Hvala vsem za komentarje. Odgovori so sledeči:
1. Glede samega izgleda strani so mnenja različna, malo se bomo poigrali z različnimi predlogami in sčasoma odprli registracijo, ki bo omogočila prilagoditev strani po svojih željah. Začasno za lažjo berljivost oz. za korigiranje velikosti črk na zaslonu deluje sočasna kombinacija tipk na tipkovnici Ctrl in + za povečanje oziroma Ctrl in - za pomanjšanje.
2. Slika je res morda nekoliko velika na nizkih resolucijah, pa še nepraktična zaradi daljšega prenosa. Morda posledica HI-RES monitorja, na katerem se programira in kjer sploh ne izgleda tako velika
3. Posebna skupina je namenjena za minute pogovorov, ki so narejeni v skupini, za katere velja posebna cena in se od paketa do paketa razlikuje. Tako je npr. pri poslovnih paketih (MPO, Poslovni SMART) nižja cena za klice v posebni skupini, Tušmobil pa omogoča brezplačne klice znotraj štirih številk ipd.
4. Flash je nuja za grafični izpis, tekstovni se izpiše v vsakem primeru, tako da morda ne bi preveč izpostavljali zadeve.
5. Pri stolpcih je žal res moteče, da skupni znesek ni takoj izpisan, a to je posledica brezplačne verzije FusionCharts. Plačljiva verzija sumarni izpis omogoča, a je cenovno zaenkrat še nedosegljiva za naš proračun :/ Morda nekoč... P.S. Tudi print celotne strani ne deluje iz istega razloga (t.j. printa se lahko le graf posebej oz. celotna stran, na kateri pa ni grafa).
6. Zajetih paketov je 80 (t.j. praktično vsi aktivni), plus več kot 40 opcij zanje in sicer za vse operaterje. Zaradi preglednosti pa se vedno izpiše zgolj najugodnejših šest paketov (ali manj, če so filtri nastavljeni zelo restriktivno). APEK (http://www.komuniciraj.eu/uporabniki/) na svoji strani s kalkulatorjem izpiše vse pakete, vendar pa se mi ne zdi preveč praktično. Problem je tudi v količini vseh kombinacij paketov z opcijami, ki bi jih le stežka vse izpisali na eno stran. Zgolj kombinacij na paketu MojD je 4096...
Me veseli, da se uporablja tudi vnos z računom
7. Odgovor na prvo vprašanje (T-2) je, da pri Si.mobilu ni možno z računa razbrati, v katerem omrežju se zaključuje klic. Billing koda za off-net klic je vedno "klic v drugo mobilno omr." ali "klic v druga mob. omrezja". Poleg tega prenosljivost številk že dolgo več ne omogoča prepoznave, pri katerem operaterju nekdo gostuje. Zato algoritem v aplikaciji razdeli vse tovrstne klice po ostalih operaterjih glede na tržni delež, ki je uradno objavljen na strani APEK (Mobitel = 87,5%, Tušmobil = 11,3%, T-2 = 1,1%), zaokroženo navzgor na celo število. Recimo, da je to še najboljši približek, na katerega lahko sklepamo.
8. Glede manjkajočega prenosa podatkov je zadeva čisto možna. Algoritem temelji na prepoznavi billing kod, ki jih uporabljajo operaterji in zlahka se izmed več deset ali celo sto uporabljenih kod najde kakšna, ki je ne poznamo in zato v aplikaciji manjka. Trenutna billing koda, ki jo algoritem išče za prenos podatkov pri Si.mobilu je "gprs prenos podatkov". Prosil bi za podatek, kakšna je billing koda v navedenem primeru in ali je šlo za prosti prenos ali za kakšen poseben prenos (portal VFL, znotraj opcije MI, presežek MMS sporočila ipd.). Kodo bomo seveda takoj dodali, v kolikor gre za nek plačljiv prenos podatkov.
Urejanje:
Ravnokar je bila dodana koda "prenos podatkov". Je bila morda ta koda tudi v opisanem primeru? Ali sedaj deluje?
Hvala še enkrat