Zivjo,
No da opisem situacijo pa bo mogoce znal kdo kaj pametnega svetovati:
2 leti nazaj:
- oddamo povprasevanje za SiOL ADSL za lokacijo v Rozni dolini (450m parica od centrale center - CD)
- negativno (nic razloga)
- odlocimo za Telesmeh kabelski internet in 24mesecev vezave (blazno denarja za 1.5mbps linijo - 50 EUR)
- konec prejsnjega tedna se je izteklo to in hop gremo drugemu ponudniku
- povprasevenje na T2 - odgovor Telekoma: Negativno (dobesedno in to je to)
- povprasevanje na SiOL (skoraj istocasno kot na T2)
- poklicejo iz narocniske telekoma: Ni mozno
- znorim in vprasam Zakaj? Mi lahko poveste razlog? "To jaz ne bi vedel. Nisem jaz
delal preveritve"
- "Kdo pa potem ve?" "emmmm ne vem...dejte poizkusit na 080 8000"
- "080 8000 .... halo?halo!"
vprasam za razlog in tip dobesedno znori: da on tega ne more vedet ker tudi on ni dal
negativnega odgovora.. sledi moje vprasanje "Prosim ce mi svetujete koga poklicati oz. kdo ve zakaj je negativno?"
"To jaz ne vem" "Ja kdo pa potem??" ""Ne vem" "Mogoce na 080 1000?" "NEEE!!! Tam je pomoc ze obstojecim
uporabnikom!!!" "Dejte mi prosim potem svetovat koga poklicati? Telekom? Siol?" ""Ma dejte na 080 8000 tam kot ste narocili...(ceprav sem prek neta)" "adijo"
in smo nazaj na 080 8000 kjer nimajo pojma kdo bi vedel to.
Nesramnost po telefonu pa taksna da si to ne bi mislil. Kot da bi jih zmotil pri nevem kaksnem pomembnem delu
in bi mi moglo biti res zal da sem si to upal...
Se kdo pozna kaksno moznost????
P.S.
Pri Telesmehu se mi je pac iztekel aneks in sedaj, ce hocem povecat hitrost (ker zdej imajo nove pakete ze kaksno
leto) se moram zopet zavezati za 12 mesece!
No da opisem situacijo pa bo mogoce znal kdo kaj pametnega svetovati:
2 leti nazaj:
- oddamo povprasevanje za SiOL ADSL za lokacijo v Rozni dolini (450m parica od centrale center - CD)
- negativno (nic razloga)
- odlocimo za Telesmeh kabelski internet in 24mesecev vezave (blazno denarja za 1.5mbps linijo - 50 EUR)
- konec prejsnjega tedna se je izteklo to in hop gremo drugemu ponudniku
- povprasevenje na T2 - odgovor Telekoma: Negativno (dobesedno in to je to)
- povprasevanje na SiOL (skoraj istocasno kot na T2)
- poklicejo iz narocniske telekoma: Ni mozno
- znorim in vprasam Zakaj? Mi lahko poveste razlog? "To jaz ne bi vedel. Nisem jaz
delal preveritve"
- "Kdo pa potem ve?" "emmmm ne vem...dejte poizkusit na 080 8000"
- "080 8000 .... halo?halo!"
vprasam za razlog in tip dobesedno znori: da on tega ne more vedet ker tudi on ni dal
negativnega odgovora.. sledi moje vprasanje "Prosim ce mi svetujete koga poklicati oz. kdo ve zakaj je negativno?"
"To jaz ne vem" "Ja kdo pa potem??" ""Ne vem" "Mogoce na 080 1000?" "NEEE!!! Tam je pomoc ze obstojecim
uporabnikom!!!" "Dejte mi prosim potem svetovat koga poklicati? Telekom? Siol?" ""Ma dejte na 080 8000 tam kot ste narocili...(ceprav sem prek neta)" "adijo"
in smo nazaj na 080 8000 kjer nimajo pojma kdo bi vedel to.
Nesramnost po telefonu pa taksna da si to ne bi mislil. Kot da bi jih zmotil pri nevem kaksnem pomembnem delu
in bi mi moglo biti res zal da sem si to upal...
Se kdo pozna kaksno moznost????
P.S.
Pri Telesmehu se mi je pac iztekel aneks in sedaj, ce hocem povecat hitrost (ker zdej imajo nove pakete ze kaksno
leto) se moram zopet zavezati za 12 mesece!