Iscem en enostaven task manager za par ljudi. Problem nastaja organizacija in sicer je komunikacija otezena in se potem ne ve kdo je kaj delal, pripravil, kaj je za narediti. Na guglu je teh zadev cela poplava in ce sem iskren, prekomplicirano, prevec funkcij in me odbije ze trial verzija, da se ukvarjam z njo.
Ideja je sledeca, da je user login in history ali log kdo je kaj saral, spreminjal. Nadalje ios/android app. V task napisem task in ali ga dodelim nekomu ali ne, kdor ga opravi ga odkljuka in je zadeva vidna kot opravljena. In lahko pogledam, kdo ga je opravil, tako da ce je po pomoti odkljukan da vem koga napizdit.
Nekaj v smislu ToDo od microsofta ampak so mi userji vseeno pomembni in nek log. Se pravi simple graficno, funkcionalno. Ker sedaj smo sli probat tudi post it listke v winsih pa je zelo bogo to tako delat.
Ideja je sledeca, da je user login in history ali log kdo je kaj saral, spreminjal. Nadalje ios/android app. V task napisem task in ali ga dodelim nekomu ali ne, kdor ga opravi ga odkljuka in je zadeva vidna kot opravljena. In lahko pogledam, kdo ga je opravil, tako da ce je po pomoti odkljukan da vem koga napizdit.
Nekaj v smislu ToDo od microsofta ampak so mi userji vseeno pomembni in nek log. Se pravi simple graficno, funkcionalno. Ker sedaj smo sli probat tudi post it listke v winsih pa je zelo bogo to tako delat.