Težave pri hladnem vžigu Octavije TDI

nadebudnez

Pripravnik
4. okt 2010
243
0
16
Imam cca. 10 let staro Škodo Octavio TDI, nobenih problemov z njo, le redni servis do sedaj.
Pred dvemi leti sem menjal akumulator.

Zadnje čase opažam, da zjutraj oz. ob vžigu hladnega avta, traja nekaj sekund, da "vžge oz. kresne".
Se pravi, obrnem ključ, držim, vergla, in čez 4 - 6 sekund vžge. Včasih moram večkrat ponoviti.

Me pa malo bega, ker včasih pa tudi hladen takoj vžge. Avto je žec noč v neogrevani zaprti garaži.

Kaj bi to bilo?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.636
4.367
113
Grelne svečke, drugače pa tester ti bo dosti povedal.

Vžig je pa odvisen od zunanjih temperatur.
 

nadebudnez

Pripravnik
4. okt 2010
243
0
16
Še epilog:
- najprej so mi menjali grelne svečke
- drugi dan pri hladnem avtu vidim, da vžigovanje ni bolje zato grem nazaj na servis kjer mi
- naštelajo vžig
- menjajo naftni filter
- sčistijo rezervoar
- sedaj vžiga hladen v redu
 
Nazadnje urejeno:

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
ksz
@nadebudnez: Upam da vseh nepotrebnih storitev nisi celo plačal? Predvsem bi me zanimalo, kako so na tem avtu "naštelali vžig"?
 

nadebudnez

Pripravnik
4. okt 2010
243
0
16
razloži
confused-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.365
5.652
113
Ja dizel vžiga na kompresijo.......ne na svečke/iskro kot bencinar.....
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
če se pod 'naštelali vžig' šteje da so ti sofversko poštimali zadeve (kar ponuja npr. chiptuning) potem je OK.

drugače pa
evil.gif


še to...zdaj koje tako toplo zunaj ni potrebno čakati na grelne svečke...sedeš, kresneš in odpelješ. Ko bo pod 5 stopinjami pa počaki na lučko špirale.
 

nadebudnez

Pripravnik
4. okt 2010
243
0
16
dizlaši imajo grelne svečke in te so menjali

pred posegom je vžgal po par sekundah vergljanja
sedaj vžge takoj
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
kot rečeno..pri teh temepraturah grelne svečke ne igrajo vloge...zdaj če še niso bile menjane, boš manjproblemov v hudem mrazu.

So pa to tipični problemi vžiganja TDI-jev pri temepraturah med 5 in 10 stopinjami. Pri - 5 bi ti brez seervisa sigurno normalno kresnil (če takrat ne bi...bi bile svečke ali accu..ki papraviš da si ga že menjal).

Torej edino kar so lahko naredili pod nastavitvijo vžiga je bilo softversko...na vsak način pa jih lahko pokličeš in vpšrašaš kaj točno so delali pod tem izrazom...nič ne stane, pa zvedel boš kaj dejasnko se je naredilo.