Terenec do 5k

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
Zdravo.
Za potrebe gradnje vikenda se isce terenec oz suv, motor ni pomemben lahko je bencinar, se bo pa vozil tudi po ac lj-koper pomembna je oddaljenost od tal saj ceste na parcelo se ni, vlecna kljuka, 4x4 itak,..gledam freelander, kaki hyundai, suzukiji, toyote,..itd. Kaksni predlogi?
Hvala. Lp
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Kaj nisi 2 meseca nazaj rekel, sem prodajal Subaru Outbacka...
 
  • Všeč mi je
Reactions: disc

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.084
439
83
45
dolenska
Rav4 ali neki od Honde. Tko so meni svetovali, ko sem nekaj podobnega iskal kot ti. Le da jaz sem že v štartu gledal bencinarja. Kupil sem rav4, 05 letnik.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Drifter

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Pogoji so nemogoči, tako da povej kompromis.

Ti pa povem kaj ti bodo predlagali uporabniki ...
1. romex -> kupi jeepa, vsaj 30 let starega, investiraj v delavnico da ga obnoviš ali pa alternativno 1. generacijo mercedesa ML
2. mosserro -> subaru forester, ni dileme. Bolj je podrt boljši je.
3. kameleon -> daj 10k zraven in kupi joto LC, ni druge

Jst bi ti priporočil SUV tam do leta 2005-2010, sploh zaradi AC. Best PP imajo korejski.
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
Hvala za odgovore. Tudi meni je rav4 se najblizje gledal sem tudi xtrail so baje tudi ok.. kako so pa kaj prvi freelanderji?
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
Subaruja mogoce nebi ker vem da so rust bucket in poraba 20L. Sploh pa nevem ce imajo dosti oddaljenosti od tal..
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Ja sej, potreben je kompromis nekje. Lahko recimo kupi japonski "kai" terenec, ki je zmogljiv za na teren, samo se boš od lj-kp peljal za tanajbolj počasnim šleparjem pa še to boš oglušel, ven iz avta padel kot bi se prevažal v sodu in če si večji od 1.7m dobil še instant išias. S tem da več kot gajbe pira na vikend ne boš zapeljal, pri prikolici pa tudi obstaja logična masna omejitev.

Od terencev s šasijo so v rangu do 5k samo problematični. Sicer kakšna Vitara je še ok, samo so šasije večinoma pregnite, pa francoski dizli niso ravno bogvekaj. Nissan, LR, .. karkoli pač je v tem rangu je samo vreče brez dna.

Od softičev ki so še narejeni za na teren je nissan x-trail, angleški freelander in potem korejska naveza tucson/sportage. Nissan s probematičnimni dizli, bencinarjev ni, angleži z problematičnimi bencinci, dizlov ni ... korejci so tu najboljša opcija.

RAV4 je ok prva generacija ampak ti so že v rangu oldtimerjev (redki in težko dobit ok primerek), druga generacija ima zanič pogon. Honda za ceno kot se gleda s to generacijo podobno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Drifter

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.994
10.747
113
kod Džej-Zija
Subaruja mogoce nebi ker vem da so rust bucket in poraba 20L. Sploh pa nevem ce imajo dosti oddaljenosti od tal..
Gnijejo nekje do letnika 2004, potem ne več. Forester 2. gen., torej letnik 2002-2007, ima dobro oddaljenost od tal, 21 cm. Če rabiš več, so dovolj enostavni posegi za dvig za dodatnih 3-5 cm. Poraba je bolj 10, daleč od 20.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Drifter
2. jul 2020
5.060
6.607
113
Rav4 ali neki od Honde. Tko so meni svetovali, ko sem nekaj podobnega iskal kot ti. Le da jaz sem že v štartu gledal bencinarja. Kupil sem rav4, 05 letnik.

Rav4 bencinar je malo rizika, 1ZZ (1.8) so znali uničevati katalizatorje in žreti olje.

Glej kakšne Tuscone, Sportage, Honde so tudi kar ok, če dobiš kaj za tako ceno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Drifter

