Živjo!
Če kdo ve, prosim za pomoč.
Že par dni se zezam z nakladalnikom Weidemann T5522. Zelo podoben je tudi Wacker Neuson in še kateri.
Težava - verjetno zaradi poškodovanega kabla na tuljavi za regulacijo obratov je skurilo "računalnik" motorja. To smo uredili, motor vžge. Ne dela pa več nobena komanda ( ne vožnja, ne dvig,...). V kabini je drug "računalnik" , k se s prvim "pogovarja" preko CAN povezave.
E tu pa mene zmanjka oziroma imam vprašanje kako se "testira" takšne reči. OBD priklopa nima, obstaja samo nek 3 pinski konektor če je sploh pravi.
Kako imajo to npr izvedeno viličarji, bagri,... . Ker ne vem, ali je skurilo tudi CAN vhode motornega računalnika, notranjega računalnika ali sploh nič....
Hvala za kak namig. Aja, servisa praktično v SLO ni oziroma tisti ki kaj pošraufajo, nimajo testerja itd.
Če kdo ve, prosim za pomoč.
Že par dni se zezam z nakladalnikom Weidemann T5522. Zelo podoben je tudi Wacker Neuson in še kateri.
Težava - verjetno zaradi poškodovanega kabla na tuljavi za regulacijo obratov je skurilo "računalnik" motorja. To smo uredili, motor vžge. Ne dela pa več nobena komanda ( ne vožnja, ne dvig,...). V kabini je drug "računalnik" , k se s prvim "pogovarja" preko CAN povezave.
E tu pa mene zmanjka oziroma imam vprašanje kako se "testira" takšne reči. OBD priklopa nima, obstaja samo nek 3 pinski konektor če je sploh pravi.
Kako imajo to npr izvedeno viličarji, bagri,... . Ker ne vem, ali je skurilo tudi CAN vhode motornega računalnika, notranjega računalnika ali sploh nič....
Hvala za kak namig. Aja, servisa praktično v SLO ni oziroma tisti ki kaj pošraufajo, nimajo testerja itd.
