Tester za delovni stroj

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.169
63
48
Osrednja Slovenija
Živjo!

Če kdo ve, prosim za pomoč.
Že par dni se zezam z nakladalnikom Weidemann T5522. Zelo podoben je tudi Wacker Neuson in še kateri.

Težava - verjetno zaradi poškodovanega kabla na tuljavi za regulacijo obratov je skurilo "računalnik" motorja. To smo uredili, motor vžge. Ne dela pa več nobena komanda ( ne vožnja, ne dvig,...). V kabini je drug "računalnik" , k se s prvim "pogovarja" preko CAN povezave.
E tu pa mene zmanjka oziroma imam vprašanje kako se "testira" takšne reči. OBD priklopa nima, obstaja samo nek 3 pinski konektor če je sploh pravi.
Kako imajo to npr izvedeno viličarji, bagri,... . Ker ne vem, ali je skurilo tudi CAN vhode motornega računalnika, notranjega računalnika ali sploh nič....

Hvala za kak namig. Aja, servisa praktično v SLO ni oziroma tisti ki kaj pošraufajo, nimajo testerja itd.
 

Hondi

Guru
18. avg 2007
3.729
551
113
lahko ima Deutz, Yanmar, Perkins ali Kohler agregat, nekateri ECUji so žeTier4

V TEXA diagnostiki imaš računalnik motorja in pa instrument panel, pod nastavitvmi imaš ECU change, error delete, change of CANBUS, change of protocol

kabel je okrogel večpinski, 9 pinov, pri Perkins motorju, ponekod je tudi OBD 16pin na ostalih motorjih/agregatih
 

jezek

Guru
24. jul 2008
5.319
2.277
113
3pinski konektor imam jaz pomoje v šopu tega multiobd konektorja. S katerim SWjem se lotis pa nimam pojma.
 

Priponke

  • IMG_20251203_130920.jpg
    IMG_20251203_130920.jpg
    1,1 MB · Ogledi: 48