Tesla MODEL 3

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
Kako je pa s servisnimi posegi? Ali oddaš avto pri nas ali ga moraš sam peljati drugam? Kolikor vidim service centra pri nas še vedno ni. Ne provociram. Osebno mi je slabo razvejana ali nekompetentna servisna mreža dealbreaker pri kateremkoli avtomobilu. Serijski defekti, vpoklici itd. me niti ne motijo, če jih le ni preveč. Pričakujem pa, da bo vse, razen najtežjih napak rešeno v enem ali največ dveh dnevih.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.970
2.687
113
Kako je pa s servisnimi posegi? Ali oddaš avto pri nas ali ga moraš sam peljati drugam? Kolikor vidim service centra pri nas še vedno ni. Ne provociram. Osebno mi je slabo razvejana ali nekompetentna servisna mreža dealbreaker pri kateremkoli avtomobilu. Serijski defekti, vpoklici itd. me niti ne motijo, če jih le ni preveč. Pričakujem pa, da bo vse, razen najtežjih napak rešeno v enem ali največ dveh dnevih.

Kakor mi je zadnjič razložil ta ki me je klical iz Tesla centra na Leskoškovi, da bo to sedaj vse se urejalo pri nas. Zaenkrat seveda samo v LJ, ne vem kako mislijo kaj širiti mrežo, ampak glede na to da sem iz Lj. me to niti ne gane preveč.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.173
8.953
113
lepo napisano, je pa res, da je to sekta, se pozdravljamo , kot hondaši pred časom. Jaz bi Sa tudi imel, ampak za do 20k€, vse ostalo jama.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Kakor mi je zadnjič razložil ta ki me je klical iz Tesla centra na Leskoškovi, da bo to sedaj vse se urejalo pri nas. Zaenkrat seveda samo v LJ, ne vem kako mislijo kaj širiti mrežo, ampak glede na to da sem iz Lj. me to niti ne gane preveč.

Servis na Leskovškovi naj bi bil v kratkem (plan je bil januar), prevzemi so stekli novembra ali decembra. V Avstriji je tako, da imajo mobilni servis, torej večino malenkosti ti mobilni ranger uredi doma na dvorišču, tako da avta nikamor ni treba voziti. Za večje zadeve pa so servisi. Ne vem ali so mobilni rangerji tudi za SLO planirani, glede na majhnost države verjetno še ne, ampak če si iz LJ ali okolice, itak ni problem.

Za MS in MX sicer recimo že obstajajo aftermarket zavore (brembo), za podvozje ne (morda kakšen končnik, roke recimo zagotovo ne), za M3 pa še ne. Filter zraka se tudi dobi za male pare na www. V bližnji prihodnosti bodo te komponente tudi za 3 in Y na voljo na www oziroma pri nepooblaščencih.

Hja, to s pozdravljanjem je res malo hecno. :)
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ma ne vem, jaz se pa ne maram pogovarjat ne s Siri, ne z Neo boxom... mogoče je v avtu malo bolj uporabno, da ne gledaš stran od ceste ampak vseeno, ne verjamem da bom to kaj dosti uporabljal.

Siri in box tudi sam ne uporabljam, v avtu pa za spotify voice command redno uporabljam, za ostalo ne. S ima še vedno stikala za okna in ogledala, tako da ni potrebe po tipkanju na zaslon. Tudi desno kolesce na volanu se da sprogramirati, jaz ga uporabljam za spreminjanje jakosti pihanja ventilacije, spreminjanje temperature je vedno na sync in vedno na displeju, tako da ni moteče.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.970
2.687
113
Super, hvala za info iz prve roke. Te lahko se vprasam kako je avto povezan na net in ga kontroliras preko aplikacije. Ima avto notri simko in imas kaksen podatkovni paket ali kako?
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
LTE povezava, sim kartica je verjetno vgrajena nekje v MCU, tesla časti podatke. App je nadzorovanje statusa baterije in njenega polnjenja, gretje/hlajenje kabine, zračenje (šipe lahko za ca 5 cm odpreš na daljavo, zapreti jih ne moreš), odklepanje/zaklepanje, hupa, luči, summon funkcija za odparkiranje (odvisno od verzije avtopilota, jaz to imam). To je v glavnem to, gotovo pa sem še kakšno malenkost pozabil.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

bev

Fizikalc
25. apr 2017
332
209
43
S v primerjavi s 3 , čist drug rang. Trojka je zame še vedno rang ID3. Majhen a nabrit jajc. Ko pa gledaš trojko "v faco" in za volanom šoferja je pa martin krpan na kobilici. Men prav smešno. Trojke ne bi imel, no tudi S ne ker je prenizka, X pa takoj. Sam ne dam tolk cajta za X :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: afroC

