Bil v EU (android smartphone), normalno uporabljal telefon (prejel klic, prejel SMS), do trenutka, ko sem hotel klicati in mi dobim NETWORK BUSY, ko se to parkrat ponovi sem mi je zdelo sumljivo, preko interneta pošljem vprašanje mojemo operaterju, odgovor je bil:
Z vso resnostjo smo preučili in raziskali ali je kakšen vzrok za to nedelovanje na vaši telefonski številki in nepravilnosti ni bilo mogoče razbrati. Na telefonski številki je vse potrebno za gostovanje v tujini pri tujih operaterjih omogočeno, tako za odhodne kot dohodne storitve. V primeru, da ponovni zagon (izklop/vklop) mobilnega telefona nastalega stanja ne spremeni, svetujemo izbiro drugega mobilnega operaterja v gostujoči državi. V kolikor odhodnih storitev v obliki klicev pri izbiri drugega operaterja še vedno ne bo mogoče opraviti, vas zaprošamo, da nas o tem obvestite s časovno opredelitvijo vsaj enega takšnega klica (ura, klicana telefonska številka ter izbrani mobilni operater v gostujoči državi). Zelo koristen bo tudi podatek o izbrani tehnologiji omrežja (2G/3G) na vašem mobilnem telefonu.
Zadeva nič ne pomaga, pri dveh operaterjih je sledeča zgodba. prejemanje klicev in SMS ja, klicanje ne, na tretjega se sploh ne morem povezat.
Kontaktiram spet operaterja, končni odgovor je pa bil:
V kolikor se težava še vedno pojavlja, je potrebno vsaj 5-krat ali celo 6-krat ročno izbrati istega operaterja. Šele po tolikih poskusih bo tuji operater dovolil prijavo v njihovo omrežje.
Sedaj me pa zanima, a je res možno da realtivno razvita tehnološka storitev (GSM telefonija) deluje na tak šalabajzerski način (aja, če bi dobil zgoren odgovor na forumu bi mislil da se kdo zafrkava).
Na poti domov sem se ustavil še v drugi EU državi, nujno moral opraviti klic, ni mi uspelo, si moral sposodit telfon, da sem lahko poklical, tako da zadeve nisem uredil pravzaprav.
PS: EU državi in SLO operater niti niso pomembni, zato jih nisem poimenoval.
Z vso resnostjo smo preučili in raziskali ali je kakšen vzrok za to nedelovanje na vaši telefonski številki in nepravilnosti ni bilo mogoče razbrati. Na telefonski številki je vse potrebno za gostovanje v tujini pri tujih operaterjih omogočeno, tako za odhodne kot dohodne storitve. V primeru, da ponovni zagon (izklop/vklop) mobilnega telefona nastalega stanja ne spremeni, svetujemo izbiro drugega mobilnega operaterja v gostujoči državi. V kolikor odhodnih storitev v obliki klicev pri izbiri drugega operaterja še vedno ne bo mogoče opraviti, vas zaprošamo, da nas o tem obvestite s časovno opredelitvijo vsaj enega takšnega klica (ura, klicana telefonska številka ter izbrani mobilni operater v gostujoči državi). Zelo koristen bo tudi podatek o izbrani tehnologiji omrežja (2G/3G) na vašem mobilnem telefonu.
Zadeva nič ne pomaga, pri dveh operaterjih je sledeča zgodba. prejemanje klicev in SMS ja, klicanje ne, na tretjega se sploh ne morem povezat.
Kontaktiram spet operaterja, končni odgovor je pa bil:
V kolikor se težava še vedno pojavlja, je potrebno vsaj 5-krat ali celo 6-krat ročno izbrati istega operaterja. Šele po tolikih poskusih bo tuji operater dovolil prijavo v njihovo omrežje.
Sedaj me pa zanima, a je res možno da realtivno razvita tehnološka storitev (GSM telefonija) deluje na tak šalabajzerski način (aja, če bi dobil zgoren odgovor na forumu bi mislil da se kdo zafrkava).
Na poti domov sem se ustavil še v drugi EU državi, nujno moral opraviti klic, ni mi uspelo, si moral sposodit telfon, da sem lahko poklical, tako da zadeve nisem uredil pravzaprav.
PS: EU državi in SLO operater niti niso pomembni, zato jih nisem poimenoval.