Test znamk za leto 2016

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.222
1.366
113
Evo da vam vržem kost, predvsem "Nemcem"
cool-1.gif


Okvare oz. problemi na 100 vozil določene znamke.

slide140.jpg


In ne, neodvisne študije ni naredil kak mutibarič. J.D.Power so eni vodilnih, če ne celo vodilni na tem področju.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Prvim na spisku se samo je*** kaj vse ropota ali ne dela, službena vozila ali pač transportna od a-b pač.

Mojega očeta tudi nič ne moti, kar ropota v njegovi VW drvarnici.
smirk-1.gif
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
A se še kdo spomni debate, ko sem jaz, na tem forumu pred davnimi leti napisal, da sem svojemu birmancu kupil Kio pro ced?
Kolk ste eni imel za pljuvat tako po avtu kot po meni....
Pa se poba še zdaj vozi s tem avtom brez probljema. Praktično nobenih okvar..
Celo med vodilnimi je po zanesljivosti.

Ejejej, da mora stardec mladino učit kater avto je boljši.
Statistika vam pove vse.
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.575
4.494
113
49
Na sončni strani ALP
Čaki... To je seznam števila pokvarjenih na 100 vozil?
17758-icon_confused.gif


Kako lahko od 100 LR crkne kar 197 vozil? Eden 2x crkne?
shocked-1.gif


Potem raje še dooolgo ostanem pri svoji škodi.
zmaga.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ampak da ima tudi top znamka 66 napak na 100 avtov?

Metodologija:

"Studien wie diese ziehen auch bei J.D. Power immer eine Rangfolge nach sich. Eine davon ordnet die bei der Studie gefunden Ergebnisse den Marken zu. Als Ergebnisse gelten von Neuwagenkäufern innerhalb von 3 Monaten ab Kauf gemeldeten Probleme. Hier das aktuelle Ranking:"

Torej napake na novih avtih 3!!! mesece od nakupa.

To nima popolnoma nobene veze z zanesljivostjo na dolgi rok. Logično, da je v vrhu škoda, ki uporablja že preverjeno tehniko verzije 3.X, audi pa 0.9 ali kvečjemu 1.0
 
Nazadnje urejeno:

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.222
1.366
113
No no, nad dotično študijo piše:

Citat:
The study, now in its second year, measures problems experienced during the past 12 months by original owners of vehicles in the UK after 12-36 months of ownership. J.D. Power examined 177 problem symptoms across eight categories: engine and transmission; vehicle exterior; driving experience; features/controls/displays (FCD); audio/communication/entertainment/navigation (ACEN); seats; heating, ventilation and cooling (HVAC); and vehicle interior.

Torej od 1. do 3. let.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Hvala, vidim da sem jaz neredil c/p metodologije raziskave njihove z letnico 2015, nisem šel raziskovat če je za 2016 drugačna starost avtov. Vsekakor je 12-36 mesecev bolj relevantno in več pove o zanesljivosti, čeprav je pri večini znamk to še vedno v okviru 2-X letne garancije na novo vozilo, torej sem spadajo tudi raznovrstne malenkosti, ki niso okvare oz. vsaj ne vpivajo na voznost avta.

