokaže nič, zato so trenutno brez idej.
Ima kdo kako idejo ali podobno izkušnjo? Kje začet iskat? Upam, da sem dovolj razumljivo napisal. Aja, motor je VAG 1.8 TSI, letnik 2008.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.538
430
83
daj še oznako motorja
glede na dva podatka, da se pojavi ko je vozilo mrzlo in da je bila prisotna napaka za lambdo, je očitno nekaj narobe z mešanico zrak/gorivo oz. z vžigom, da ne pride do popolnega zgorevanja
za hec odmontiraj svečke in preglej, kakšne so (enake barve, počrnela, bela ipd.)

večina napak, povezanih z nepravilno mešanico zraka/goriva se zrcali v napaki v motorni elektroniki, "lambda sonda" - jasno to ne pomeni, da je lambda zanič
sedaj imaš še lambda prisotno napako v spominu?
pri tebi je malo težje najti vzrok, saj imaš direktno injektor v glavo in ne-homogeno zmes zrak/gorivo (stratified) - če se nisem precej zmotil
me zanima, če deluje v stratified načinu (loputa plina stalno do konca odprta na prostem teku, prosti tek krmilijo notranje loputke)
ker tako so delovali prvi GTI TFSI, pa smo ugotovili, da zaradi preslabega bencina sploh niso bili v ECUju kodirani na stratified način delovanja (loputa za gas je bila klasično skoraj zaprta na prostem teku)
bonk.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.538
430
83
OK, če imaš BZB ali BYT potem deluje v homogenem načinu 14.3:1
napiši oznako motorja

pri zgornjih dveh so bile okvare oddušek na ses.kolektorju in pa kak DV ventil na turbini (znotraj membranca se pretrga)
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Oznaka motorja je BZB.
Pred dobrim letom je bila menjana turbina, ker je stara na osi spuščala olje, od takrat je bil predvsem pozimi opazno povečan izpuh, ki se je sedaj po menjavi lambde "umiril" in je cca. tak, kot se ga spomnim iz novega vozila, tako da je vsaj ta sprememba po menjavi lambde.
Svečke so bile menjane dobro leto nazaj pred cca. 20.000km, na zadnjem servisu, ko so menjali lambdo, so bile baje vse ok.
Testerja nimam, da bi preveril, če je napaka še prisotna. Saj gre avto v kratkem nazaj na servis, rad bi imel samo malo več teoretičnega ozadja o možnih napakah, da mi ne prodajo kakih buč.
smile-1.gif

Kolikor sem jaz (spet teoretično) seznanjen s tem, naj ne bi delovali s stratified načinu zaradi ogromno težav s labim gorivom (kot si sam povedal). Kako je v praksi pa žal ne vem.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Direkten link sicer ne deluje, sem se moral preklikati čez osnovno stran, ampak vseeno super dokument.
Hehe, me veseli, da ima vsaj nekdo kako korist od težav. Vmes sem po drugih forumih našel še nekaj podobnih težav, ampak na koncu nobene rešitve. Upam, da bojo "moji" mojstri bolj uspešni.
tongue-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.538
430
83
koj žicarji:D aja, sej smo na alterju :D

pomoje je SSP 522, malo poišči po spletu
2,0l 162kW / 169kW TSI Motor
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.538
430
83
jaz bi takoj na parametru pogledal tlak ses kolektorja na prostem teku 350mBar cca, da vidim, ali vleče "fouš luft" nekje v ses.kolektor
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
koj žicarji:D aja, sej smo na alterju :D

pomoje je SSP 522, malo poišči po spletu
2,0l 162kW / 169kW TSI Motor

Evo sem našel, SSP 824803 je za 155kw CCZB motor.
zmaga.gif
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
moja izkušnja:

ob okvari alternatorja naj bi crknila lambda. stalno gori lučka za motor, nekdanji mehanik je omenil, da je treba zamenjat lambdo, ni pa nujno, ker načeloma ne vpliva na vožnjo in samo obnašanje avta, edino poraba se zna povečat.

meni je poraba padla konkretno z 8.2 na 7.7 povprečne porabe, je pa začel konkretno cukat. ko sem menjal mehanika, je tudi sam opazil to napako in šel malo pogledat - v bencinski pumpi je bil menda zelo šlampasto vstavljen filter, ki je bil vrh vsega še premajhen, skratka, napačen. po menjavi tega, se avto pelje normalno oz. kot se je pred okvaro alternatorja, edino poraba je ostala ista (lahko da je naključje poraba).

morda je pa tu kak problem, ne vem ...
tongue-1.gif
simptomi mi delujejo podobno ...
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Pri meni je popolnoma vse normalno, normalno se pelje, brez lučk in ostalih težav, samo občasno pri hladnem motorju in dvigu noge iz pedala za plin enkrat konkretno cukne, od tam naprej se spet vse dogaja normalno.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Pa se ti je to dogajalo tudi ob ogretem motorju? Se je začelo dogajati kmalu po servisu oz. menjavi filtra?
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
v bistvu po menjavi alternatorja. takrat se spomnim, da sem bil kar prestrašen. je bilo pa tako kot pri tebi, ni se vsakič to dogajalo, ampak večinoma recimo v počasni vožnji od garaže po ulici v npr. 2 prestavi do glavne ceste. ali je recimo, ko sem odvzel plin, je cunknila, včasih pa če sem potem hitro dodal, je kar konkretno začela cukat.
ker recimo, v kakšnih zastojih se v podobnem režimu vožnje to ni dogajalo ...
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Da malo obudim staro temo...
Zadeva še vedno ni popravljena, se je pa težava s toplejšim vremenom bistveno manjkrat pojavila. Vmes se je prižgala še lučka za "emissions", motor še vedno deluje OK. Zadnja stvar, ki jo imam, sta dve napaki, ki sta zapisani v računalniku:
- P3138 (Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation)
- P0420 (Catalyst System Efficiency Below Threshold)
Na internetu (Ross-Tech) sem našel še tole opombo za prvo napako: When found on Direct Injection engines, such as the 2.0l TFSI, in combination with system too lean or similar faults indicating a vacuum leak diagnose them because "Regulation Deviation " may be the result of a vacuum leak.
Predlog je bil, da se lahko zamenja "okvarjeni del", popravilo sem zaenkrat odložil, saj naj bi bila vrednost popravila kar lepa številka (4-mestna), ne želim pa po plačilu takega zneska na koncu ugotoviti, da samo nekje spušča neka cev.
Mojstri, ki ste bolj doma na tem področju, kaj menite?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Vžigalne tuljave so še prve? Na 2.0 kar rade pohecajo in se piporoča menjava s tistimi od R8, še posebej če je avto kaj tunan.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Ne spomnim se, da bi bile kdaj menjane. Avto je kar se motorja tiče popolnoma stock, je pa (kot je tudi zapisano v naslovu) 1.8TSI.