Telemachovi mrki

Patsy

Pripravnik
24. jul 2007
650
0
16
Celje
Pri nas v Šentvidu LJ pa danes ni bilo signala pri Telemachu od 7h zjutraj do cca 14h. A še komu ni delal?

Večkrat se pojavijo kakšne motnje, ampak Telemach seveda ni nič kriv ampak so modemi itd. No po današnjem pregledu modema so to le izključili in je napaka na njihovi strani. A se splača reklamirat in zahtevat nižji račun? Je že kdo poskusil?
redface-1.gif
 

Patsy

Pripravnik
24. jul 2007
650
0
16
Celje
Nič računa.
wink-1.gif
Pa saj ne gre samo zaradi računa.

Mene bolj moti njihovo sprenevedanje. Vidiš, da se modem povezuje pa ne poveže, pa ti preko telefona nabijajo da je modem pokvarjen. Češ, ženska kaj pa ta ve o tehnologiji.
frown-1.gif
Če traja mrk uro, dve že potrpiš, pa restartiraš modem. Tole danes je bilo pa too much, sploh če imaš delo pa drugi čakajo nate. Eden bi že moral prevzet odgovornost.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
najprej preberi splošne pogoje, če tam kaj piše o upravičenosti reklamacij. siol je npr. imel napisano, da ti reklamacijo upoštevajo šele, če internet ni delal več kot 3 delovne dni. pri T-2 sicer v splošnih pogojih nič ne piše o tem, vendar so za 11 dni nedelovanja interneta (od dneva prijave napake do odprave) znižali račun za 10% (po pisni reklamaciji in nekaj klicih na helpdesk). za telemach pa ne vem.
 

GSMobil

Fizikalc
6. jan 2008
2.516
6
38
Patsy, zdravo... Poglej, takole ti bom rekel. Ne vem sicer za točno tvoj primer, ampak če so ti na tehnični podpori, kamor si najbrž klical, povedali da je modem online in da linija do tebe je, potem je. Verjemi, ni razloga, da bi bilo drugače... Če se je videlo, da je modem offline in je diagnostika pokazala, da je nekaj narobe se je sigurno izdal servisni nalog za pregled tvoje linije in odpravo napake. Servisni nalog se mora izvršit in odpravit v roku 48ih ur in toliko tudi piše v pogodbi, da okvara lahko traja. Za ta čas ne moreš zahtevat zmanjšanega zneska, kar je pa več, pa lahko in se ti odbije od mesečnega računa. Je pa še ena neprijetna reč. Kdaj tudi Elektro kaj ureja in ima nujna vzdrževalna dela pa ni elektrike na omaricah, takrat pa nič ne moreš. Dela Elektro in ne Telemach... jebiga, tudi oni morajo kdaj kaj zrihtat. Pa še en nasvet: ko ti NET ali KTV ne dela, javi operaterju to takoj, saj ti brezhibna storitev pripada, ker jo plačuješ, ne čez par dni ali en teden, pa potem stokat, da en teden pa ni delalo.
Verjemi pa, da dobro vem, kako težko delo imajo fantje na HelpDesku. Veš koliko je strank, ki kličejo da jim internet ne dela, diagnostika modema in logi pa pokažejo, da je net linija neprekinjena že 172 dni? Si predstavljaš kako se je potem s tako stranko pogovarjat? Za njo, kot laika net ne dela in kriv je operater in pika. Pa dobro vemo, da v računalništvu še zdaleč ni tako, da je lahko krivia sto in ena napaka...
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Podobno foro sem imel tudi sam z Elektrom. Kablske ni blo elektrika v bajti pa. Fora je v tem da se njihovi ojačevalci napajajo po kabelskem omrežju, torej je lahko izpad elektrike v sosednji vasi (od koder dobijo ojačevalci štrom) pa kabelska pri tebi ne dela, kljub temu da maš elektriko.
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.440
3.749
113
Jaz sem bil do sedaj s Telemachom kar zadovoljen, v zadnjih 5 letih mi samo enkrat ni delal dlje časa - tri-štiri dni pred dobrima dvema letoma ob poškodbi omrežja (komunalci so med prekopavanjem ceste naredil poškodbo na kablu).
Telemach je mirno znižal račun za 50%, brez kakšnega posebnega teženja.