ADAC Pannenstatistik je s tega stališča bolj zanimiva, saj dejansko beležijo okvare, ki naredijo vozilo nevozno oz. zrelo za vlečno službo.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.516
113
Tej študiji je res za verjet, če je med povezanimi znamkami kot sta npr. kia in hyundai takšna razlika
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Ne pozabi, da tole ni fizično štetje okvar, ampak statistika števila pomanjkljivosti (kamor sodi tudi npr "preglasen motor" ali "slaba platika"), ki jih v anketo zapišejo lastniki teh avtov. Rezultat torej ni odvisen samo od fizične kvalitete ali pravega števila pomanjkljivosti/okvar, ampak tudi od percepcije lastnikov. In potem bolj zahtevni (kar zna biti specifično za znamko, ne enako porazdeljeno med vse) javijo več pomanjkljivsti, manj zahtevni pa manj ...
Skratka, te statisteke se ne gleda kot le statistiko zanesljivosti (tu je ADAC bolj primeren), ampak tudi (ali bolj) kot statistiko zadovoljstva uporabnika z avtov.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Predvidevam, da ADAC najbrž šteje vozila, ki jim je sam pomagal. To pa mi pride na misel, da najbrž ne "doseže" tistih znamk, ki imajo dobro svojo asistenčno servisno mrežo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Tudi res, je pa res,d a dosežejo več kot bi si misli, ker delajo za večino asistenc od zavarovalnic. Ampak tudi ADAC seveda ni 100% merilo - je pa, kar se okvar tiče, uporabnejši zgoraj nalepljenega.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ne pozabi, da tole ni fizično štetje okvar, ampak statistika števila pomanjkljivosti (kamor sodi tudi npr "preglasen motor" ali "slaba platika"), ki jih v anketo zapišejo lastniki teh avtov. Rezultat torej ni odvisen samo od fizične kvalitete ali pravega števila pomanjkljivosti/okvar, ampak tudi od percepcije lastnikov. In potem bolj zahtevni (kar zna biti specifično za znamko, ne enako porazdeljeno med vse) javijo več pomanjkljivsti, manj zahtevni pa manj ...
Skratka, te statisteke se ne gleda kot le statistiko zanesljivosti (tu je ADAC bolj primeren), ampak tudi (ali bolj) kot statistiko zadovoljstva uporabnika z avtov.
Eh, zdaj si pa spet nekaj povedal...
A bolj zahtevni uporabniki in manj zahtevni uporabniki praviš, da obstajajo?
Jah verjetno res, ampak, če že mene vprašaš, so najmanj zahtevni uporabniki ravno uporabniki nemških avtov. Na kmetih, v Bosni, ali pri ciganih...samo da je VW, Opel, Mečka, ali kakšen podrt Benđo, Audi, pa je cigan tako vesel, da celo cigansko naselje odojka peče in pleše cel teden .
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Tukaj ima Sjtv kar prav. Razlika med kupci je.
Kupec škode, Kie, Hyundai dobi to kar plača.
Kupec svete trojice pa plača to kar upa, da je dobil.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Tukaj ima Sjtv kar prav. Razlika med kupci je.
Kupec škode, Kie, Hyundai dobi to kar plača.
Kupec svete trojice pa plača to kar upa, da je dobil.
To sicer nisi slabo povedal, ampak jaz mislim, da je treba še drugače gledat na stvar.
Kot vemo, največ garancije in razna daljša jamstva nudijo ravno Korejci in Japonci.
In vsak, ki se tega zaveda, bo na svojem avtu iskal vsako najmanjšo napakico, samo da bo to napako v garancijskem roku še odpravil.
Torej lastniki avtomobilov, ki imajo daljšo garancijo, prav iščejo najmanjše napakice.
In nihče me ne bo prepričal, da so lastniki nemških avtov tisti, ki so, kao, bolj zahtevni.
Ravno obratno je. Ta vsesplošna ljudska zaplankana prepričanost v nemško kvaliteto je tok zakoreninjena v trdih balkanskih glavah, da lastniki teh nemških avtov "požrejo" vse hibe svoje svete naprave, samo da jim ni potrebno priznat, da so se pri svojem preplačanem nakupu zajebali.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Tukaj ima Sjtv kar prav. Razlika med kupci je.
Kupec škode, Kie, Hyundai dobi to kar plača.
Kupec svete trojice pa plača to kar upa, da je dobil.
To sicer nisi slabo povedal, ampak jaz mislim, da je treba še drugače gledat na stvar.
Kot vemo, največ garancije in razna daljša jamstva nudijo ravno Korejci in Japonci.
In vsak, ki se tega zaveda, bo na svojem avtu iskal vsako najmanjšo napakico, samo da bo to napako v garancijskem roku še odpravil.
Torej lastniki avtomobilov, ki imajo daljšo garancijo, prav iščejo najmanjše napakice.
In nihče me ne bo prepričal, da so lastniki nemških avtov tisti, ki so, kao, bolj zahtevni.
Ravno obratno je. Ta vsesplošna ljudska zaplankana prepričanost v nemško kvaliteto je tok zakoreninjena v trdih balkanskih glavah, da lastniki teh nemških avtov "požrejo" vse hibe svoje svete naprave, samo da jim ni potrebno priznat, da so se pri svojem preplačanem nakupu zajebali.

Pozabljaš, da ne govorimo o našh koncih, niti o bosni, niti o balkanu nasploh. Malo si poglej, od kod je raziskava, o kateri govorimo ...
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Suma sumarum pomembno je, kako si z investicijo zadovoljen. In Opel je tukaj med najboljšimi.
smile-1.gif