Patsy, zdravo... Poglej, takole ti bom rekel. Ne vem sicer za točno tvoj primer, ampak če so ti na tehnični podpori, kamor si najbrž klical, povedali da je modem online in da linija do tebe je, potem je. Verjemi, ni razloga, da bi bilo drugače... Če se je videlo, da je modem offline in je diagnostika pokazala, da je nekaj narobe se je sigurno izdal servisni nalog za pregled tvoje linije in odpravo napake. Servisni nalog se mora izvršit in odpravit v roku 48ih ur in toliko tudi piše v pogodbi, da okvara lahko traja. Za ta čas ne moreš zahtevat zmanjšanega zneska, kar je pa več, pa lahko in se ti odbije od mesečnega računa. Je pa še ena neprijetna reč. Kdaj tudi Elektro kaj ureja in ima nujna vzdrževalna dela pa ni elektrike na omaricah, takrat pa nič ne moreš. Dela Elektro in ne Telemach... jebiga, tudi oni morajo kdaj kaj zrihtat. Pa še en nasvet: ko ti NET ali KTV ne dela, javi operaterju to takoj, saj ti brezhibna storitev pripada, ker jo plačuješ, ne čez par dni ali en teden, pa potem stokat, da en teden pa ni delalo.
Verjemi pa, da dobro vem, kako težko delo imajo fantje na HelpDesku. Veš koliko je strank, ki kličejo da jim internet ne dela, diagnostika modema in logi pa pokažejo, da je net linija neprekinjena že 172 dni? Si predstavljaš kako se je potem s tako stranko pogovarjat? Za njo, kot laika net ne dela in kriv je operater in pika. Pa dobro vemo, da v računalništvu še zdaleč ni tako, da je lahko krivia sto in ena napaka...