TDI PD, motor se ne zažene, jermen?...

Odyssey

Pripravnik
9. okt 2007
756
3
18
Zdravo!
Mam nujno vprašanje glede mojega TDI-ja! help help help!!!

Do predvčeraj sem se še normalno vozil z avtom, včeraj zjutraj pa se vsedem v avto in ga nisem mogel zagnat. Avto je samo verglal in ni vžgal.
Vag Com javi napako na motorju :
19464 P3008 Nockenwellenpositionssensor (G40), Signal außerhalb der Toleranz [Nokkenasstandsensor (G40),

Je to opis napake za napačno nastavljen vžig?

Avto sem pustil in prišel je mehanik in pogledal, ter povedal da ni mogel nastavit vžiga ker ni mogel najti oznake (bilo je tudi že temno zvečer).
Pravi tudi da je jermen že malo zrahljan in da obstaja možnost da je preskočil.
rolleyes-1.gif

3 varianta pa je da PD elementine dobijo štroma oz da je senzor obratov zanič.

Mene pa zanima če je to simptom, da je jermen prskočil, kar mi je malo čudno, ker nisem nič opazil da bi kaj "zaropotalo" v motorju.

Še "zgodovina" avta:
Pred pol leta so mi pri VW nastavljali vžig. ker so obrati malo nihali na mestu ko je bil avto hladen, kar je sicer delalo kakih 14 dni potem pa so spet začeli obrati nihati ob mrzlem avtu. V zadnjem mesecu pa sem opazil da so obrati tudi nihali ko je bil ovto ogret. Veliki servis sem nameraval narediti v kratkem.
avto ima 177.000 km. TDI 74kw motor ATD, sprogramiran na 96kw, vedno lepo vožen na relaciji.
Je imel kdo podobne težave?
 

Odyssey

Pripravnik
9. okt 2007
756
3
18
sem že prebral: Senzor odmične gredi, možni simptomi: Avto ne vžge, avto ugaša:
Potrebna kontrola in nastavitev senzorja ali menjava le tega.

ali pa po angleško : Hub with sensor ring camshaft twisted or loose

Sam meni to nič ne pove ker nisem mehanik
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Jaz tudi nisem mehanik in mi to dosti pove! In sicer da boš najbrž mogo menjat senzor odmičnih gredi, kar pogosta napaka... Sicer še nisem slišal da bi se to dalo nastavljat ampak mogoče ti ga celo nastavijo..
 

Odyssey

Pripravnik
9. okt 2007
756
3
18
aha, mogoče še kakšna kataloška št ali pa vsaj cena popravila znana ?
smile-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Najboljše da kar na VW pokličeš in daš šasijo pa vprašaš koliko stane ta senzorček, mislim da nebi smelo bit predrago!
 

Odyssey

Pripravnik
9. okt 2007
756
3
18
No pravkar sem se slišal z serviserjem in je rekel da je napenjalec jermena vzrok (jermen je bil malo zrahljan) in je mogoče jermen preskočil
za 1 zob, upam da ni preveč potegnilo po ventilih
bonk.gif


Bom vedel čez kako uro kaj je šlo k vragu.

Verjetno pa je zato tudi javljalo napako na tem senzorju odmične grede, al ne?
 

Odyssey

Pripravnik
9. okt 2007
756
3
18
Evo, sem imel srečo, je preskočlo za 1 zob ampak ni nič škode naredilo
smile-1.gif
Sledi veliki servis jermena in napenjalcev, vodne pumpe,...
Lp
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Popravek - nikoli ne naredi škode, če preskoči le za en zob. Drugače pa se tole ne nastavlja "vžiga", ker ni to stara mašina 20 let ampak je potrebno motor dati "v fazo". Za dat motor pravilno v fazo morš imet pri večini motorjev (PD je tudi tu noter) posebno orodje in pa tester za dinamični pregled faze.
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Pri pd motorju si lahko orodje narediš sam, potrebuješ 6mm sveder, odspodaj pa ni potrebno blokirati samo malo spreten moraš biti. Odmična se isto blokira. Se pa orodje dobi poceni na ebayu (za blokiranje glavne gredi) potem je otročje lahko menjati jermen.
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Če daš na glavno gred orodje in v črpalko in odmično štift potem bo točno v fazi! Odpustiti moraš samo vijake na pumpi in odmični ter napeti jermen z napenjalcem. Ta motor je res otročje lahek. Razlika je samo v napenjalcu če je motor podolgem ali počez. Orodje za glavno gred je mislim da 25$
 

Odyssey

Pripravnik
9. okt 2007
756
3
18
na katerme kanalu v vag comu lahko to vidim, bom preveril če je servis naredil prav
smile-1.gif