Tata strikes again ;)

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.892
635
113
Ekola.... avgusta bodo že začeli prodajati avto na zrak, ki ga je izumil nekdanji inženir v F1 Guy Nègre.
aircar-thumb.jpg


Avgusta bodo tako prodali cca 6000 vozil, ki bodo stala okoli 8177$ imajo doseg 300km.
Cena napolnitve zračnega tanka, ki traja cca 3min bo znašala bo celih 2$.
zmaga.gif


Prispevek o tem avtu na CNN:

The Science Channel:

Več:
http://trak.in/tags/business/2008/07/01/tata-motors-air-car-minicat/

Take avte bi rabili sedaj v Pekingu, ko imajo vidljivost zaradi smoga zmanjšano na 800m.
tongue-1.gif
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.245
4.808
113
Končno nekaj novega na trgu, zanimivo kako bodo rešili el. sklope avtomobila, klimo, ipd. velike porabnike...
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
uf, vse kul, a tale o teh 2$ mi je mal lasuljasta....

zakaj...ker prvo mors imet energijo, potem pa to enerigjo pretvoriš v komprimiran zrak (mehansko) in potem spet ta komprimiran trak pretvoriš v drugo mehansko energijo..vmes pa na tone izgub...

je pa dobra ideja, to pa ni kej.

no bomo videli so rekli slepi.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
verjento jih sploh ne bo vgrajenih, si boš sam pel, pa pahljačo šibal.
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.892
635
113
Za klimo najbrž ne bo problem, ker izpuh avta je mrzel zrak, ki bi se lahko uporabil za hlajenje notranjosti.
wink-1.gif
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.315
21
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik futuristic pravi:
Za klimo najbrž ne bo problem, ker izpuh avta je mrzel zrak, ki bi se lahko uporabil za hlajenje notranjosti.
wink-1.gif

Futuristic, najbrž imaš kar prav

"As a viable alternative, the car carries a small compressor which can be connected to the mains (220V or 380V) and refill the tank in 3-4 hours. Due to the absence of combustion and, consequently, of residues, changing the oil (1 litre of vegetable oil) is necessary only every 50,000Km.] The temperature of the clean air expelled by the exhaust pipe is between 0-15 degrees below zero, which makes it suitable for use by the internal air conditioning system with no need for gases or loss of power."
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Jaz tudi ne verjamem v ta perpetum mobile. Gre sicer za zanimivo zamenjavo baterije, kot shrambe energije, za rezervoar stisnjenega zraka. Izgub na tone, kompresiranje zraka pa dvomim, da bo tako poceni. No, Indijci lahko v te namene postavijo še par nukleark, pa se bodo recimo vsaj losali odvisnosti od nafte, kar ni slaba alternativa. Samo energetske učinkovitosti, pa po mojem ne bo. Sploh pa ne bo računice pri nas, kjer je kar precej štroma pridobljenega iz premoga. Če bi imeli še eno nuklearko, potem morda.
Se mi pa poraja vprašanje, kam gre toplota, ki je odvečna med kompresijo zraka? Kako kaj ogrevanje takšnega avtomobila pozimi (plin pri ekspanziji odvzema toploto iz okolja)?
No, bo pa zanimiv ta avto na balonček. Nekoč smo imeli samo take igrače.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Bi pa bilo zanimivo videt tole pri nas ... verjetno bi ljudje po AC vozili 80kmh, samo zato, da bi jim avto žrl 3 litre kompresiranega lufta na uro, pa čeprav pride 300km vožnje 2$ (pri nas bi sicer bilo tole verjetno kakšnih 20€)
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Tole so zaenkrat še gajbe. Vprašanje, kako se bo reč obnesla na dolgi rok dana v spodobne avtomobile, ki se ne razfukajo na prafaktorje ob najmanjšem trku. Tudi ful hrupne se mi zde te gajbe v teh videih. Je pa zanimiv pristop. Stisnjen zrak kot energent, oz. sredstvo za shranjevanje energije. Če se bo v Indiji obneslo, bo še zanimivo. Tam so standardi malce nižji, ropot jih ne sekira, jih pa sekirajo visoke cene nafte. En rezervoar, pa gre plača enega indijca.
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.892
635
113
Jep. Malo se je pač zavleklo.
grin1.gif

Ampak še vedno vsakaka čast, da jim je sploh uspelo, ker pri takih bolj divjih idejah običajno zadeva ostane pri konceptu.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
300 km za 2$ se sliši izjemno malo. Pnevmatski procesi niso ravno znani po velikem izkoristku (ampak tudi motorji z notranjim izgorevanjem niso asi). Če se predpostavi, da sta izkoristka podobna, porem je cena prenizka za faktor 10 - kar je še vedno ugodno. Upoštevati je treba tudi, da pnevmatski motor med mirovanjem vozila ne deluje, kar pri motorjih z notranjim izgorevanjem ni pravilo, zato so prihranki v gneči še toliko višji. Pridobivanje energije v elektrarnah (elektrike) manj onesnažuje okolje, kot pridobivanje energije z motorji z notranjim izgorevanjem.

Za prenapolnjena mesta Indije in Vzhodne Azije, se zdi avtomobilček kar primerna rešitev za dnevne potrebe.
 
Nazadnje urejeno:

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
300 km za 2$ se sliši izjemno malo.
To je cena elektrike v tvojem (no ja, francoskem) gospodinjstvu za eno 3-4 urno polnjenje avta.
Na "črpalkah" pa predvidevajo 50% višjo ceno.

(povedano v drugem videu)
 
Nazadnje urejeno:

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.725
113
dost elegantno bi lahko avtomobilcek nazaj shranjeval energijo pri zaviranju in klancih
wink-1.gif
 

Apachi

gps navigator
Osebje foruma
21. jul 2007
2.195
20
38
Murska Sobota
ta stvar se ne bo nikoli obnesla ker potem lobi Zelenih ne bo zadovoljen z ogrevanjem ozračja in bomo krivi da spet pademo v ledeno dobo...
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
ta stvar se ne bo nikoli obnesla ker potem lobi Zelenih ne bo zadovoljen z ogrevanjem ozračja in bomo krivi da spet pademo v ledeno dobo...

Že naftni lobij tega ne bo dolgo gledal...
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
posamezne države tut ne! Od zraka ni davka in trošarin ter ostali pizderij ki so pri bencinu!