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ja optično je trojka spredaj tudi meni malo hecna, moj štiriletnik ji pravi spaček. :) Predvsem to kar pišeš, pojavnost na cesti ko ji pelješ naproti, primerjava s Krpanom in Kobilico je na mestu. S strani in zadaj je ok, itak pa jo sam gledaš 99 % od znotraj.
Ampak v primerjavi z id3 je meni 3 OK za pogledat.
 

Jumbo

Zelenc'
29. maj 2020
25
21
3
Ker je tukaj dost Tesla teoretikov, bi me zanimalo če ma kdo še kaj praktičnih izkušenj. Torej zanimam se za nakup modela 3. Testno vožnjo imam rezervirano na Leskoškovi ampak, korona in te fore, tako da moram še malo počakat. Malo kolebam med ID3 in Tesla 3. Tesla mi je všeč, ker hvalijo vozne lastnosti, long range, avtopilota, infotainment,... ID3 je pač VW, je pa res da vidim, da ima tud ta uberwagen kar dosti porodnih težav. Kakšne izkušnje, nasveti so dobrodošli.
Jaz ti lahko povem izkušnje z Model X long range 2020, ampak razen karoserije/prostora ni velikih razlik s 3ko. Po več VW-jih, Audi-jih in 2 Porsche-jih (s temi so bili sami problemi, več kot 30x na izrednem servisu v 4ih letih in 4x menjan motor pri Boxsterju!), je Tesla najboljši avto, kar sem jih do sedaj imel. Do sedaj 30.000km in 3 manjši problemi, ki so bili rešeni online, oziroma je prišel Tesla-Ranger k meni domov popravit. Kvaliteta izdelave ni bila pri Porsche-ju nič boljša (ok, tukaj je kar velika razlika med S/X in 3/Y...ampak je tudi cena dvojna). Občutek v voznji brez primerjave z ostalimi...instant torque elektromotorja moraš enostavno sam dozivet (občutek pospeška je dost hujši, kot v 911-ki in Boxsterju...kljub temu, da ima avto 2,5t). Avto se z vsakim update-om izboljšuje (ok, včasih tudi poslabša, ampak to se z bugfixom hitro reši).
Strahu zaradi dosega ne rabiš imet. Poleti imam ca. 450km, pozimi 350-400km (WLTP 510km) Če nisi ravno poslovni potnik v Nemčiji, je to brezpredmetno. Iz prakse ti lahko povem Zürich - Ljubljana (750km) štart s 95%, 2x 15-20min postanek in v Ljubljani še 40% baterije, brez šparanja desne noge čez Nemčijo. Kar je potrebno spremenit je mindset: Z ICE-jem polniš, ko moraš...z EV-jem polniš, ko lahko! (med nakupom, sprehodom v mestu, doma ponoči...). Je pa seveda ogromna prednost, če lahko polniš doma. Priklop kabla ti vzame 3s in avto je vsako jutro poln ter seveda lepo ogret, oz. ohlajen. Velika prednost Tesle pred ostalimi EV-ji je trenutno tudi gosta Supercharger mreza...plug and charge in vedno deluje...pri drugih sem ze dozivel veliko problemov pri polnjenju na hitrih polnilnicah.
preko app-a lahko avto ogrevaš, poleti tudi hladiš!!! Share-aš navigacijo, Spotify....ampak brezveze razlagat. Avto je potrebno dozivet par dni, da razumeš prednosti (pa tudi slabosti, vendar so te za moje razmere/potrebe minimalne...npr. Rainsensor, ta je bil verjetno leta 1976 pri zastavi boljši). Od avtopilota ne smeš pričakovat čudezev v Evropi zaradi strozjih regulacij, kot v USA...ampak ca. 90% avtocestne voznje ga ima vklopljenega. Še vedno sem pozoren in nadzorujem, kaj avto dela. Vendar ne rabiš aktivno krmilit in je neprimerno bolj sproščena voznja. Po dolgih voznjah pridem veliko bolj nestresno/spočito na cilj, kot s prejšnjimi avti pri enakem načinu voznje.
Infotainment lahko primerjaš z Applom...enostaven UI in deluje bp. Brez nepotrebnih, 100tih podmenijev itd.
Odločit se moraš sam, kaj ti paše in ti je tudi všeč...za mene trenutno ni alternative v tem segmentu (pa naj bo S, X, al pa 3/Y).

