Telemach!!!

dune

Fizikalc
26. maj 2014
1.432
39
48
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
@dune
Imaš tudi svoj router ali uporabljaš samo 3925?

Mam še svoj router za wifi. Sem ga že imel prej. Pa še openvn klienta imam gor, tako da ne morem imeti samo cisco-ta.
 

Leon2007

Fizikalc
12. mar 2011
1.662
29
48
58
Horjul
@popotnik
Jaz mam tud 3925+Canyon router pa nimam nobenih takih problemov, res pa je, da je inštalacija bila nova leto nazaj.
 

Leon2007

Fizikalc
12. mar 2011
1.662
29
48
58
Horjul
@popotnik
men ne dela D3go na siolovem omrežju.
10.gif
 

Leon2007

Fizikalc
12. mar 2011
1.662
29
48
58
Horjul
Ej, kot kaže mora bit nekaj narobe z routerjem v moji bivši službi, ker ne gre čez.Povezava je, ne ne gre pa naprej-ijonca se ne obarva modro, tak da se opravičujem, ker nisem že prej porajtov. Bom morav iti nekam drugam probat.
 

dbest

Pripravnik
24. sep 2007
254
0
16
No meni internet ne dela že 24 ur. Na njihovi številki pa izveš da imajo povečano število klicev in da NOBEN operater ni dosegljiv, da pa so moj klic zabeležili in da me bodo poklicali nazaj, če pa me ne bodo naj pa jutri ponovno pokličem. TELEMACH POJDI V ZANZIBAR.
 

iMM

Fizikalc
9. okt 2010
1.240
2
36
Samo kliči dalje, večkrat probaj dokler ne prideš na čakanje, ker meni je to že ob več kot 3 priložnostih povedalo, pa me do zdaj niso še niti enkrat uspeli poklicat, so zgleda zelo zasedeni (sem namerno klical iz druge stevilke po tem sporocilu, ker me je zanimalo ce me bojo poklicali pa nič ...).
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.341
6.145
113
Napako lahko prijaviš tudi na tehnicna.pomoc@telemach.si .

Če se odprava zavleče, lahko delno reklamiraš račun, vendar je pogoj, da je bila napaka dejansko prijavljena.

Reklamacije storitev

10.2.
Morebitna naročnikova reklamacija ne zadrži plačila računov za storitve. Če naročnik v primeru upravičene
reklamacije, ki je posledica nepravilnosti ali pomanjkljivosti na strani izvajalca, ni mogel uporabljati storitev
neprekinjeno več kot oseminštirideset (48) ur v posameznem tekočem mesecu, se mu lahko sorazmerno
zniža mesečni znesek plačila, pri čemer tako znižanje ne more preseči višine mesečnega plačila. Prekinitev
ali zmanjšana dostopnost do storitev mora biti prijavljena in evidentirana v sistemu za spremljanje napak.
V primeru upravičene reklamacije in znižanja mesečnega plačila bo izvajalec naročniku povrnil znižanju
ustrezen del zneska plačila za storitve tako, da bo priznani znesek naročniku priznal kot dobropis na njegovem
dolžniškem računu, katerega bo upošteval ob naslednjem obračunu storitev.


Naslov za reklamacije je reklamacije@telemach.si .
 

lithium

Pripravnik
18. avg 2007
588
8
18
Včeraj sem dobil dopis, da se s 15.9 v Celju zaklepajo digitalni programi.
Vsi, ki imamo še stare pakete od ET, nam bo ostala še samo analogna TV. Priponka, kaj še ostane
rolleyes-1.gif

No, ko to naredijo, prestavljam ta priključek na T-2 start .
 

Priponke

  • 2062389-shema_analogna_celje.pdf
    311 KB · Ogledi: 402
Nazadnje urejeno:

popotnik

GPS presidente
25. feb 2010
13.226
9
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
Pa gremo po vrsti
smile-1.gif


Za TV se je nastavil ojačevalec in sedaj ima cel blok lepo sliko brez kockanja
smile-1.gif


Za internet:

Oprema: Sprejemnik 4682, Modem 3208, Router TP-Link wr1043nd, zaenkrat vse deluje odlično.
Pretikanje kanalov v primerajvi z SD škatlo občutno hitrejše.

Ob tej priložnosti bi se iskreno zahvalil uporabniku tagelind za vso pomoč preko ZS in pa serviserju Damjanu, ki je delo odlično opravil
nahrung002.gif

Tako prijaznega serviserja odkar imam internet sem prvič srečal, tako, da Telemach, upam, da zaposlite še več takih serviserjev.