Zakon o varstvu potrošnikov pravi takole:
45.a člen
(2) Pri telefonskih pogovorih mora oseba, ki v imenu podjetja vzpostavi telefonski stik, na začetku vsakega razgovora s potrošnikom razkriti firmo in sedež podjetja in jasno povedati, da gre za klic, ki ima komercialni namen.
...
(4) Če potrošnik pri kateremkoli stiku, vzpostavljenim s sredstvom za komunikacijo, ki omogoča osebna sporočila, izjavi, da ne želi več prejemati sporočil na takšen način, mu podjetje ne sme več pošiljati nobenih sporočil, ki so namenjena sklenitvi pogodbe za dobavo kateregakoli blaga ali katerekoli storitve.
XI. KAZENSKE DOLOČBE
77. člen
(1) Samostojni podjetnik posameznik se kaznuje za prekršek z globo od 1,000.000 tolarjev do 5,000.000 tolarjev, pravna oseba pa z globo od 3,000.000 tolarjev do 10,000.000 tolarjev, če:
...
23. potrošniku pošilja sporočila, ki so namenjena sklenitvi pogodbe za dobavo kateregakoli blaga ali katerekoli storitve, čeprav potrošnik izjavi, da jih ne želi več prejemati (tretji odstavek 45.a člena);
Skratka, ko te naslednjič pokličejo, jim poveš:
Prosim, da me v skladu s 45.a členom točka 4 Zakona o varstvu potrošnikov umaknete z vseh vaših seznamov in nikoli več ne kličete.
Zapiši si datum in uro ter s katere številke so te klicali.
Če bi te slučajno še kdaj poklicali iz istega podjetja, si zapiši datum, uro in telefonsko številko. Prijavo tržnemu inšpektoratu oddaš preko
spletne strani.