Temna stran zelenih tehnologij

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Sad od kje jemlješ ti vso to znanje?
praviš: "Sem pa bil zraven, ko se je prisilna regeneracija izvajala in se je res nekaj kadilo."

Ko se prisilna regeneracija izvaja jebeno smrdi. Tudi vročina je konkretna. Se je že dogajalo, da je izpod avta začel vosek kaplat, ko ga je topilo. Ni to tak usput nekaj na 1-2-3.
Pa zanimivo, da se tolko folka ukvarja z izklaplanjem, odstranjevanjem, čiščenjem ipd DPF filtrov, če itak ni problemov po tvojem. Zakaj si pol folk dela stroške če zadeve delajo? Oziroma to veš, da ima DPF neko življensko dobo in po tem je preveč pepela not, da bi normalno deloval. Potrebna zamenjava. Ajde povej kolko folka poznaš, ko so DPF menjali z novim?
Zanimivo je tudi, da sploh obstaja program prisilne regeneracije, če praviš da ni problemov?

Pač v praksi so zadeve malo drugačne kot to kaj ti pišeš. Ker ni pri vseh tako kot pri tebi.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.459
9.154
113
Sad od kje jemlješ ti vso to znanje?
praviš: "Sem pa bil zraven, ko se je prisilna regeneracija izvajala in se je res nekaj kadilo."

Ko se prisilna regeneracija izvaja jebeno smrdi. Tudi vročina je konkretna. Se je že dogajalo, da je izpod avta začel vosek kaplat, ko ga je topilo. Ni to tak usput nekaj na 1-2-3.
In kje sem trdil, da pri PRISILNI regeneraciji ne smrdi in da ni vročine? A ti znaš brat? Bil sem zraven, ko se je večkrat delala prisilna regeneracija na 1.6JTD. In to na avtu, ki je delal 60 km v eno smer vsak delavnik. Pač polizdelek, isto kot Oplov 2.0 dizel letnika 2012, z neustrezno tehnično rešitvijo za DPF. Pač se je kolega potem znebil tega polizdelka in kar naenkrat nima več težav z DPFjem.
Trdil sem, da se pri 700 vrtljajih v prostem teku na vozilih ne izvaja NORMALNA regeneracija, no očitno se po izjavah zaseke na polizdelkih tipa JTD izvaja tudi v prostem teku. Lahko je bilo pa še kaj drugega narobe v tistem konkretnem primeru.
Pa zanimivo, da se tolko folka ukvarja z izklaplanjem, odstranjevanjem, čiščenjem ipd DPF filtrov, če itak ni problemov po tvojem. Zakaj si pol folk dela stroške če zadeve delajo? Oziroma to veš, da ima DPF neko življensko dobo in po tem je preveč pepela not, da bi normalno deloval. Potrebna zamenjava. Ajde povej kolko folka poznaš, ko so DPF menjali z novim?
Zanimivo je tudi, da sploh obstaja program prisilne regeneracije, če praviš da ni problemov?

Pač v praksi so zadeve malo drugačne kot to kaj ti pišeš. Ker ni pri vseh tako kot pri tebi.
Še enkrat, ne bereš. Sem zgoraj že takoj napisal tole:
Se pa strinjam, da imajo določena vozila težavo zaradi neustrezne tehnologije/dizajna: na pamet mi pride recimo Insignia dizel tam letnik 2012. Tam si pa hitro rezal ven DPF, ja.
 

torentino

Majstr
8. sep 2009
374
311
63
Ne bi o tem
vsaka tehnika, ki jo tumpasti mehanik pod kozolcem nafuka, da si misli da dela, čeprav je skozi samo luknja ni ravno prispevek k ekologiji.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Skratka....
*iebesj kripto.....redke kovine bodo dnar obračale!