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
Ce bi obstajal passat 3bg 4motion v suv razlicici sploh nebi spraseval tle ker s tem avtom sem naredil 630k km po vseh najbolj jebenih terenih in a polno prikolico in me ni nikoli pustil na cedilu se zdaj se vozi po cesti.. najraje bi seveda kaj azijskega vendar je polno enih kompromisov ali ima super pogon pa gnije ali pije kot fap pa je ostalo ok ali ni za na ac pa vse ostalo ok itd.. ok se pravi freelander no go, ok xtrail 1gen? Rav4 ima zanic pogon? Lahko malo bolj natancno? Vozilo se bo po suhi primorski kamniti podlagi pogoj je oddaljenost in seveda pogon, avto nebo videl blata oz nekega gozdnega terena. Ce je motor presvoh pol tud prikola ni pogoj lahko pac veckrat peljem v kuferamu ni panike. Motor je vseeno kaj je kak neproblematicen benz bi biu super ampak da je dovolj mocan za ac je tudi pogoj da ni samuraj z 45ps da me ne ferdirba sleper ki bi me spregledu in v rit..
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Če je kamnita podlaga in še kaj v klanec potem bo skoraj obvezno pogoj reduktor. Tu pa SUV odpadejo, sicer večina jih ima krajše brzine in se da vseeno relativno počasi lezt, samo je precej razlike do pravega reduktorja.

Za kamen glej da kupiš nekaj kar ima dimenzijo gum kjer obstajajo kvalitetne AT gume, ker ravno na kamnih se pozna razlika v dobrih gumah (ojačane bočnice, dodatne ojačitvene plasti materiala).

Oddaljenost od tal je tudi "relativna", vsi našteti v tej temi imajo tehnično oddaljenost od tal med 19-21 cm. To je 2cm razlike ki ne pomenijo nič. Isti kamen prideš malo drugače (hitreje) in podrsaš, ali pa ne. Postavitev delov podvozja, medosna razdalja, previsi ipd. določa uporabno oddaljenost od tal in tu dokler ne poskusiš ne veš ali nekaj ustreza pogojem ki jih imaš. Če buta v podvozje še vedno lahko kupiš liftkite ali pa namestiš šusplate, tudi za SUV sceno o kateri je govora se vse to najde.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Drifter

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.084
439
83
45
dolenska
Jaz imam 2.0 bencinara. Ne pije olja. Porabo imam 10l normalne cestne vožnje. Za AC pa ta ni, ker je glasen za popizdit. Enkrat na mesec že preživiš. Rja se je pri moji tudi začela delat. Nevem kako je s homologacijo za gume, ker jaz bi raje imel ožja a nimam vpisano. Sedaj so gor 235 širine. Poznam še Hyundaje in pri teh avtih so problemi zadaj, ker rado rjavi in se zna zgodit, da ti fedr al amortizer pogleda v prtljažnik.
Honde okol mene se tudi sam vozi, dizlarce kot bencinarce.
Za 5k bo dec mogel mal zobe stisnt in kompromis naredit.
Plus za Toyoto je, da dela. Vsaj moja. Minuse sem napisal. Ko sem avto kupoval sem najprej hotel Subaruja samo je bil problem ker so bili vsi nad 300k plus prevrteno verjetno. Za dobrega Subaruja je treba kr v žep sečt in srečo imet.
Dam glas za Honde in Toyote. Vitare znajo bit kr problematične. Vsaj en sodelavec se je neki hvalil, da ga je kr ob evre spravljala.
En znanec je imel rav4 05 dizlarco in je rekel, da je kr hitro šla sklopka. Je pa dec veliko vlačil prikolice. Po njegovih besedah je šla sklopka hitreje kot pri drugih avtih. Kake tovore vozi pa ne vem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Drifter

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.656
113
Toyoto LC da je dobra za 5k pozabi......rabiš še 2 ledvici prodat da ti bo služila.....
 
  • Ljubezen
Reactions: RoMeX

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Pogoji so nemogoči, tako da povej kompromis.

Ti pa povem kaj ti bodo predlagali uporabniki ...
1. romex -> kupi jeepa, vsaj 30 let starega, investiraj v delavnico da ga obnoviš ali pa alternativno 1. generacijo mercedesa ML
2. mosserro -> subaru forester, ni dileme. Bolj je podrt boljši je.
3. kameleon -> daj 10k zraven in kupi joto LC, ni druge

Jst bi ti priporočil SUV tam do leta 2005-2010, sploh zaradi AC. Best PP imajo korejski.


w163 merqa res lahko priporočim.. Naš ima 700k, vsak dan vleče prikolico in par ton na njej.. bi ga že zdavnej zamenjal pa noče in noče crknit :) za 5 jurjev dobiš že orenk naloženga..

Za jeepa moraš met čas, denar in prostor kjer boš šraufal.. to pa nemorem priporočit, razen če imaš rad nepremičnine. :) in pa 5 jurjev nebo dost za enga solidnega, cene jeepov so šle v višave.. kar je blo 2 leti nazaj 5k je danes med 7 in 10..

Vsi so zmer govoril, da nebo nč iz mene... evo me 15 let kasnej, fullblown nepremičninski agent :D


1652201469553.png