Pa še glede stroškov: Tukaj so EV-ji oproščeni cestnine, obveznih servisov pri Tesli ni, elektrike porabim za avto +/- 70 EUR (nočna tarifa 12c/kWh...supercharger-e imam z X zastonj, ampak je ta delez pri meni trenutno zaradi Korone zanemarljivo majhen). V primerjavi s prejšnjimi avti (cestnina, servisi, bencin) ca. 300-400 EUR manj na mesec pri 30-40k na leto. Plus pri enaki vrednosti/moči avtomobila je zavarovanje zaradi e-bonusa ca. 40% ceneje. To je seveda moja računica. Po drzavah/prevozenih kilometrih, itd... se to seveda razlikuje.

LP
 
Nazadnje urejeno:

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
... je neprimerno bolj sproščena voznja....Infotainment ....
Odločit se moraš sam, kaj ti paše in ti je tudi všeč...za mene trenutno ni alternative ....... še glede stroškov..
Super zate, sam glej da ti na screenu čez cajt slučano ne napiše/pop-up : "Your ShareWare Licence has expired" :evil: + "Your driving Has been terminated" :jok: ... s/off ..
 

Jumbo

Zelenc'
29. maj 2020
25
21
3
Super zate, sam glej da ti na screenu čez cajt slučano ne napiše/pop-up : "Your ShareWare Licence has expired" :evil: + "Your driving Has been terminated" :jok: ... s/off ..
Sicer ne razumem smisla tvoje objave...ampak ok, vsakemu svoje. Če bodo kdaj funkcije na abo, oz. kot shareware tudi ok. Dokler plačaš, te ne rabi bit strah. Če pa ne plačaš, je pa normalno, da tudi ne koristiš oz. ne deluje.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Sicer ne razumem smisla tvoje objave...ampak ok, vsakemu svoje. Če bodo kdaj funkcije na abo, oz. kot shareware tudi ok. Dokler plačaš, te ne rabi bit strah. Če pa ne plačaš, je pa normalno, da tudi ne koristiš oz. ne deluje.

Jaz elektrike porabim max. 10 EUR na mesec (nimam free SuC), ostalo polnim brezplačno. Seveda pa menda avta za 50 ali 100k+ EUR ne kupiš ker boš lahko zastonj polnil. Tudi ni nek pomemben faktor pri TCO, ker nova S/X na leto/mesec izgubiš toliko, da je tistih 100 EUR ki jih prihraniš na gorivo povsem nerelevantnih. M3 je tu zaenkrat še malo specifičen, saj imajo rabljene višje ceno kot pa nove, no vsaj oglaševane. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Jumbo in Guinness

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.970
2.687
113
Gledam tole in tudi meni ni jasno. Trojke so rabljene tam, tam z novimi, noro. Pa še to, v DE je trojka 4k cenejša kot pri nas in tam država da 9k subvencije, pri nas pa 4,5. :gorjaca:
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ja, ampak če nisi nemški rezident, žal ne boš imel od tega nič, še 3k subvencije, ki je v konfiguratorju že odšteta, ti bodo črtali. Tako je 42990 nemška cena za tujce, ne 39.990 (M3 se je se je prejšnji teden pocenila v DE za 3k, v AT sta se pocenila samo LR in P, v SI pa so cene za vse variante ostale enake). V Avstriji je recimo po odšteti subvenciji SR+ še vedno 3k (ali celo 4k) dražja kot pri nas. Kljub 1500 podražitvi zaradi zmanjšane subvencije v SI se še vedno izplača naročiti pri nas. Če bo cena v prihodnje padla, ti bodo ceno pred dobavo avta (po dobavi seveda ne več) itak znižali in dobiš saldo nakazan nazaj na TRR.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.970
2.687
113
A res? Kolikor sem se pozanimal v konfiguratorju cena še ni odšteta. Tudi članek v financah danes:

Tesla je po novem letu znižala cene nekaterih modelov na nekaj evropskih trgih, največ v Nemčiji. Osnovni model 3 standard range v Nemčiji zdaj stane pod 40 tisočaki (prej 42.990 evrov). Po odbitku subvencije pa se je cena znižala na 33.990 evrov, natančneje na 34.970 evrov z vključenimi obveznimi stroški prevoza in dokumentacije.