"Halo, prejšnji mesec mi tri dni mi ni delal internet, vaši tehniki so bili v tem času vsaj 4x tukaj tako da je evidentirano, to je v bistvu 10% meseca, informativno me zanima če dobim mogoče kaj popusta, na računu ni nič znižano?"
- "Hmm, težko rečem... zaenkrat vam ni vam treba plačat računa, vas bomo obvestili"
(naslednji dan)
- "Halo vam prejšnji mesec tri dni ni delal internet, ne? No, ni vam treba plačat računa, dajte nakazat 50% na iste podatke pa bo to to, kar se nas tiče, vredu?"

itak da mi je bilo vredu
 

hooger

Fizikalc
5. sep 2007
1.984
17
38
Bled
tako bom reku. Kakor je stranka do njih, taki so oni do strank. In če ti kličeš upravičeno, ti tudi oni upravičeno pomagajo. Veliko pa je takih, ki pokličejo in rečejo, da jim že 7 dni ne dela internet. Tehnik si vzame 10 sekund in pogleda graf modema. Če graf kaže zadnjih 7 dni online, potem res ne vem kako lahko kdo zahteva popuste itd,,,,,
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
KSZ

Na Viču v LJ, kjer se ma tudi njihov net (po novem tudi telefon) dela internet zlo v redu. Če že kdaj ni, po kaki nevihti, se je resetiralo modem, pa je blo.
Sem jih pa enkrat klical, ker se mi je zdel, da počas dela, pa sma z operaterjem preverjala, med drugim je za test dal 10 min 1 M linijo (drgač osnovna 128/64) in je zadeva laufala kot mora. Tudi potem na stari hitrosti. Tak da nimam glih slabih izkušenj.
 

Patsy

Pripravnik
24. jul 2007
650
0
16
Celje
Ne verjamem, da so glih kaj bogi tisti na HelpDesku.

Jaz sem se sama namučila z modemom. Klicala sem jih šele ko nekaj ur ni delal in sem videla, da z opremo ni nič narobe saj se je modem cel čas poskušal povezati. Na helpdesku niso bili kaj preveč helpful.
crazy1.gif
Povedali so, da smo zjutraj pa res imeli eno prekinitev ampak da linija kao zdaj deluje bp

Ja nč, operaterja zamenjat al pa za drugič ko bo nujno še dial-up usposobit za back-up.
evil.gif


Ne morem verjet, da imajo 2 dni da zrihtajo. Kaj pa če imaš npr. ebiznis, ki je odvisen od tega?
confused-1.gif
 

BureKm

Fizikalc
27. avg 2007
1.219
0
36
www.pokerklub.si]www.pokerklub.si
Če maš ebiznis potem si vzameš pač kakšen biznis paket, kjer ti garantirajo 99% in več, da ti bo delovalo....kar pa seveda tudi stane...

Sicer pa verjamem, da ni spet vse tako lepo, kot poskušajo nekateri zgoraj prikazati....situacija je precej podobno kot pri drugih ponudnikih...če imaš srečo ti deluje brez problema, če pa živiš na napačnem naslovu pa pač ne...

To, da ti ne dela 7 ur in zahtevaš, da nekdo prevzame odgovornost je pa....smešno
smile-1.gif
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Taki, ki ste "odvisni" od internetne povezave, si nabavite poslovne pakete. Sam to stane €€€ in pol ni več tako "nujno" imet 24/7 internetno povezavo...

Če vam dan ali dva ne deluje internet to izkoriste in pojdite malo na zrak. Na sprehod, s partnerjem se mal pocrkljaj ne pa da jamrate, da vam ne dela internet ....
 

AfterEight

Fizikalc
16. sep 2007
1.217
0
36
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
Če vam dan ali dva ne deluje internet to izkoriste in pojdite malo na zrak. Na sprehod, s partnerjem se mal pocrkljaj ne pa da jamrate, da vam ne dela internet ....
To seveda drži, ampak še vseeno se ne bi zadovoljil s takšnim odgovorom. Cel dan pa tudi ne moreš brez interneta no.
wink-1.gif
 

mmx

Fizikalc
16. nov 2007
2.275
14
38
Telemach ima enake cene za fizične in poslovne upoabnike. Najbrž imaš pri poslovnih v primeru prekinitev redundantno povezavo.