Tesla MODEL D

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Pac_Man

⋆Распут&
10. maj 2014
2.211
0
36
Musk je čez noč zatweetal tole:

"About time to unveil the D and something else"

By57o4jCYAECwsq.jpg


https://twitter.com/elonmusk/status/517486950589014016
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Kaj je prednost? Točno en post pred tabo je napisano.

Torej na zadnji osi obstoječ pogon, na prednji pa nov predvidevam da manjši motor, pri električnih vozilih je taka rešitev veliko boljša kot prenos s kardanom in vmes še ne vem kašne sklopke in diferenciali. Norvežani ga bodo zelo veseli.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Ja, ampak 4 kolesni pogon pri ICE motorjih poveča porabo. Bi v primeru štroma bilo kaj drugače, torej manjša "poraba" ali samo večja "zmogljivost"?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Morda bi se poraba res malenkost povečala, ampak samo malenkost kolikor te pač stane izguba dodatnega diferenciala.

Ne vem kaj točno pri klasiki povzroča višjo porabo, ampak predvidevam da sama sklopka ki v resnici ni nikoli 100% odklopljena in povzroča nekaj dodatnega trenja.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.088
113
Trenje je bistveno (tudi če 4x4 ni stalni se kolesa ne obračajo prosto na osi ampak ženejo vsaj še diferencial), drugi faktor je pa masa. Vse to skupaj viša porabo pri ICE in jo bo tudi pri EV (recimo vkolesni motorji nimajo izgub pri prenosih, ampak vseeno imajo manjši izkoristek od centralnega motorja pri enaki nazivni moči ker imajo še vedno notranje izgube.
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.855
685
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Morda bi se poraba res malenkost povečala, ampak samo malenkost kolikor te pač stane izguba dodatnega diferenciala.

Ne vem kaj točno pri klasiki povzroča višjo porabo, ampak predvidevam da sama sklopka ki v resnici ni nikoli 100% odklopljena in povzroča nekaj dodatnega trenja.

Pri ICE ful izgubiš moči ko prenašaš moč na kolesa, saj je vmes menjalnik, diferencial pa verjetno še kaj. Pri 4WD pa so izgube še večje, saj imaš te sisteme podvojene (ok, menjalnik je še vedno le eden).

Pri elektriki pa imaš motor zelo blizu kolesa in je precej manj izgub, plus regenerativno zaviranje lahko imaš.
Je pa IMO pri 4WD elektriki slabši izkoristek kot 2WD. Razlog je naslednje: potrebuješ ali dva motorja (spredaj/zadaj) ali pa en motor + mehanski prenos na drugo gred.

V primeru dveh motorjev imata le-ta slabši izkoristek (močnejši in večji motorji imajo vedno boljši izkoristek - velja tako pri ICE motorjih, kot pri električnih). Pri mehanskem prenosu na drugo gred pa je itak ista zgodba kot pri ICE - trenje.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Ne vem kaj točno pri klasiki povzroča višjo porabo, ampak predvidevam da sama sklopka ki v resnici ni nikoli 100% odklopljena in povzroča nekaj dodatnega trenja.

To,kar si napisal,torej izguba zaradi trenja + dodatna skupna teža avtomobila. Npr BMW 5 xDrive je več kot 100 kg težji od različice z zadnjim pogonom...
 

Pac_Man

⋆Распут&
10. maj 2014
2.211
0
36
Jup, ain't model D, verjetno samo dvomotorna verzija modela S.

Poraba pri dvomotorcu bo zagotovo večja - zaradi izgub v prenosu, dodatne mase in morebitnih dodatnih konjev, koliko je pa vprašanje.

Danes je pa prišlo ven, kaj bi znalo bit "something else". Rabljene Tesle z garancijo, verjetno v rangu 35-50k USD. V ZDA seveda.

https://time.com/money/3476195/tesla-model-s-used-certified-preowned/

Starting in the spring of 2016, many Model S’s will be three years old, a point at which Musk had guaranteed customers he would buy vehicles back at or near 50% of their original price, should the customer be interested. The expectation is that many early Model S buyers will take Tesla up on its trade-in option (presumably to buy a new Tesla, the automaker hopes). Tesla will service these used vehicles and then resell them at prices probably in the range of $35,000 to $50,000—pricey by used-car standards, but a deal compared to the sticker price of a new Model S, which starts at around $70K.
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.900
640
113
Tole ni neumno, eni kupci bodo srečni ker bodo "star" Model S lahko zamenjali v stilu staro za novo + doplačilo.
Drugi pa bodo veseli ker bodo dobili "refurbished" model za pol cene...
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.900
640
113
No tole je povsem druga reč... Tip je kupil odpisan model S in ga porihtal na lastno roko.
Zdaj pa rabi pomoč od Teslamotors da ga "aktivira".
Oni pa tega nočejo narediti, ker se bojijo da je avto v (pre)slabem stanju in da bo metal slabo luč na firmo, ko bo zagorel za taprvim ovinkom... Jih čisto razumem.

Factory refurbished je pa nekaj čisto drugega.
Tam firma v detajle pregleda vozilo, zamenja vse dele, ki so obrabljeni z novimi in da tudi garancijo na tako vozilo...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Mah, naj raje not zložijo vsaj tisite osnovne stvari, ki jih avto mora met, sploh v tem razredu. Avtomatsko zaviranje pri mestnih hitorstih (to majo že tamali avti), pa avtomatsko zaviranje izven mesta, pa lane assist (tisti, ki popravi smer ne tisti, ki samo opozarja). To, kar so zdaj napovedali (lane assist ki samo opozarja) sem glih zdaj 14 dni vozil v Twingotu (ki ima tudi speed limiter, ki ga Tesla, če se prav spomnim, nima). City brake tudi ni nil nedosegljivega pri avtih za 10 jurjev ...
Skratka, fajn bi bilo, da najprej za osnove poskrbijo. Da o tem, da osebno avta brez EuroNCAP rezulata ne bi kupil, niti ne govorimo.
Žalostno je, da znajo sporducirat tako tehnološko napreden avto, akr se tiče pogona, potem pa padejo na najosnovnejših izpitih (s kvaliteto izdelave vred).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ne moreš vse naenkrat, sploh če nočeš kupiti sistema od koga drugega. Poslovni model jim kot kaže uspeva, prodajajo tisto kar drugi nimajo.

Isto se bo zgodilo z vsem tem senzorji, ne bodo predstavili tistega kar ima konkurenca, temveč bodo predstavili nekaj kar je več od konkurence.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.